مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پروازهای حج امسال از 22 خرداد آغاز می شود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، طبق اظهارات مسئولان حج اکنون ۱۶. فرودگاه مقرر شد این زائر به عربستان اعزام شود و فرودگاه طی روزهای آینده تعیین تکلیف می شود.

رئیس عملیات حج فرودگاه‌ها و شرکت‌های ناوبری هوایی ایران امروز (دوشنبه) در خصوص فرودگاه‌های اعزام زائر گفت: امام خمینی (ره)، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، بندرعباس، بوشهر، بیرجند، تبریز، زاهدان، ساری. شیراز، کرمان، گرگان، مشهد و یزد آماده اعزام و پذیرایی از زائران خانه خدا در عربستان هستند و فرودگاه های همدان در روزهای آینده تعیین تکلیف می شوند.

گلمرضا رستمیجان با بیان اینکه 27 خردادماه اولین پروازها به عربستان انجام می شود، ادامه داد: دو پرواز خدمه و عوامل پروازی سازمان حج و زیارت آغاز می شود و زائران از 22 خرداد ماه اعزام می شوند.

رستمیان با بیان اینکه 158 پرواز برای اعزام حجاج در ایام حج در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: آخرین پرواز به عربستان در 13 تیرماه انجام می شود و پس از مناسک حج در 23 تیرماه، پروازهای برگشت به جمهوری اسلامی ایران انجام می شود. ایجاد.

وی گفت: پروازهای اعزامی 26 روز و پروازهای رفت و برگشت در 17 روز انجام می شود و آخرین پرواز رفت و برگشت هفتم مرداد برقرار می شود.

این مقام مسئول با اشاره به فرودگاه هایی که بیشترین اعزام و پذیرایی از زائران را انجام می دهند، گفت: فرودگاه های امام خمینی (ره)، مشهد، اصفهان، اهواز، تبریز و زاهدان از نظر اعزام و پذیرش زائران خانه خدا از اول تا … ششم ایالت فرودگاه را رتبه بندی می کند.

بیشتر بخوانید  هندوانه با طعم حشیش! / کشف ۸۱ کیلو حشیش در کامیون حامل بار هندوانه

رستمیان درباره آمادگی فرودگاه برای اعزام و پذیرایی از زائران در ایام حج گفت: طبق روال سال های گذشته جلسات متعددی در این زمینه برگزار شده و تمامی فرودگاه های کشور آماده اعزام و پذیرایی از زائران در شرایط مطلوب هستند. “

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *