مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چاقی صورت با روش های تغذیه ای و پزشکی

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


چاقی صورت

ورزش صورت یکی از بهترین راه ها برای افزایش حجم و فرم دادن به صورت بدون نیاز به جراحی است. این نه تنها باعث افزایش جریان خون و بهبود جریان خون در صورت می شود، بلکه باعث ایجاد آن نیز می شود شادابی پوست صورت و پیشگیری چین و چروک اوایل هم اتفاق می افتد. این تمرینات ساده صورت شما را چاق‌تر و چاق‌تر نشان می‌دهند و از همه بهتر، کاملا طبیعی، ایمن و ارزان هستند.

حرکات ورزشی برای لب ها و گونه ها

دارند صورت ضخیم و تپل باید از لب شروع کنی. لب ها البته عضلانی ترین قسمت صورت هستند، بنابراین تمرین آنها باعث افزایش حجم عضلات صورت می شود و صورت ضخیم تر می شود.

چاقی صورت

یک تمرین ساده که می توانید برای این منظور انجام دهید این است که یکی از انگشتان خود را در دهان بگذارید و انگشت خود را به لب فشار دهید و سپس انگشت خود را با تمام قدرت به مدت 5 ثانیه لیس بزنید. انگشت خود را رها کنید و دوباره حرکت کنید. این تمرین را 15 بار تکرار کنید. این کار باعث تقویت ماهیچه های لب و افزایش جریان خون در آن ناحیه می شود و صورت را سفت و پرتر می کند. قبل از انجام این کار حتما دست های خود را کاملا بشویید.

تمرین دوم این است که لب‌هایتان را تا حد امکان جمع کنید و جوانه بزنید، سپس بدون باز کردن لب‌ها، لب‌هایتان را به لبخند تبدیل کنید (دندان‌ها نباید دیده شوند) و در این حالت تا حد امکان بخندید. بزرگنمایی کنید و 5 ثانیه نگه دارید. این حرکت را 15 بار تکرار کنید. متوجه خواهید شد که عضلات صورت پس از تمرین بسیار خسته شده اند، زیرا شما واقعاً عضلات را روشن کرده و روی آنها کار کرده اید.

بیشتر بخوانید  حتماً واکسن کرفس را به رژیم غذایی خود اضافه کنید

تمرین سوم مربوط به قسمت صورت نیز واقعا ساده است. انگشت اشاره و وسط خود را روی لب های خود قرار دهید و به آرامی و خیلی آرام عضلات را به صورت دایره ای ماساژ دهید. این کار باعث تحریک ماهیچه ها و افزایش حجم آنها می شود و صورت شما را پرتر می کند.

صورت چاق و لاغر با ورزش

چاقی صورت


تمرینات گردن

شاید فکر نمی کردید که گردن بخشی از صورت و ورزش باشد عضلات گردن برای داشتن صورت پرتر نیز مهم است. اگر حجم صورت خود را زیر چانه یا زیر گونه از دست داده اید و پوست چروکیده و افتادگی در این نقاط ظاهر شده است، تمرین زیر برای شما بسیار موثر خواهد بود.

صاف روی صندلی بنشینید (در حالتی که پشتتان صاف باشد) و سرتان را بالا بیاورید تا گردنتان کشیده شود، سپس در همان زمان لب پایینی را روی لب بالایی بگذارید و لب پایین را تا حد امکان به بینی نزدیک کنید. در این حالت بمان. تنش زیادی در عضلات گردن و چانه احساس خواهید کرد. این تمرین را 20 بار تکرار کنید تا شکل ناحیه زیر چانه و گردن را از کاج گرفته و پوستی صاف و زیبا در این قسمت داشته باشید.

و در اینجا یک پیشنهاد پزشکی اورژانسی وجود دارد

آیا می دانستید که افزایش سن در برخی افراد به دلیل کاهش چربی بدن است؟ با افزایش سن، بافت چربی صورت کاهش می یابد که باعث افزایش افتادگی پوست و چین و چروک می شود، بنابراین کشش و لیفت پوست باعث جوانسازی عمومی نمی شود. گاهی اوقات سفت شدن و کشیدگی پوست باعث جوان‌تر به نظر رسیدن آن نمی‌شود، اما صورت پرتر آن را جوان‌تر نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید  عوارض مصرف زیاد نوشیدنی های انرژی زا

قسمت هایی از پوست صورت که حجم آنها کم شده است مانند گونه ها، زیر چشم ها، خط خنده، شقیقه ها، لب های نازک و حتی پشت دست ها را می توان با تزریق چربی گرفته شده از فرد به ناحیه مورد نظر تزریق کرد. . . آیا می دانستید که می توانید بدون افزایش وزن صورت یا باسن خود را پرتر یا بزرگتر کنید؟

چاقی صورت

مزیت این روش این است که فرد چربی زیادی می گیرد و حتی می توان مقداری چربی را به مدت 6 ماه در فریزر نگهداری کرد و در صورت نیاز مجددا تزریق کرد. مزیت مهم دیگر تزریق ژل ایمن و بدون عارضه آن (حتی در آینده) است.
لیپوساکشن تحت بی حسی موضعی انجام می شود. پوست با این روش دوخته نمی شود و چربی با سوزن مخصوص برداشته شده و با همان سوزن در محل مورد نظر تزریق می شود.

برخلاف تزریق ژل، خطر حرکت و حساسیت وجود ندارد زیرا چربی یک سلول زنده است و فقط از یک قسمت از بدن خارج شده و به قسمت دیگر منتقل می شود. در شرایط استریل خطر عفونت یا انتقال بیماری وجود ندارد زیرا از فرد گرفته می شود و برخلاف ژل یا دندان مصنوعی قوام بسیار طبیعی در لمس دارد زیرا از چربی خود ساخته شده است.

لیپوساکشن سال‌هاست که وجود داشته است، اما به دلیل تکنیک‌های خاصی که اخیراً در این روش استفاده می‌شود و همچنین ماندگاری بسیار طولانی آن و همچنین اینکه تزریق ژل و جراحی‌های پیوند پوست جنبه‌های نسبتا زیادی دارد. اثرات جدید برای پزشکان و بیماران، در محبوبیت چند برابر شده است.

بیشتر بخوانید  علائم خطرناک پس از ضربه سر

نتایج تزریق چربی کاملا به تکنیک و مهارت پزشک بستگی دارد و اگر به درستی انجام نشود چربی بیش از 2 تا 3 هفته دوام نمی آورد و جذب می شود می توانید به نتیجه دلخواه برسید.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *