مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای + قیمت و مشخصات به بازار می آید

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از کسب و کار نیوز، دخیل محمدی فر مدیر پروژه پلتفرم 206 در این خصوص گفت: محصول 206 تیپ 3 با سقف شیشه ایآماده تولید و تحویل به بازار بوده و پس از اخذ مجوزهای لازم به دست مشتریان خواهد رسید.

محمدی فر تصریح کرد: توسعه محصولات جدید مبتنی بر فناوری و نیاز روزانه مشتریان برای هر خودروسازی یک ضرورت است. گروه صنعتی ایران خودرو در سال جاری محصولات مختلف به روز یا جدید را روانه بازار کرده و یا در شرف ورود به بازار است که نشان از عزم راسخ این خودروساز برای تکیه بر خودکفایی در توسعه و پیشرفت و ارتقای سطح کیفی محصولات خود دارد.

مدیر پروژه پلتفرم 206 مهمترین مزایای 206 تیپ 3 را سقف شیشه ای، تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه های جانبی برقی و شیشه های عقب برقی عنوان کرد و گفت: محصولات جدید ایران خودرو در زمینه فنی و امکانات نسبت به سال گذشته ارتقا یافته است. نسخه های قبلی “.

آخرین مدل 206 تیپ 3 به سال 1370 برمی گردد و پس از آن تولید آن توسط ایران خودرو متوقف شد.

پیش از این پژو 206 در ایران در شش تیپ از یک تا شش عرضه می شد. در سال های اخیر با حذف سایر مدل ها تنها تیپ دوم و پنجم توسط ایران خودرو تولید می شود. تولید نوع پنجم هم اکنون متوقف شده و تنها 206 تیپ 2 در حال تولید است.

    پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای + قیمت و مشخصات به بازار می آید

محصولات پژو 206 تیپ 2 خود را به روز رسانی و ارتقا دهید

ایران خودرو به تازگی از بروزرسانی و ارتقای محصول پژو 206 تیپ 2 خبر داده است که در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید  بخار شیشه ماشین را سه سوته از بین ببر | ترفند عالی برای رفع بخار شیشه ماشین + ویدئو

پژو 206 تیپ 2 یکی از ارزان ترین محصولات ایران خودرو است و در واقع ارزان ترین سواری ایران خودرو بعد از سمند LKS است.

البته ممکن است قیمت مصوب این خودرو در مهرماه تغییر کند. در حال حاضر بر اساس آخرین تصمیم شورای رقابت، پژو 206 تیپ 2 با قیمت 127 میلیون و 122 هزار تومان – قیمت کارخانه ای این محصول – به داوطلبان عرضه می شود و این روزها در بازار خودرو این مدل 206 می تواند با قیمت 241 میلیون تن عرضه می شود.

این در حالی است که قیمت پژو 206 تیپ 2 در اوج بازار خودرو از 2 تا 252 میلیون تومان افزایش یافت، اما اکنون این خودرو نیز مانند اکثر خودروها به دلیل برخی تغییرات از جمله انتشار خبر عرضه مشروط واردات خودرو . .

هزینه سقف شیشه ای برای داوطلبان چقدر است؟

برخی از فعالان و کارشناسان بازار خودرو، تولید سقف شیشه ای پژو 206 تیپ 2 را آماده سازی ایران خودرو برای افزایش قیمت این محصول ارزیابی کرده اند، زیرا ایران خودرو با افزودن این ویژگی به پژو 206، سعی در تغییر قیمت دارد. این محصول. محصولات به طور قابل توجهی و متقاعد کردن بیشتر رقابت برای قیمت جدید بازتر از قبل است.

شایان ذکر است که هیچ خبر رسمی و حتی گمانه زنی قابل قبولی در مورد قیمت سقف شیشه ای پژو 206 تیپ 2 وجود ندارد، اما برخی از فعالان بازار خودرو معتقدند این محصول با قیمت جدید و با فاصله از قیمت فعلی عرضه می شود. . سقف فلزی پژو 206 تیپ 2. به نظر می رسد باید منتظر ماند و دید که این سقف شیشه ای چقدر آب برای خریداران و طرفداران این خودرو دارد!

بیشتر بخوانید  مردم باید بدانند مذاکرات برجام در چه مرحله ای است

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *