مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

2 عدد طلایی قیمت دلار

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا، بازار ارز و سکه در معاملات روز دوشنبه رنج بودند و قیمت دلار دچار نوسان رفت و برگشتی شد. دلار هرات با گپ مثبت در کانال 64 هزار تومان شروع به کار کرد و در نیمه اول بازار تا 64 هزار و 400 تومان بالا رفت. به عقیده معامله‌گران دو موضوع موجب پیشروی دلار هرات در روز دوشنبه شد؛ اول اینکه قیمت انس طلای جهانی با گپ منفی بازگشایی کرد. در این نگاه فعالان بازار معتقدند قیمت دلار هرات و قیمت انس طلای جهانی حرکت الاکلنگی دارند . یعنی اینکه با کاهش انس طلای جهانی، نوسان‌گیران بازار وارد بازار دلار هرات می‌شوند تا از این بازار نوسان بگیرند.

موضوع دوم به گپ مثبت درهم در زمان بازگشایی این بازار برمی‌گردد. قیمت درهم امارات روز دوشنبه را با گپ مثبت 220 تومانی شروع کرد و از این مرز مقاومتی با کاهش تا 17 هزار و 500 تومان پایین آمد و در 17 هزار و 600 تومان به کار خودش پایان داد. با نرخ درهم، قیمت دلار برآورد شده از درهم، 64 هزار و 590 تومان محاسبه می‌شود که تقریبا با قیمت اسکناس بازار ارز تهران یر به یر بود.

قیمت دلار هرات در 64 هزار و 150 تومان آغاز به کار کرد و با نوسان رفت و برگشتی بین حمایت و مقاومت حرکت کرد. در ابتدا قیمت دلار هرات به دلایل ذکر شده با افزایش تا 64 هزار و 400 تومان بالا رفت و در ادامه با کاهش قیمت درهم، افت کرد و تا 63 هزار و 800 تومان پایین آمد. اما با افزایش قیمت درهم در ساعات پایانی بازار، ارز هرات هم دوباره وارد کانال 64 هزار تومان شد و در 64 هزار و 100 تومان به کار خودش پایان داد.

بیشتر بخوانید  پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد / شاگردان یحیی روی بام فوتبال ایران

قیمت تتر هم در روز دوشنبه نوسان رنجی را سپری کرد و بین 64 هزار و 950 تومان تا 65 هزار و 400 تومان نوسان داد. اگر قیمت تتر امروز بالای مرز مقاومت 65 هزار و 400 تومان تثبیت دهد می‌تواند با نوسان بیشتر کانال عوض کند.

معامله‌گران فنی معتقدند بازار طلا و ارز در محدوده‌های کف مهم در نوسان هستند که اگر این کف از دست برود فشار فروش در بازار بیشتر خواهد شد. دو عدد طلایی دلار هرات 64 هزار و 120 تومان و 64 هزار و 350 تومان است که اگر بالای نرخ اول تثبیت دهد می‌تواند برای شکستن مرز مقاومت تلاش کند. کف کانال صعودی دلار هرات نیز در حوالی 63 هزار و 700 تومان است.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *