مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پرسپولیس به دنبال جذب نعمت است؛ مانع پدیده 5 میلیاردی برای صدور رضایت

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


پرسپولیس

MeetNews – اگرچه یحیی گل محمدی تا کنون نشان داده است که تمام تمرکز او بر قهرمانی در لیگ برتر و حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا است ، اما به نظر می رسد وی قصد جذب بازیکنان جدید و معرفی آنها به تیم مدیریتی پرسپولیس را دارد. جذب آنها برای شروع رسمی

گفته می شود گل محمدی به دلیل اعتقاد خاصی که به مدافع فعلی تیم فوتبال پدیده دارد ، علی نعمتی را در لیست بازیکنانی قرار داد که فصل آینده در پرسپولیس به خدمت گرفته خواهند شد.

گل محمدی همچنین می خواست نعمتی را در میانه فصل بیستم در لیگ به خدمت بگیرد ، اما کارکنان باشگاه در پدیده با این انتقال مخالفت کردند. به نظر می رسد با پایان مسابقات قهرمانی لیگ بیستم ، مدیران باشگاه پدیده علاقه مند به انجام این انتقال هستند تا درآمد قابل توجهی کسب کنند.

البته در حال حاضر قرارداد ویژه ای برای انتقال نعمتی بین مسئولان باشگاه پرسپولیس و مدیران باشگاه پدیده در جریان است تا پس از توافق نهایی ، این بازیکن به طور رسمی قرارداد جدید خود را با پرسپولیس امضا کند.

گفته می شود مدیران باشگاه پدیده که با مشکلات مالی زیادی روبرو هستند ، صدور رضایت نامه این بازیکن را به شرط پرداخت پنج میلیارد تن باشگاه پرسپولیس تعیین کرده اند. این مبلغ هنوز از سوی مدیران پرسپولیس پذیرفته نشده است ، اما با توجه به اعتقاد ویژه گل محمدی به این بازیکن ، به نظر می رسد بالاخره طرفین به توافق نهایی برسند تا این بازیکن برای فصل بیست و یکم در سبد خرید سفید قرار گیرد.

بیشتر بخوانید  این آش قلقلی مخصوص کسانی هست که درگیر بیماری شدن! | طرز تهیه آش شوربا +ویدئو

در صورت تائید اشتغال این بازیکن توسط باشگاه پرسپولیس ، شاهد حضور سومین بازیکن باشگاه پدیده در بین سرخپوشان خواهیم بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *