مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پسر خوش تیپ بازیگر معروف در قایق شخصی!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ساعد فرزند ساعد سهیلی کارگردان سینما است. او یک برادر به نام سینا (بازیگر سینما و تلویزیون ایران) و دو خواهر به نام های سارا (بازیگر ایرانی) و صبا (بازیگر تئاتر و سینمای ایران) دارد که هر سه در عرصه های سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت دارند. او مشهورترین فرد خانواده سهیلی است.

سعید سهیلی که در خانواده ای هنرمند به دنیا آمده بود با گلوریا هاردی بازیگر سریال کیمیا (در نقش آزادا/ رها) ازدواج کرد. طبق تاریخ درج شده در صفحه خواهر ساعد سهیلی، آنها در شهریور 1393 ازدواج کردند.


سعید سهیلی

ساعد سهیلی در سال ۱۳۹۱ در سن ۲۵ سالگی با خانم گلوریا هاردی دختری ۳۱ ساله با دو ریشه ایرانی در پاریس آشنا شد و پس از مدتی با هم ازدواج کردند.


فرزند ساعد سهیلی

خبر ازدواج این زوج در سال 2014 و همزمان با اولین حضور گلوریا در یک برنامه تلویزیونی (سریال کیمیا) به طور رسمی اعلام شد و تا این لحظه خبری از بارداری او نبود.


فرزند ساعد سهیلی

گلوریا هاردی در 20 بهمن 1360 در شهر بندری بوردو فرانسه از پدری فرانسوی و مادری ایرانی اصالتاً شیرازی به دنیا آمد و در شهر سوئیس بزرگ شد.


سعید سهیلی

با وجود تحصیل در رشته موسیقی، در سال ۱۳۹۲ در کلاس های بازیگری خانم آزیتا حاجیان در ایران ثبت نام کرد و یک سال بعد جلوی دوربین ها رفت.


سعید سهیلی

از آنجایی که هامون سهیلی بیش از 4-5 سال دارد، بسیاری از طرفداران ساعد و گلوریا از آنها می پرسند که چرا تا به حال چیزی نگفتند!؟


سعید سهیلی


بیشتر بخوانید  گربه دختر - عکس
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *