چاپ پاکت نامه ها و فرم ها – ایسنا


در این مقاله از خانه چاپ و گرافیک ، به بررسی دو مورد از مهمترین اسناد اداری ، تعریف هر یک از آنها ، بررسی اهمیت آنها و در نهایت بهترین روش برای چاپ هر یک از آنها می پردازیم.

به گزارش ایسنا ، مطابق مطبوعات و چاپخانه ، به اوراق یا کیت های اداری مجموعه ای از کاغذها یا همان برگه هایی گفته می شود که در هر سازمان و اداره ای مورد نیاز است. کاربرگ هایی که در مکاتبات داخلی یا خارج از سازمانی استفاده می شوند و باید متناسب با هویت بصری یا رنگ سازمانی شرکت یا سازمان شما تنظیم شوند ، علاوه بر انتساب بی احتیاط سازمان یا ارگان خود ، از اسناد اداری آماده یا منتشر نشده استفاده کنید. جزئیات ، شما را از یک فرصت عالی برای مارک تجاری و تبلیغات محروم می کند.

دو مورد از مهمترین مقالات شرکتی که در این مقاله به آنها می پردازیم سربرگ و پاکت نامه است.

هدر

یکی از مهمترین بخشهایی که در هر سازمان یا شرکتی یافت می شود و در مکاتبات روزانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، بخشها هستند. این برگه ها معمولاً کاغذهای سفید با نام شرکت ، آرم ، رنگ شرکت یا آدرس شرکت و شماره تلفن در اطراف یا بالا یا پایین آنها نوشته شده است.

طراحی سربرگ

شما می توانید هدرهای خود را بدون طراحی سفارش دهید یا از طراحان آماده یا طرح های موجود در اینترنت استفاده کنید ، اما توصیه ما این است که برای سربرگ خود یک طراحی سفارشی داشته باشید و این یک فرصت عالی برای برند سازی است. و وفاداری به برند خود را افزایش دهید. اگر طرح مناسبی برای سربرگ خود ندارید ، این کار را برای چاپ و طراحی گرافیک به تیم حرفه ای بسپارید.

بیشتر بخوانید  مطالعه ابعاد پروژه شام ​​جدید ؛ تقسیم وظایف بین مثلث اردن ، عراق و مصر - آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

یک سربرگ چاپ کنید

برای چاپ سربرگ خود با تیراژ کم و بالاترین سرعت ، چاپ سربرگ دیجیتال بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شما می توانید در 2 ساعت هر تعداد بخش را با طراحی دلخواه خود دریافت کنید و یک هفته منتظر نمانید. اما اگر به تعداد زیادی سربرگ نیاز دارید ، چاپ افست سربرگ با تیراژ بالا مقرون به صرفه خواهد بود.

چاپ دیجیتالی سربرگ

با چاپ تعداد کم شما می توانید در صورت لزوم شماره تلفن ، کانال تلگرام ، آدرس وب سایت ، آرم ، رنگ یا سربرگ خود را تغییر دهید.

پاكت نامه

برای ارسال فرم ها یا اسناد اداری برای مکاتبات داخلی یا خارجی ، برای حفظ محرمانه بودن فرم و ثبات بیشتر مقاله در فرآیند انتقال ، این فرم ها باید در پاکت نامه قرار داده شود. Pak می تواند بدون برنامه ساده باشد ، یک طرح آماده داشته باشد یا کاملاً برای سازمان شما طراحی شده باشد. باز هم توصیه می کنیم ضمن حفظ هویت بصری و رنگ سازمانی ، از پاکت هایی با طراحی خاص برای برند و شرکت خود استفاده کنید.

پاکت نامه ها در اندازه های مختلف چاپ و ساخته می شوند که رایج ترین آنها به عنوان پاکت ملخ شناخته می شود. سایزهای دیگر شامل پاکت های افقی و عمودی A4 ، پاکت های 18 * 13 ، پاکت های 14 * 20 ، پاکت است. 16 پاکت 22 ، 16 16 16 و سایر اندازه های سفارشی

طرح پاکت

شما می توانید پاکت خود را بدون طرح در رنگ کاملاً سفید یا روی کاغذهای بافت دار با رنگ و بافت خود کاغذ سفارش دهید ، یا از طرح ها یا طرح های آماده موجود در اینترنت برای پاکت نامه خود با قیمت صرفه جویی کنید. اما هزینه اندک طراحی یک پاکت سفارشی می تواند در برند و تبلیغات شما بسیار مورد استفاده قرار گیرد و چندین برابر قیمت اصلی برای شما هزینه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  دستگاه ها باید با همکاری یکدیگر جلسه باشکوه پیرغلامان حسینی را در تبریز برگزار کنند

به یاد داشته باشید که از یک طرح ویژه برای پاکت خود استفاده کنید ، برای این منظور یا خودتان طراحی کنید ، از یک طراح استفاده کنید یا طرح و چاپ پاکت خود را به ما بسپارید و پاکت سفارشی خود را با خیال راحت تهیه کرده و با کیفیت عالی از ما تحویل بگیرید.

چاپ فانتزی روی پاکت نامه (کاغذ کرافت)

چاپ پاکت نامه

بهترین روش چاپ پاکت نامه هایی با تیراژ کم و سرعت بالا استفاده از فناوری چاپ دیجیتال است. با چاپ پاکت دیجیتال می توانید حتی 100 پاکت را با طرح خود چاپ کرده و طی 2 ساعت از ما دریافت کنید. اما اگر به پاکت های با حجم زیاد و چاپ افست نیاز دارید ، اگرچه مدت زمان چاپ بیشتر از چاپ دیجیتال خواهد بود ، اما قیمت مناسب تری برای تعداد دریافت خواهید کرد.

فرم ها و پاکت نامه ها از مهمترین اسنادی هستند که در مورد آنها خوانده اید. اما در سازمانها و شرکتهای مختلف از ورقهای مهم دیگری استفاده می شود که با چاپ با کیفیت می توانند نیرویی برای شرکت و سازمان شما باشند. فاکتورهای رسمی ، بروشورها ، پوسترها و تابلوهای تزئینی یا اطلاعاتی ، نشانگرها و رسیدهای شرکت ها ، تقویم رومیزی ، کارت های بازرگانی و کاتالوگ ها و مجلات موارد دیگری هستند که برای دفتر ، شرکت و سازمان خود نیاز دارید.

با مراجعه به وب سایت چاپخانه و گرافیک و ورود به هر کالای مورد نظر خود ، با انتخاب نوع کاغذ ، اندازه محصول و تیراژ مورد نظر ، می توانید قیمت فعلی آن را مشاهده ، مقایسه کرده و سفارش خود را به راحتی ثبت کنید.

بیشتر بخوانید  ساعت کاری سامانه چکاوک تغییر یافت

پایان گزارش آگهی

دیدگاهتان را بنویسید