پنجره دوجداره را بدون واسطه از هوم وین بخرید!



آنچه دیگران می خوانند:

این روزها پنجره دوجداره یکی از نیازهای خانه های مدرن است که بسیاری از سازندگان از آن به عنوان عنصری کلیدی در عایق کاری ساختمان استفاده می کنند. پنجره های دو جداره به دلیل استفاده از دو لایه شیشه و پروفیل استاندارد، نه تنها عایق حرارتی محسوب می شوند، بلکه از ورود هر گونه صدایی به داخل خانه نیز جلوگیری می کنند.

خرید کنید پنجره دوجداره UPVC و آلومینیوم بدون واسطه و با قیمت مناسب دغدغه همه کسانی است که قصد ساخت و یا بازسازی پنجره های قدیمی خود را دارند. بنابراین لازم است بهترین تحقیق در مورد آن انجام شود و محصولی با کیفیت و با قیمتی مقرون به صرفه خریداری شود.

در آینده با ما همراه باشید تا استانداردهای لازم برای خرید انواع پنجره دوجداره را با هم بررسی کنیم.

چرا پنجره دوجداره است؟

پنجره دوجداره

با پیشرفت تکنولوژی، صنعت ساختمان نیز دستخوش تغییرات چشمگیری شده است. در ساخت و ساز جدید علاوه بر ظاهر به عناصر مهم تری مانند عایق حرارتی توجه می شود. اما مهندسان برای صرفه جویی در مصرف انرژی از چه روش هایی استفاده می کنند؟!

استفاده از پنجره های دو رنگ و لمینت علاوه بر مصالح استاندارد باعث زیباتر شدن ساختمان می شود و ساکنان آن هزینه کمتری برای مصرف انرژی پرداخت می کنند. همچنین وجود امکانات در مناطق پر تردد می تواند برای مالکان ناخوشایند باشد. بنابراین چه خانه نوساز باشد و چه قدیمی، باید از ورود آلاینده های صوتی به داخل ساختمان جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید  (ویدئو) ساخت آسمانخراش به شکل اثر انگشت حاکم دبی!

از سوی دیگر، ممکن است برای جلوگیری از سرقت خانه برای امنیت بیشتر، استفاده از پنجره های ضخیم ضروری باشد. به طور کلی پنجره های دوجداره نسبت به مدل های قدیمی استحکام و مقاومت بیشتری دارند. به همین دلیل سازندگان علاقه مند به استفاده از پنجره های آلومینیومی و پی وی سی در ساختمان هستند.

آلومینیوم یا UPVC؟!

این سوال رایجی است که بسیاری از افراد هنگام بازسازی و نوسازی ساختمان های قدیمی می پرسند. اما انتخاب هر یک از این پروفایل ها به عوامل مختلفی بستگی دارد.

پنجره بلند یا کوچک

اگر تصمیم دارید در ساختمان خود پنجره های بزرگ داشته باشید، باید از پروفیل های آلومینیومی در ساخت پنجره ها استفاده کنید زیرا آلومینیوم بزرگتر از PVC است و وزن دیوارها را بهتر تحمل می کند. اما ممکن است عملکرد عایق حرارتی پنجره های UPVC را نداشته باشند.

عایق حرارت و صدا

برخلاف پنجره های آلومینیومی که از پنجره های UPVC قوی تر هستند. پروفیل UPVC از نظر عایق صوتی و حرارتی گزینه مناسبی برای استفاده در ساختمان های مدرن می باشد. این ماده حرارت کمتری را منتقل می کند زیرا از مشتقات نفتی ساخته شده است. همچنین می توان با تعبیه شیشه دوجداره استاندارد روی قاب UPVC میزان عایق را افزایش داد.

عمر پنجره

این بستگی زیادی به محیط زندگی شما دارد. اگر در محیطی با آب و هوای گرم و مرطوب زندگی می کنید، بهتر است از پنجره UPVC استفاده کنید. البته توصیه می شود برای افزایش طول عمر پنجره از مدل پوشش لمینت استفاده کنید تا بعداً در برابر نور خورشید زرد شود. البته در صورتی که در ساخت پنجره از پروفیل باکیفیت استفاده شده باشد، سازنده باید به شما ضمانت کند که 10 سال رنگ پنجره تغییر نکرده و تمام مسئولیت تعمیر آن را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید  جهت داخلی سازی تمام اجزا و اجزای ظروف الکتریکی

پنجره کشویی یا تاشو

همانطور که گفتیم پنجره های آلومینیومی از PVC قوی تر هستند. همچنین با پنجره های کشویی به دلیل حرکت مداوم پنجره، احتمال آسیب دیدن پنجره یو پی وی سی بیشتر است. بنابراین بهتر است در پنجره هایی که مانند کشویی یا ریلی باز و بسته می شوند از پروفیل های آلومینیومی استفاده شود.

کدوم قیمت بهتره!؟

به طور کلی قیمت پروفیل UPVC درجه یک دو برابر قیمت آلومینیوم درجه دو خواهد بود. بنابراین اگر قصد استفاده از یکی از این پروفیل ها را دارید باید بدانید که قیمت پنجره های آلومینیومی بالاتر است. اما ابتدا باید ساختمان توسط متخصص نصب بررسی شود و متریال پنجره مناسب انتخاب شود. زیرا در دراز مدت می تواند باعث اتفاقات ناگوار و هزینه های سرسام آور شود و شما را ناراحت کند.

چرا شراب خانگی؟

هوم واین به عنوان گروه تخصصی تولید و نصب پنجره های دوجداره PVC و آلومینیومی مرغوب در بازار فعالیت می کند. همچنین این مجموعه دارای سابقه طولانی در زمینه ساخت درب و پنجره در بازار بوده و بدون واسطه با تامین کننده ارتباط مستقیم دارد.

مجموعه هوم واین با شرکت های بزرگی مانند هافمن، واین تک، هابرمن، دل واین، پروفیل آرارات و … همکاری می کند. و با توجه به نیاز مشتریان خود با کیفیت ترین پنجره ها را نصب و نصب می کند.

نماینده رسمی برند پروفیل هابرمن در ایران

شرکت پروفیل صنعت آرارات که یک شرکت مطرح در صنعت تولید در و پنجره یو پی وی سی در ایران می باشد، برای اولین بار در سال 1391 پنجره های چند جداره پی وی سی خود را با برند هوبرمن روانه بازار کرد. مجموعه هوم واین به عنوان نماینده رسمی این شرکت به صورت مستقیم و با قیمتی مناسب پنجره های پی وی سی با این پروفیل را به بازار عرضه می کند که قیمت ارزانی را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

بیشتر بخوانید  همسان سازی حقوق بازنشستگان

درباره شراب محلی بیشتر بدانید!

شرکت شراب خانگی در راستای تولید پنجره های آلومینیومی، ترمال بریک و یو پی وی سی عایق و استاندارد با شیشه دوجداره برندهای مختلف با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، تخصص و 12 سال سابقه مدیریت و فرآوری فعالیت خود را در سال 1388 در شیراز آغاز کرد و در این مدت کوتاه توانسته است به اهداف شما در مسیر این چشم انداز با توجه به اهداف بلندمدت (تولید درب و پنجره های مرغوب) دست یابد. شرکت هوم واین در سال 1400 به منظور توسعه استراتژی های خود برای ارائه خدمات بیشتر به تمام نقاط ایران به تهران نقل مکان کرد. این مجموعه با هدف افزایش رضایت مشتریان بهترین خدمات را به سازندگان ارائه می دهد.

* این مطلب یک گزارش تبلیغاتی است و شمانیوز مسئولیتی در قبال آن ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید