مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پولدارها چه ورزش هایی انجام می دهند؟!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


یکی از زیبایی ورزش همه، فقیر یا غنی، می توانند اینجا بازی کنند. برای دور هم جمع شدن کافی است یک توپ و یک تور و چند دوست و آشنا داشته باشید.

ثروتمندان چه ورزش هایی انجام می دهند؟
اما مثل هر چیز دیگری در این دنیا افراد بسیار ثروتمند، کسانی که بیش از ده ها میلیون دلار دارایی دارند، از بازی ساده فوتبال یا بسکتبال در زمین ها یا استادیوم های معمولی راضی نیستند.

این افراد انجام می دهند باشگاه های ورزشی بسیار گران قیمت آنها درگیر می شوند، بهترین وسایل ورزشی را می خرند و معمولاً ورزش هایی را انجام می دهند که نیاز به پول زیادی دارد.

توماس کورلی نویسنده کتابی با عنوان “عادات گران قیمت” او می گوید: “داستان همان ضرب المثل قدیمی است که می گوید کبوتر با کبوتر، با باز کردن باز است. ثروتمندان دوست دارند با افرادی مانند خودشان معاشرت کنند. در عین حال، بازی های ورزشی به آنها کمک می کند تا ارتباطات جدیدی در دنیای ثروتمندان برقرار کنند.” . به کارشان لطمه می زند. به باشگاه های ورزشی برای ثروتمندان بپیوندید “این راهی برای ارتباط با افراد مشابه است.”

شکی نیست که افراد بسیار ثروتمند همان ورزشی را انجام می دهند که افراد عادی انجام می دهند. اما اگر نگاه دقیق تری داشته باشیم متوجه می شویم که همان بازی های ورزشی به شیوه ای متفاوت و با هدف متفاوت انجام می شود.

ثروتمندان چه ورزش هایی انجام می دهند؟
گلف: کارهای تجاری و خیریه روی چمن

همه برای بازی گلف برای ورود به زمین بازی یک توپ، یک چوب و یک سوراخ در چمن و حدود 40 تا 50 دلار لازم است. اما ثروتمندان حاضر نیستند این چند ساعت را در یک زمین بازی معمولی با مردم عادی بگذرانند.

آنها برای بپیوندید و در باشگاه های گلف بازی کنید بخش خصوصی و خصوصی مبالغ زیادی پرداخت می کنند و ترجیح می دهند با افرادی که وضعیت مادی مشابهی دارند معاشرت کنند.

دیوید فریدمن، مدیر شرکتی که در مورد عادات و سبک زندگی افراد ثروتمند تحقیق می کند، می گوید: «خودم». بازی گلف «هزینه زیادی ندارد، اما برای پیوستن به یک باشگاه گلف برای ثروتمندان، گاهی اوقات نیاز به حق عضویت چند صد هزار دلاری در سال است.

این فقط توسط آمار در ایالات متحده نشان داده شده است 10 درصد از ثروتمندان گلف بازی می کنند در حالی که درصد افراد عادی که عضو باشگاه های گلف هستند حدود 9 درصد است. آمار دقیقی برای سایر کشورها وجود ندارد، اما با توجه به وجود زمین های گلف مجلل در اروپا، خاورمیانه و آسیای جنوب شرقی، می توان نتیجه گرفت که در میان ثروتمندان گلف بازی کنید بسیار محبوب است.

بوشان جوشی، مدیر یک شرکت مشاوره مالی در هند می گوید گلف این ورزش محبوب ترین ورزش در بین ثروتمندان این کشور است و بیش از یک ورزش، زمینه ای برای برقراری روابط بین ثروتمندان است. برای ثروتمندان هند، گلف نماد تعلق به طبقات بالای جامعه است.

بیشتر بخوانید  چه اتفاقی برای کسانی افتاد که از بسته حمایتی جان سالم به در بردند؟!

به گفته سایت گلف مجیک که اختصاص به طرفداران ورزش سرسخت دارد، حق عضویت سالانه باشگاه های گلف می تواند از چند هزار دلار شروع شود و به عنوان مثال، در باشگاه آزادی ملی در نیوجرسی، ایالات متحده، می تواند حدود 400 هزار باشد. دلار

ثروتمندان چه ورزش هایی انجام می دهند؟
اسکی: ویلا، سراشیبی و هیجان
حتی افراد با درآمد متوسط ​​می توانند چندین بار در سال بروند پیست اسکی برو به عنوان مثال، بلیط یک پیست اسکی در یک پیست اسکی در ایالت کلرادو آمریکا حدود 100 دلار در روز هزینه دارد. اما استفاده از یک پیست اسکی منحصر به فرد می تواند بسیار گران باشد.

ثروتمندان می توانند با یک هواپیمای شخصی به بهترین پیست های اسکی دنیا بروید. به عنوان مثال، یک شرکت هواپیمایی متخصص در اسکی در مسیرهای خصوصی فرانسه، یک بلیط یک ساعته برای جت های خصوصی از لندن به فرودگاه نزدیک مسیر را به قیمت 20000 دلار می فروشد.

اکثر افراد ثروتمند دوست دارند همزمان اسکی کنند ویلای شخصی خودتان را در این میدان داشته باشید، بهترین تجهیزات اسکی را بخرید و در گران ترین دوره های ورزشی ثبت نام کنید.

فقط خرید ویلا در این مناطق نیاز به بودجه زیادی دارد. یک شرکت کارگزاری املاک و مستغلات متخصص در املاک و مستغلات در سراسر جهان پیست های اسکی معروف فرانسه او چندین ویلا فروخت که هر کدام چند میلیون دلار ارزش داشت.

اگر کسی پول کافی داشته باشد می تواند ویلا اجاره کند. به عنوان مثال، قیمت اجاره یک ویلای بزرگ زمستانی در کوه های سوئیس متعلق به ریچارد برانسون، صاحب ویرجین، حدود 100000 دلار در هفته هزینه دارد. اگر پولدارها ویلای خود را نداشته باشند، مطمئناً در بهترین هتل های زمستانی اقامت خواهند داشت که اجاره آنها سرگیجه آور است.

طبق تحقیقات توماس کورلی، Fr. روش زندگی ثروتمندان12 درصد از این افراد دارای ویلا در نزدیکی پیست اسکی هستند. اگر کل جمعیت جهان را در نظر بگیریم، تنها 1.6 درصد از مردم به اسکی می روند.

دیوید فریدمن، کارشناس سبک زندگی و عادات ثروتمندان، می گوید که معاشرت با ثروتمندان و حتی غیبت کردن در مورد یکدیگر یکی از عوامل مهمی است که آنها را به صرف مبالغ هنگفت و اقامت در هتل ها و ویلاهای خاص سوق می دهد. او کار می کند.

ثروتمندان چه ورزش هایی انجام می دهند؟
کبد: ورزش میلیاردرهای هندی

برای افراد بسیار ثروتمند، شرکت در ورزش لزوماً به معنای انجام آن ورزش نیست. برخی از میلیونرها و میلیاردرها ترجیح می دهند با خرید و داشتن یک باشگاه در ورزش شرکت کنند.

بیشتر بخوانید  متن و پیام های تبریک هفته هلال احمر به همسر و همکار فداکار

باشگاه های بسکتبال یا فوتبال بزرگ داشته باشید این برای میلیاردرها و دیگر افراد ثروتمند چیز جدیدی نیست. اما یک پدیده اخیر در هند باعث شده است که ثروتمندان صاحب تیم های ورزشی جدی شوند.

بیا دیگه این ورزش (شبیه باغ وحش ایران) است که دهه ها در هند رواج داشته است. یک نفر از هر تیم باید به سمت زمین حریف بدود و یکی از اعضای تیم مقابل را به داخل محوطه جریمه بکشد.

نمایش رقابت کبدی تلویزیون در سال های اخیر جان تازه ای به این ورزش داده است و ستارگان مشهور سینمای هند و تاجران و صاحبان کسب و کار در حال تماشای این رقابت هستند. ثروتمندان هند رقابت نمی کنند بلکه صاحب تیم می شوند.

داشتن باشگاه کبدی به اندازه ورزش های دیگر گران نیست. هزینه خرید و راه اندازی باشگاه کبد حدود 800000 دلار است.

در حالی که قیمت یک تیم بسکتبال آمریکایی یا یک باشگاه فوتبال اروپایی بیش از یک میلیارد است و هزینه سالانه آنها چند صد میلیون دلار است. اما اگر شامل شود محبوبیت ورزش کبد باید اضافه کرد که قیمت این باشگاه ها نیز افزایش خواهد یافت.

برخی از ثروتمندترین و ثروتمندترین افراد هند در ورزش سرمایه گذاری کرده اند، یکی از آنها یک بانکدار معروف به نام آئودی کوتاک است که به گفته مجله اقتصادی فوربس، یا کیشور بایانی، مدیر عامل یک شرکت بزرگ، دارایی خالص 6 میلیارد دلاری دارد. کالاها
ثروتمندان چه ورزش هایی انجام می دهند؟
قایق سواری: ترکیبی از فعالیت بدنی شدید و تفریح

اکثر مردم فقط گاهی در مورد آن صحبت می کنند ورزش قایقرانی آنها چیزی می بینند و می شنوند و آن زمان المپیک یا جام قایقرانی آمریکا است که همیشه چندین تیم بزرگ با هم رقابت می کنند و همه آنها متعلق به میلیونرها و میلیاردرهای معروف هستند.

قایقرانی این می تواند یک فعالیت تفریحی آخر هفته یا یک رقابت سخت در دریا باشد که به فعالیت بدنی زیادی نیاز دارد.

بر اساس مطالعه ای که توسط توماس کورلی در مورد عادات و سبک زندگی افراد ثروتمند انجام شد، 38 درصد از این افراد به قایق سواری می روند و واقعاً عاشق این ورزش هستند. بسیاری از آنها هنگام ماهیگیری به ماهیگیری می روند یا فقط استراحت می کنند و سرگرم می شوند. اما برخی از آنها در مسابقات این منطقه نیز شرکت می کنند.

اولین چیز قایقرانان ثروتمند او به یک قایق تفریحی نیاز دارد و بسته به اندازه و ساخت قایق، قیمت آن بین 50000 تا 200000 دلار یا بیشتر است.

یکی کشتی بزرگ یا به اصطلاح برتر معمولاً بیش از 24 متر طول دارد و حدود 10 میلیون دلار ارزش دارد. به عنوان مثال، قایق بادبانی بری دیلر، یکی از مالکان بزرگ شرکت‌های رسانه‌ای آمریکایی، حدود 150 میلیون دلار ارزش دارد.

بیشتر بخوانید  نقاشی های دایان حکیمی 1994

همه این کشتی ها به خدمه نیاز دارند. قایق های ویژه بین 15 تا 20 خدمه دارند و حقوق سالانه هر یک از این افراد بالغ بر صد هزار دلار است.

قیمت بلیط برای مسابقات قایقرانی محلی گران نیست و بسته به طول قایق، مسافت و اهمیت مسابقه می تواند بین 20 تا 250 دلار باشد. اما بلیط مسابقات بزرگ و قاره ای می تواند به دو هزار دلار برسد و در کل هر چه قایق بزرگتر باشد تمام هزینه های آن از جمله بلیت مسابقات نیز بیشتر می شود.
ثروتمندان چه ورزش هایی انجام می دهند؟
ساعت سواری
بیشتر مردم ممکن است در طول زندگی خود اسب سواری نکرده باشند یا حداکثر چند بار در سفر یا پارک طبیعی برای چند ساعت اسب کرایه نکرده باشند. اما برای ثروتمندان جهان اسب جذابیت زیادی دارد.

اگرچه ورزش های مختلف دوست دارند گوگان اسبی هست که در آن اما مسابقه اسب دوانی برای قرن ها، در میان خانواده های سلطنتی، اشراف و ثروتمندان بسیار محبوب بود. به همین دلیل به آن می گویند ورزش پادشاهان میگویند.

یک اسب معمولی می تواند چندین هزار دلار قیمت داشته باشد، اما قیمت اسب های مسابقه معروف و محبوب می تواند به چند میلیون دلار برسد. به عنوان مثال، یک مرکز پرورش اسب در ایالت کنتاکی آمریکا، 13 اسب یک ساله را در ماه سپتامبر فروخت که همه آنها بیش از یک میلیون قیمت داشتند و دو مورد آن بیش از دو میلیون دلار بود.

یک میلیون اسب بخر اولین مورد ماجراجویی است. صاحبان ثروتمند این اسب ها باید هزینه نگهداری آن را بپردازند که شامل موارد زیادی مانند اصطبل و غذا، دامپزشکی، حمل و نقل و غیره می شود.

مورد بعدی مربی ای است که میانگین حقوقش در آمریکا حدود 35000 تا 40000 دلار در سال است. بنابراین می توان گفت که هزینه های داشتن و نگهداری اسب مسابقه می باشد حداقل 100000 دلار در سال است.

اما پرداخت آن دلارهای کلان به این معنا نیست که هر اسبی در مسابقه برنده خواهد شد. به عنوان مثال، در سال 2006، گروهی از بریتانیایی های ثروتمند، یک اسب مسابقه ای به نام میمون سبز را با هم به قیمت 16 میلیون دلار خریدند و انتظار داشتند در بسیاری از مسابقات برنده شوند، اما پس از چند مسابقه هیچ جایزه ای برنده نشدند و مجبور به بازنشستگی شدند. اسب 16 میلیون دلاری

در مجموع اسب دوانی یک ورزش گران قیمت است زیرا حتی اگر اسبی جوایز زیادی را برد، بعید است که بتواند هزینه های خود را پوشش دهد. در بیشتر مسابقات اسب دوانی، جایزه بزرگ حدود 100000 دلار است.

پولدارها چه ورزش هایی انجام می دهند؟!


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *