مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کاهش نتیجه قبولی آزمون دکتری زبان انگلیسی دانشگاه آزاد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دانشگاه اسلامی آزاد اعلام کرد که از رهنمودهای ارزیابی کلی و حداقل نتیجه قابل قبول آزمون انگلیسی به دلیل شیوع ویروس کرونا و حمایت از دانشجویان دکتری که حق دفاع از پایان نامه خود را داشتند در سال 1400 پیروی می کند و فقط به دلیل عدم ارائه مقاله نتیجه آزمون زبان انگلیسی ، آنها قادر به دفاع از پایان نامه نیستند ، دستورالعمل “نمره بیل آزمون زبان انگلیسی EPT” اعلام شد.

طبق این دستورالعمل ، حداقل نمره موفقیت آمیز در آزمون EPT انگلیسی برای دانشجویان دکتری غیرپزشکی (حداکثر ورودی ها) تا پایان سال تحصیلی 1400-1399 از 50 به 48 کاهش می یابد. بر این اساس دانشجویانی که نمره 48 دارند می توانند با پایان دادن به سایر معیارهای آموزشی و پژوهشی تا پایان سال تحصیلی از پایان نامه دفاع کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه اسلامی آزاد ، در این دستورالعمل آمده است: دانشجویانی از دوره دکتری تخصصی که در حال تحصیل هستند و مدرک زبان EPT آنها در طول ترم تحصیل یا در طول تحصیل معتبر است ، در این دستورالعمل گنجانده شده اند.

همچنین ثبت نام در آزمون EPT و آزمون جامع مهارت های عربی (شمولیت) در دانشگاه آزاد اسلامی از روز دوشنبه 14 تیرماه 1393 آغاز شده و تا نیمه شب دوشنبه 12 ژوئیه ادامه دارد.

۴۷۲۳۱

بیشتر بخوانید  آن در مورد سکا علی منصور صحبت کرد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *