مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پوتین: روسیه همچنان به اطفای حریق جنگل در ترکیه کمک می کند – اخبار اروپا – اخبار بین المللی تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به گزارش خبرگزاری نووستی ، سرویس مطبوعاتی کاخ کرملین امروز (شنبه) اعلام کرد که ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه در گفتگوی تلفنی با رجب طیب اردوغان ، رئیس جمهور ترکیه ، تأیید کرد که مسکو به آنها کمک می کند.به تلاش های جامع اطفای حریق در ترکیه ادامه می دهد.

به گفته کرملین ، امروز (31 ژوئیه / 9 اوت) یک مکالمه تلفنی بین روسای جمهور روسیه و ترکیه صورت گرفت که طی آن در ترکیه به دلیل آتش سوزی جنگل ها در مناطق جنوبی حالت فوق العاده ایجاد شد. کشور مورد بررسی قرار گرفت و طرفین بر اهمیت همکاری تاکید کردندهر دو کشور بر لزوم مقابله با بلایای طبیعی تأکید کردند.

در همین راستا ، ولادیمیر پوتین بر قصد روسیه برای ادامه کمک های همه جانبه در کنترل آتش سوزی ها تاکید کرد و رجب طیب اردوغان از حمایت گسترده و همه جانبه روسیه در این زمینه قدردانی کرد.

سرویس مطبوعاتی کرملین افزود که روسای جمهور روسیه و ترکیه همچنین طی مکالمه تلفنی در مورد برخی مسائل مهم در روابط دوجانبه بحث و تبادل نظر کردند و نتیجه جلسه روز گذشته کمیسیون بین دولتی روسیه و ترکیه را ستودند. علاوه بر این ، پوتین و اردوغان بر تمایل متقابل خود برای ادامه همکاری برای دستیابی به توافقات حاصل شده در زمینه های اقتصادی ، تجاری ، انرژی و سایر زمینه ها و همچنین ادامه تماس های دوجانبه در سطوح مختلف برای این منظور تأکید کردند.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  توصیه کنعانی به دولتمردان آمریکایی،‌ آلمانی و انگلیسی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *