مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پیام مدیرعامل شرکت ملی فولادایران به مناسبت روز روابط عمومی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



امروز، عصر حاضر زندگی اجتماعی ما؛ در واقع از آن به طور گسترده به عنوان “عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات” یاد می شود. نقش و کارکرد روابط عمومی به طور فزاینده ای تأثیرگذار می شود.

شرایط کنونی جامعه ما در حال ایجاد روابط عمومی است تا از نقش سنتی و تکراری خود دور شده و «نقشه راه» جدیدی را برای خود تعریف و اجرا کنند.

روابط عمومی در عصر کنونی در واقع چشم و گوش و ابزار مطمئن مدیریت برای جمع بندی و تحلیل محتوای رویدادها و ارائه بازخورد صحیح به مدیران و تصمیم گیران درباره عمق و چرایی رویدادها است. اطلاع می دهند.

امروزه با تحولات شگرفی که در ساختار روابط عمومی بنا به مقتضیات زمان رخ داده است، اهمیت راهبردی این واحدها برای برقراری ارتباطات کارآمد در جامعه برکسیت پوشیده نیست و انتظار می رود این واحدها آماده مقابله باشند. بحران ها؛ باید کلی و با دقت در نظر گرفته شود تا فرآیند تصمیم گیری اشتباه پیش نرود.

شکی نیست که پیچیدگی روند جامعه ما مسیر پرپیچ و خمی را در رعایت و توجه به ارزش هایی از جمله شفافیت، صحت اطلاعات، کالبد شکافی دقیق داده ها، پرهیز از پنهان کاری و تحکیم پیوند عمیق با افکار عمومی در پی داشته است. روابط عمومی.

بنابراین اختصاص روز بزرگداشت «روابط عمومی» در واقع گامی مهم برای زنده نگه داشتن ارزش هایی است که نهادها و سازمان های کشور را به کمک این واحد با بدنه اجتماعی کشور پیوند می دهد. بر مسئولیت سازمان ها و مدیران تاکید دارد.

بیشتر بخوانید  ارسال نامه معرفی بذرپاش/ ٢٠ آذر جلسه رای اعتماد

یکی از مهم ترین وظایف روابط عمومی در شرکت های تخصصی مانند شرکت ملی فولاد ایران ارائه راهکارهای لازم برای تبدیل تهدیدها به فرصت های توسعه در این بخش با همکاری بخش های تخصصی شرکت ها می باشد.

در حالی که در شرایط کنونی کشور و نظام بین الملل سوالات و مشکلات فراوانی وجود دارد، تبیین و مسئولیت این سوالات عملا بر عهده روابط عمومی است که کاری منصفانه، حساس و طاقت فرسا است. با احترام؛ به ترویج اعتمادسازی ادامه دهید، روحیه امید و نشاط اجتماعی را توسعه دهید و برای حفظ کالاهای ملی که ناشی از اعتماد و صداقت متقابل است بکوشید و در پایان خسته نباشید.

محمداقاجانلو

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *