مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چهره ماتم زده ترلان پروانه

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: پروانه ترلانی در ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز از پدرش به دنیا آمد پروانه ترلانی مهندس و مادرش خانه دار هستند.پروانه ترلانی او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است.پروانه ترلانی گرافیک خوانده است.

پروانه ترلانی

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه در 18 تیر 1377 در شیراز به دنیا آمد. او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که از کودکی به این حرفه مشغول بوده و در یکی از غروب های سال 1383، 1384 در پنج فیلم به ایفای نقش پرداخت. ، دغدغه، بالابند، زن تقلیدی، مادر صدامو و چپ دست و رسما وارد سینما شد و حالا در نوجوانی بالای شصت سال است. این مجموعه شامل فیلم‌ها، سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی است. او برای بازی در فیلم «آهو گریفون» برنده پروانه طلایی بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم کودک و نوجوان شد.

رشته تحصیلی ترلان پروانه

او فارغ التحصیل رشته گرافیک است و یک برادر بزرگتر به نام عرفان دارد که مادرش پریسا فروغی خانه دار و علاقه زیادی به بازیگری و پدرش مهندس است.

پروانه ترلانی

پروانه گیاهخوار ترلان

من در وعده های غذایی خود سبزیجات زیادی می خورم و کلم بروکلی یکی از سبزیجات مورد علاقه من است. مخصوصاً وقتی مامان این کلم را می پزد و سس خودش را روی آن می ریزد

بیشتر بخوانید  ایران نصب سومین آبشار نسل ششم سانتریفیوژها را تکمیل کرد

ترلان پروانه و آشپزی

آشپزی را دوست دارم و اگر وقت داشته باشم آشپزی می کنم. اوقات فراغتم را به تماشای فیلم و کتاب خواندن می گذرانم، بنابراین وقت کمتری برای آشپزی دارم، اما اگر وقت پختن داشته باشم، بیشتر ماکارونی می پزم، زیرا به آشپزی مسلط هستم و آن را بسیار دوست دارم.

ورزش مورد علاقه ترلان پروانه

ورزش حرفه ای ما بسکتبال است من دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر فرصتی پیدا کنم و بتوانم دوچرخه سواری کنم از آن لذت زیادی خواهم برد. اسب سواری نیز یکی از ورزش های مورد علاقه من است.

پروانه ترلانی

داستان پاشیدن اسید به شکل پروانه ترلان

روز گذشته ترلان پروانه هنرمند جوان کشورمان تابلوی نقاشی خود را با چهره فرفری منتشر کرد که به خوبی نشان می دهد قربانی اسیدپاشی شده است. انتشار این عکس باعث نگرانی شدید آنها شد و این سوال را در ذهن آنها ایجاد کرد که ماجرای اسیدپاشی در قالب ترلان پروانه چیست؟

اکنون مشخص شده است که این عکس دردناک مربوط به فیلمی به نام «پری سا» به کارگردانی محمدرضا رحمانی و تهیه کنندگی سعید سعدی است که در آن بازی کرده و انتشار آن در اینترنت از ۲۸ شهریور آغاز شده است.

در خلاصه داستان فیلم «پاریس» آمده است: پریسا سا دختر جوان و زیبایی است که به دلیل ظاهر جذابش در مراسم معرفی برندهای لوازم آرایشی به عنوان مدل فعالیت می کند، اما فردی ناشناس به صورت او اسید می پاشد و پاریس زیبایی خود را از دست می دهد. . . «پلیس چندین مظنون را دستگیر کرده و در حال انجام تحقیقات است.

بیشتر بخوانید  پول فروش سهام عدالت کجا رفته است؟

عباس غزالی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، شقاج فراهانی، حمید گودرزی، مارال فرجاد و صحرا اسدالهی در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

ترلان پروانه متولد 18 تیر 1377 در شیراز است و در سریال جایزه بزرگ مهران مدیری در سال 1363 دیده شد. او در فیلم ها و سریال های زیادی چون «رنج های شیرین ۲»، «به خاطر پونه»، «شیفت شب» و «مردن در شهریور» بازی کرده است. این بازیگر 23 ساله در جدیدترین سریال تلویزیونی خود «شب های مافیا» حضور داشت.

این بازیگر به تازگی در لیست ۱۰ زن زیبای جهان قرار گرفته است. او برای بازی در فیلم گوزن سفید برنده پروانه طلایی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شد.

ترلان پروانه با سعید عزت اللهی ازدواج کرد

خبر ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم آتش و تماشای فیلم ترلان پروانه منتشر شد. ماجرا از کامنت های ترلان پروانه و سعید عزت الله در صفحه مشترکشان در اینستاگرام شروع شد که جرقه ای در سر مردم ایجاد کرد که با حضور سعید عزت الله در جشن آتش شدت گرفت.

سعید عزت اللهی در رابطه با این خبر مصاحبه ای انجام داد اما ترلان پروانه در پاسخ به پست کوتاهی که جزو شعر بود اکتفا کرد.

پروانه ترلانی

شایعه ازدواج ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده

او با پخش ویدئویی در فضای مجازی ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده ارتباط نزدیک این دو را نشان می دهد. حال این سوال پیش می آید که ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده ازدواج کرده اند؟

در هفته های اخیر عکسی از فرشاد احمدزاده در کنار هم تیمی هایش و البته انگشتری در دست منتشر شده است! در واکنش به این فضا ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده نیز کامنت های خود را در اینستاگرام بستند.

بیشتر بخوانید  نیروی هوایی متصل ؛ میراث شوم آمریکا برای افغانستان - اخبار آسیا و اقیانوسیه - اخبار بین المللی تسنیم

ازدواج ترلان پروانه و ارسلانی قاسمی

شایعاتی مبنی بر ازدواج این دو بازیگر سال گذشته در همین روزها در فضای مجازی منتشر شد.

ترلان پروانه در این خصوص اظهار داشت:

این شایعه به این دلیل به وجود آمد که ما تقریباً تنها دختر و پسری بودیم که از کودکی کار می کردیم و به همکاری و بازی در مشاغل مختلف ادامه می دادیم و این خیلی دیده می شد که منجر به این شایعه شد.

ارسلان قاسمی همچنین گفت:

من عاشق یکی دیگر هستم، هنوز زنده ام و دوست ندارم نامم را در کنار ترلان پروانه بیکار ببینم.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *