کار مداش سلبریتی چیست؟ + تصاویر


به گفته فرارو، معمولاً شایعات زیادی پشت این لاف زدن وجود دارد. اینکه درآمدشان آنقدر از مدح و ستایش است که برای کسب درآمد به چیزی جز مدح نیاز ندارند; حکمی که نه قابل تایید است و نه تکذیب.

شغل خانم های معروف چیست؟

به گزارش هفته نامه حاشیه، اگر عده ای از مومنان از دریافت وجوه کلان برای خواندن دعا و نیایش خودداری نمی کنند، در عوض نمونه های زیادی در سراسر کشور وجود دارند که عاشق این کار هستند و به هر حال اصل خدمت برایشان مهم است. به غیر از زمانی که برای جماعت خود می گذرانند، در خارج از حسینیه و تالارها، هر کدام کار خاص خود را دارند، مشاغلی که در این گزارش به آنها اشاره می کنیم.

کار مداش سلبریتی چیست؟ کار مداش سلبریتی چیست؟

منصور ارضی

منصور ارضی
کارش چیست: در بازار پارچه فروشان دکه دارد
منصور ارضی که سال هاست صدایش را بسیاری از مداحان استفاده می کنند، علاوه بر مداحی و تسبیح خوانی، در تجارت نیز از اعضای همین صنف است. او در بازار پارچه حجره ای دارد و شنیده می شود ابوالفضل بختیاری (دامادش) که از مداحان کشور نیز می باشد، علاوه بر کار خود، پدرشوهرش را در این کار یاری می کند. . کار خود را.

منصور ارضی او بدون شک سیاسی ترین لاف زن کشور است و ارادتمندانش به ندرت دیداری را به یاد می آورند که حاجی در بحبوحه نماز از اتفاقات سیاسی کشور فرار نکرده باشد. اظهارات تند او علیه دولت خاتمی در هشت سال دولت اصلاحات، حمله به قالیباف و مقایسه او با عمر سعد، حملات تند او به اطرافیان محمود احمدی نژاد و دعوت به مرگ چهره های سیاسی (که هاشمی رفسنجانی آخرین آنها بود). ) از جمله اظهارات جنجالی این خانم که در ایام روزه داری در کشور شهرت داشت.

بیشتر بخوانید  1:11:11 فیلم برای طرفداران شماره دور!

سعید حدادیان

سعید حدادیان
شغل او چیست؟
سیاسی ترین خانم کشور (البته بعد از منصور ارضی) در یکی از سیاسی ترین دانشگاه های کشور کار می کند. ساعد حدادیان که به اظهار نظرهای گاه تند و سیاسی در مجالس روضه شهرت دارد، در هیئت نمایندگی فقهای دانشگاه تهران، خارج از حسینه و هیئت مدیره فعالیت می کند و البته دروس مرتبط با تحصیل را نیز در این دانشگاه تدریس می کند. حدادیان برای اظهارنظرهای خاص خود معمولا پای ثابت رسانه های سیاسی است و در دولت محمود احمدی نژاد و با شکایت رحیم مشایی و دولت دهم پای او به دادگاه باز است.

محمود کریمی چه می کند؟

محمود کریمی
شغل او چیست: بازار سفال و سنگ
چهره شماره یک هیئت های مذهبی این روزها نیز یکی از چهره های بازار سنگ است. محمود کریمی که می گوید از جوانی «روی پای مرحوم کافی می نشست و تسبیح می خواند» در گروه محمد طاهری و در کنار این مجنون معروف تهرانی به شهرت رسید. اولین مداهای دو چهره نیز توسط همین دو مدا در یکی از مجالس محمد طاهری اجرا شد. سبکی که الان بیشتر مجالس مذهبی و بچه های هیئت ها و البته اونایی که ممکنه فقط پایشون رو با محرم به هیئت ها باز کنن با بقیه مدل ها کمتر راحته، سبک و دو نفره که بعدا شد. مورد تقلید سایر عسل های نوظهور و در نهایت معروف «حسین حسین» (حسین حسین سابق!) عملی که مورد انتقاد برخی مراجع تقلید قرار گرفته است.

به غیر از اینها، گفته می شود کریمی در بازار سنگ فعالیت می کند و خودش می گوید: «من سفالگری، سفال و آجر می سازم.» محمود کریمی قبل از اینکه در مداحی چهره شود، کار بنایی، نجاری و کارگری را نیز تجربه کرده است. اکنون اما «محمود عالی» در میان بسیاری از جوانان محبوبیت دارد و حامیان آن نیز چهره های مشهور سیاسی هستند. او نیز از بزرگانی است که درآمد مداح از مداح را شایعه محض می داند.

بیشتر بخوانید  جلسه کاری مریم معصومی در هتلی مجلل و زیبا!

عبدالرضا هلالی

عبدالرضا هلالی
شغل او چیست: کار با چوب
شاید ده سالی می شود که رضا هلالی روش جدیدی را برای استایل سینه معرفی کرده و هی منصور ارضی از آن تعریف کرده است. رضا هلالی او یکی از پرکارترین مداحان است و البته بخشی از حواشی او را باید به ویژگی های «مردم و گروه ها» نسبت داد که از فضولی در زندگی خصوصی خلق خدا لذت می برند که گویی کار آنهاست. فرقی نمی کند طرف مقابل بازیگر سینما و تلویزیون باشد یا خواننده و مادام. هلالی چند سال پیش نیز به همین جماعت حمله کرد و فاش کرد که چه بر سر حریم خصوصی، تلفن همراه و در نهایت شبکه بلوتوث او آمده است. هلالی که در مقطع کاردانی حقوق خوانده بود، مانند بسیاری از همکارانش در رشته مداحی، درس را نیمه تمام رها کرد و بیشتر وقت خود را به مداحی اختصاص داد. بعدها و با تبدیل شدن به یک چهره در این زمینه، وضعیت او کمی بهتر شد و اکنون در سلول خود در حوالی میدان گمرک به کار چوب مشغول است. به نظر می رسد او با حیدر توکل یکی از دیگر بانوان تهرانی در این تجارت شریک باشد.

جواد مقدم

جواد مقدم
شغل او چیست: تذهیب

جواد مقدم یکی از مداحان نسل جدید است که به سرعت با استفاده از سبک خود و خواندن ترانه های عجیب به شهرت رسید. وقتی می گوییم «آهنگ های عجیب»، از زمانی صحبت می کنیم که گوش کلکوله به این سبک مدرن خوانندگی عادت نداشت و حساسیت خود را نسبت به این گونه بدعت ها از دست نمی داد. آهنگ ها و سبک هایی که منجر به این شد که پاهای “بزرگان” و به قول قدیمی ها “پیرمردها” از هیئت ها بریده شود و جای آنها را جوانانی پر کنند که بیشتر از سبک های “پاپ” لذت می برند و ندارند. در تمام مدت غم و سینه زدن حتی برای لحظه ای در یک مکان بمانید. همیشه فریاد بزنید. جواد مقدم که برخی از طرفدارانش او را یک هنرمند مداد توصیف می کنند، خارج از هیئت نیز کارهای هنری انجام می دهد. او از معدود بانوان تحصیلکرده است و در دانشگاه آزاد «هنر» خوانده است. او همچنان به تذهیب مشغول است و کارگاهی برای این کار دارد. مقدم گاه آثار تذهیب شده خود را در برخی نمایشگاه ها به نمایش می گذارد و به اندازه تمجیدهایش در مورد محصولات هنری خود جدی است.

بیشتر بخوانید  عکس جوان رضا عطاران به مناسبت تولدش!

حسین سازور

حسین سازور
کاری که او انجام می دهد: ساخت و ساز

حسین سازور از شاگردان منصور ارضی و از مداحان قدیمی کشور است. محمود کریمی یکی دیگر از مداحان مشهور کشور در یکی از مصاحبه های خود در واکنش به شایعه دریافت مبالغ هنگفت از برخی مداحان معروف این موضوع را شایعه خواند و گفت که هر کدام از مداحان کار خود را دارند. مثلاً از محمد طاهری که دارای دفتر فرهنگ است و البته از حسین سازور هم یاد کرد و گفت که در کار «ساختمان» است.


دیدگاهتان را بنویسید