مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ولخرج ترین مرد دنیا ازدواج کرد!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد آنلاین؛ دن بیلزریان یکی از بامزه ترین و ثروتمندترین افراد جهان است. او که یکی از بازیگران سینمای آمریکاست تا به حال در فیلم های زیادی بازی نکرده است اما همچنان شخصیت معروفی است که خیلی ها او را می شناسند. دن بیلزریان با انتشار عکسی اعلام کرد که ازدواج کرده است. خبر ازدواج او همه را شوکه کرد.

دن بیلزریان ازدواج کرد!

زنده ترین مرد دنیا ازدواج کرد!  / عکس های عروسی دن بیلزریان

چرا دن بیلزریان معروف شد؟

یکی از مهم ترین دلایل شهرت دن بیلزرین را می توان عکس های متعددی دانست که در اینستاگرام از سبک زندگی اش منتشر می کند. این عکس ها باعث شد بسیاری از مردم جهان به او توجه کنند و فعالیت های او را دنبال کنند. عکس هایی که او در صفحه خود منتشر می کند زندگی مجلل یا حتی غیرعادی را نشان می دهد که در آن تعداد زیادی از زنان با پوشش های بسیار نفرت انگیز منتشر می شوند. نام مستعار دیگر دنی بیلزریان، پادشاه اینستاگرام است.

زنده ترین مرد دنیا ازدواج کرد!  / عکس های عروسی دن بیلزریان

افراد زیادی هستند که برای ادامه زندگی از روش این فرد استفاده می کنند. البته این سبک زندگی و تجربه هیجان بیش از حد با قمار و مواد مخدر و …. آنها باعث شدند تا دنی در سن 32 سالگی دو بار دچار حمله قلبی شود. سکته قلبی آسیبی است که به بدن دن وارد شده، البته این مهمانی ناسالم به ذهن او نیز آسیب زیادی وارد کرده است. البته در کشور خودمان ایران هم افراد زیادی داریم که این سبک زندگی را دنبال می کنند و ایده خود را برای کسب درآمد پیاده می کنند. به عنوان مثال تمام افرادی که ما آنها را فالوور اینستاگرام می نامیم از این قاعده مستثنی نیستند.

بیشتر بخوانید  چند قدم ساده برای داشتن یک شکم صاف بدون گرفتن رژیم

زنده ترین مرد دنیا ازدواج کرد!  / عکس های عروسی دن بیلزریان

ثروت دنی بیلزریان از کجا می آید؟

یکی از مهمترین عوامل موفقیت مالی دن بیلزرین شرکت در مسابقات قمار بود. دن بیلرزیان در سال 2007 حضور خود در قمار را به طور رسمی اعلام کرد. در چند سال از این طریق توانست به ثروت هنگفتی دست یابد.

فیلم هایی با بازی دن بیلزریان

اولین فیلم او Sole Survivor نام دارد که در سال 2013 به کارگردانی پیتر برگ در آن بازی کرد. او با اولین تجربه اش توانست تجربیات زیادی کسب کند که در نهایت باعث شد در فیلم های بعدی بهتر از قبل شود. او همچنین در سال 2014 در دو فیلم دیگر به نام های The Equalizer و Cat Escape بازی کرد که می توان آن را سالی پرکار در سینما برای او دانست.

زنده ترین مرد دنیا ازدواج کرد!  / عکس های عروسی دن بیلزریان

او با بازی در فیلم اکولایزر به دلیل ایفای نقش پررنگ تری در آن فیلم موفق شد در بین تماشاگران به شهرت برسد و همچنین با افرادی مانند آنتونی فوکوا، دنزل واشنگتن، مارتون سوکاس همبازی شد که باعث شهرت بیشتر او شد. این هنرمندان باید رقابت کنند و سطح خود را بالا ببرند، به همین دلیل توانستند مهارت های خود را به خوبی ارائه دهند.

زنده ترین مرد دنیا ازدواج کرد!  / عکس های عروسی دن بیلزریان

هر کدام از فیلم هایی که دن بلرزیان در آن ها بازی کرد، نکاتی دارد، یعنی هر چه فیلم هایش در بین مخاطبان ارزش بیشتری داشته باشد، قطعا امتیاز بیشتری دریافت کرده است و فیلم های اکولایزر و فرار گربه نسبت به سایرین او تاثیرگذارتر بوده اند. کار می کند. بله

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *