مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پسر رونالدو درگذشت کریستیانو رونالدو از مرگ نوزادش خبر داد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


کریستیانو رونالدو چند ماه پیش در 29 اکتبر خبر بارداری همسرش جورجینا را در اکانت اینستاگرام خود منتشر کرد و جالبتر اینکه این بار جورجیا دوقلو باردار است. متأسفانه ستاره پرتغالی فوتبال اکنون در توییتر و اینستاگرام درباره مرگ پسرش نوشته است که از دست دادن یکی از دوقلوها تمام خانواده را شوکه کرده است.در حال حاضر کریس و جورجیا دارای چهار فرزند به نام های کریستین جونیور، اوا ماریا، متئو و ایما آلن مارتین.

حالا کریستیانو رونالدو با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که یکی از دوقلوهایش و جورجینا مرده به دنیا آمده اند، پسرش مرده به دنیا آمده اما دخترش سالم است.


کریستین و جورجیا

کریستیانو رونالدو در این اطلاعیه نوشت: با تأسف عمیق مرگ فرزندمان را اعلام می کنیم. این بزرگترین دردی است که هر والدینی می تواند تجربه کند. تنها تولد دخترمان به ما قدرت می دهد که این لحظه را با امید و شادی زندگی کنیم. از توجه پزشکان و پرستاران تشکر می کنیم. ما ویران شده ایم و می خواهیم در این مدت از حریم خصوصی خود محافظت کنیم.


متن خبر فوت پسر رونالدو

پسرم تو فرشته ما هستی “ما شما را برای همیشه دوست خواهیم داشت.”


کریستیانو رونالدو او متولد 5 فوریه 1985 فوق ستاره فوتبال پرتغالی است که در پست مهاجم برای منچستریونایتد و تیم ملی پرتغال بازی می کند. او اغلب به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان و یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران شناخته می شود.کریستیانو رونالدو او در طول دوران حرفه ای خود 32 جام از جمله پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، یک جام اروپا و یک لیگ اروپا به دست آورد. رونالدو او بیشترین گل (136) و بیشترین پاس گل (42) در لیگ قهرمانان اروپا، بیشترین گل (14) در جام ملت‌های اروپا و بیشترین گل را در سطح ملی در فوتبال مردان (115) به ثبت رسانده است. او یکی از معدود بازیکنانی است که در بیش از 1100 بازی رسمی به میدان رفته و بیش از 800 گل برای تیم باشگاهی و ملی خود به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید  عکس های مدلینگ شجاع خلیل زاده در فضای مجازی


پسر کریستیانو رونالدو درگذشت

رونالدو یکی از مشهورترین و ثروتمندترین ورزشکاران جهان است. او در سال های 2016 و 2017 از سوی مجله فوربس به عنوان پردرآمدترین ورزشکار جهان انتخاب شد و از سال 2016 تا 2019 نیز از سوی ISP به عنوان مشهورترین ورزشکار جهان انتخاب شد. در سال 2014، مجله تایم او را به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار در جهان معرفی کرد. او اولین فوتبالیست و سومین ورزشکار تاریخ است که بیش از یک میلیارد دلار درآمد دارد.

جالب است که کریستیانو رونالدو با بیش از 450 میلیون فالوور از سراسر جهان پرطرفدارترین و پرطرفدارترین صفحه اینستاگرام را دارد که همچنان رکورددار اینستاگرام است.


دستمزد کریستیانو رونالدو و دارایی خالص او

به گزارش فوربس: رونالدو در سال 2017 93 میلیون دلار درآمد داشت که 58 میلیون دلار آن را رئال مادرید به عنوان حقوق و مزایا پرداخت کرد. رونالدو چهار سال متوالی عنوان پردرآمدترین و پردرآمدترین ورزشکار حرفه ای را برای او به ارمغان آورد. طبق گفته Celebrity Networth، دارایی خالص رونالدو در سال 2017، 400 میلیون دلار بوده است.


عکس اخیر کریستیانو رونالدو در کنار همسرش در کنار برج خلیفه در دبی


عکس اخیر کریستیانو رونالدو در کنار همسرش در کنار برج خلیفه در دبی

همسر کریس، جورجینا رودریگز، متولد 27 ژانویه 1995، یک مدل، رقصنده و نوازنده اینترنتی اسپانیایی است. او به عنوان دوست دختر کریستیانو رونالدو، فوتبالیست حرفه ای مورد احترام شناخته می شود، پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، به مادرید نقل مکان کرد و در آنجا تحصیلات رقص خود را آغاز کرد در حالی که هنوز به عنوان فروشنده در بوتیک مد گوچی کار می کرد.

بیشتر بخوانید  کافه گردی الهام پاوه نژاد با رفقا !


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *