مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

همسان سازی حقوق بازنشستگان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

یکسان سازی حقوق بازنشستگان یعنی حقوق یک فرد با حقوق کم در کارگروه خود به حقوق یک فرد با حقوق بالا نزدیک است. رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در بیانیه اخیر خود خاطرنشان کرد: تحقق همسان سازی حقوق بازنشستگان با هدف انصاف در پرداخت ها در برنامه هفتم توسعه محقق می شود که محقق نشده است. سه میلیون و 600 هزار مستمری بگیر در انتظار اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان هستند. حقوق بازنشستگی مناسب شما در حال خواندن هستید.

سخنگوی کمیسیون تلفیق قوانین گفت: مجلس در برنامه پنج ساله ششم توسعه و قانون بودجه 1400 بودجه ای را برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفت که تقریبا برای مستمری بگیران کشوری و لشکری ​​انجام شد اما برای مستمری بگیران تامین اجتماعی انجام نشد. “

اکنون نمایندگان در کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 حدود 90 هزار میلیارد تومان برای پرداخت بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی تصویب کرده اند، بنابراین دولت می تواند با واگذاری سهام و پرداخت بدهی، سازمان تامین اجتماعی را برای پرداخت معوقات و مستمری بازگشایی کند. .

وی افزود: حقوق بازنشستگان در سال های گذشته بسیار کمتر از همسالان خود در سال های اخیر است و در شرایط کنونی کشور و افزایش تورم و حقوق پایین با مشکلات جدی مواجه هستند که حتی از اضافه کاری نیز محروم هستند. اضافه کاری و غیره. ”آنها امرار معاش می کردند. دولت در لایحه بودجه سال 1401 بودجه بازنشستگان کشوری و لشکری ​​را لحاظ کرده است و نمایندگان در کمیسیون تلفیق پیشنهادهای خوبی در خصوص تامین حقوق و مستمری های مربوطه ارائه کرده اند.

بیشتر بخوانید  خبری خوب برای بازار طلا /پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا 14 دی

رحیم زارع همچنین از اعمال کمیسیون تلفیق قانون بودجه 1401 بر پیشنهاد حداقل مستمری سال آینده خبر داد و گفت: صندوق بازنشستگی کشوری 5 میلیون تومان تعیین شده و حقوق پرداختی به کارمندان بیشتر است. بیش از 5 میلیون و 600 هزار تومان (حداقل دستمزد). مصوب 1401) نیز “حداقل” افزایش 10 درصدی دریافت خواهد کرد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *