مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چگونه موز خوری به جنبشی جهانی در حمایت از دنی آلوز تبدیل شده است!؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


دنی آلوز بازیکن فوتبال بارسلونا در اواسط بازی در واکنش به رفتار نژادپرستانه تماشاگران و پرتاب موزی به سمت او موز خورد. افراد مشهور موز به حمایت از آلوز آمدند.

حمایت از دنی آلوز

حمایت از دنی آلوز

دنی آلوز مدافع برزیلی بارسلونا در دیدار مقابل ویارئال با رفتار نژادپرستانه هواداران ویارئال مواجه شد که به سمت او موز پرتاب کردند. واکنش آلوز به این حرکت نژادپرستانه بسیار ساده و به دور از عصبانیت بود. او با آرامش یک موز را از روی زمین برداشت و قبل از زدن ضربه کرنر آن را خورد. رفتار آلوز باعث موجی از حمایت در شبکه های اجتماعی شد.

حمایت از دنی آلوز

یکی از اولین کسانی که عکس خود را با موز منتشر کرد نیمار، هم تیمی دنی آلوز در بارسلونا و تیم ملی فوتبال برزیل بود. او که بیش از 10 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد، عکسی از خود در حالی که یک موز پوست کنده در دست دارد منتشر کرد و نوشت: ستارگان فوتبال جنبشی به نام «ما همه میمون هستیم» برای پایان دادن به نژادپرستی راه اندازی کرده اند.

حمایت از دنی آلوز

ماریو بالوتلی بازیکن تیم ملی فوتبال ایتالیا که شخصا طعم تلخ رفتارهای نژادپرستانه را در زمین فوتبال چشیده بود نیز عکسی را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن موز در دست دارد.

حمایت از دنی آلوز

فیلیپه کوتینیو (چپ) و لوئیس سوارز، بازیکنان لیورپول نیز با وجود شکست اخیر از تیمشان، به جنبش “ما میمون هستیم” پیوستند.

حمایت از دنی آلوز

“جنبش موز به ظاهر خوب است و ارتباطات غیرمنتظره ای دارد: سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی به همراه مارتا، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان برزیل، هر دو عکس خود را با موز منتشر کردند.

بیشتر بخوانید  اعتصاب جمعی از رانندگان اتوبوسرانی ارومیه

حمایت از دنی آلوز

HJK Helsinki یکی از محبوب ترین تیم های فوتبال فنلاند نیز با حمایت از دنی آلوز از کاروان دست نکشید. عکس موز خوردن بازیکنان این تیم در توییتر منتشر شد.

حمایت از دنی آلوز

هستوزیر نیز به جنبش «ما همه میمون هستیم» پیوست. نخست وزیر متئو رنتزی (چپ) با چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *