مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

5 نکته مهم برای افزایش بازدید لایو اینستاگرام

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


البته هرچه بازدیدهای زنده بیشتر باشد، صفحه شما تعامل بیشتری خواهد داشت. در این مقاله چند تکنیک برای افزایش ترافیک لایو اینستاگرام را شرح خواهیم داد. پس با ما همراه باشید

چگونه تعداد بازدیدهای زنده را افزایش دهیم؟

اینستاگرام لایو یکی از مهم ترین راه های نمایش محصولات و تعامل با کاربران است. برخی از افرادی که محتوای آموزشی را تولید می کنند، آموزش موضوعی یا اطلاعات یا پرسش و پاسخ زنده را انجام می دهند. تعدادی از فروشگاه های آنلاین برای جلب اعتماد بیشتر و نشان دادن فالوورهای خود، برنامه های زنده برگزار می کنند. بنابراین، اگر شما هم می خواهید تعامل صفحه خود را افزایش دهید و اعتماد مردم را به خود جلب کنید، پست لایو یکی از گزینه های خوب برای این منظور است. در حال حاضر، یکی از نگرانی های اصلی صفحات رویدادهای زنده تعداد ویدیوهای زنده آنها است. چند ترفند زیر برای افزایش بازدید زنده شما و افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام ممکن است مفید باشد:

آگاه کردن

هنگامی که قصد دارید یک رویداد زنده برگزار کنید، حتماً به دنبال کنندگان خود از قبل در استوری خود اطلاع دهید. چه زمانی زندگی خواهید کرد و موضوع لایو شما چه خواهد بود؟ وقتی برای لایو خود اطلاعیه می دهید و می خواهید یک تاپیک زنده مفید راه اندازی کنید، افراد بیشتری تشویق می شوند تا زنده شما را تماشا کنند. همچنین می توانید با قرار دادن یک نظرسنجی در یک استوری، زمان هایی را که فالوورهای شما احتمال بیشتری برای پخش زنده دارند را شناسایی کنید. به عنوان مثال، اگر صفحه آشپزی دارید، می توانید یک آموزش زنده در مورد نحوه طبخ یک غذای خاص میزبانی کنید. از آنجایی که مخاطبان شما بیشتر خانم ها هستند، می توانید آن را عمدتاً در صبح برگزار کنید یا شب ها حوالی ساعت 9 و 10 یک استریم زنده برگزار کنید تا کارمندان نیز آن را ببینند. همچنین می توانید با ارسال نظرسنجی از فالوورهای خود بخواهید که زمان برگزاری کلاس زنده را تعیین کنند.

بیشتر بخوانید  بارش برف و باران در کشور

با کیفیت زندگی کنید

کیفیت زنده یکی از مسائل مهمی است که باید به آن توجه کرد. زندگی هایی که مدام در حال قطع و وصل شدن است مخاطب را خسته می کند. بنابراین مطمئن شوید که اتصال اینترنت شما خوب است. همچنین سعی کنید زندگی خود را در جای مناسب و با ظاهری مناسب نگه دارید. همچنین می توانید از فالوورهای خود بخواهید که از شما حمایت کنند و لایو خود را برای دوستان خود ارسال کنند تا آنها نیز بتوانند در لایو شرکت کنند.

5 نکته مهم برای افزایش بازدید لایو اینستاگرام

نظرات خود را باز بگذارید

بستن نظرات در لایو مخاطب را آزار می دهد و نمی تواند بلافاصله نظر خود را بیان کند و باعث کاهش تعامل صفحه شما می شود و دیرتر از استوری های دیگر در قسمت استوری نمایش داده می شود. به جای بستن نظرات، سعی کنید به صورت زنده سؤال بپرسید و دنبال کنندگان خود را برای فعال بودن به چالش بکشید. این واقعیت که فالوورها فعال هستند، زندگی شما را سرگرم کننده تر می کند و آنها می خواهند دفعه بعد در لایو شرکت کنند.

Vivo Live را بخرید

اگر یک صفحه جدید هستید و می ترسید که لایو پست کنید و ویو کمی غذا بخورد، می توانید از خرید لایو ویو استفاده کنید. با خرید نماهای زنده افرادی که وارد زندگی شما می شوند و بازدیدکنندگان بیشتری می بینند، بیشتر به صفحه شما اعتماد می کنند و برای شما ارزش بیشتری قائل می شوند. همچنین بازدید بیشتر باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما می شود زیرا افرادی که فقط در زندگی شما شرکت کرده اند و شما را فالو نمی کنند با دیدن اجرای زنده زیاد و مخاطبان شما تشویق می شوند که شما را دنبال کنند. همانطور که می دانید یکی از راه های افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام خرید آنهاست. خرید فالوور اینستاگرام می تواند به طور غیر مستقیم بازدید زنده شما را افزایش دهد. با خرید فالوور اینستاگرام افراد بیشتری شما را فالو می کنند و با افزایش فالوورها طبیعتا بازدید اینستاگرام شما نیز افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید  توجه به موضوعات فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی از توابع نماز جمعه است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

آن را دو برابر زنده نگه دارید

شما می توانید از افرادی که فالوور زیادی دارند و مرتبط با کسب و کار شما هستند بخواهید که با دو نفر به صورت لایو فعالیت کنند، در این صورت صفحه شما به افراد بیشتری معرفی می شود و لایو شما بازدید بیشتری خواهد داشت.

اخرین حرف

در این مقاله سعی کرده ایم پنج تکنیک برای افزایش ترافیک زنده به شما ارائه دهیم. اگر سایت جدیدی هستید و کسب و کار جدیدی راه اندازی کرده اید، می توانید از این ترفندها استفاده کنید و بازدید زنده خود را افزایش دهید. برای اطلاع از ترفندهای رشد اینستاگرام شما را به سایت دعوت می کنیم اردو را دنبال می کند سر بزنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *