وزنه بردار پارالمپیک: سعی می کنم مدال طلای پارالمپیک را کسب کنم



این وزنه بردار که در بازی های پارالمپیک توکیو فرصت کسب طلا را داشت ، گفت: “در تلاش هستم تا رکورد را در وزن 80 کیلوگرم بشکنم ، با این تفاوت که مدال طلا گرفتم.

روحولا رستمی در گفت وگو با ایسنا ، درباره وضعیت خود در بازی های پارالمپیک توکیو اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت خوبی دارم اما با حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک ، امکانات و تجهیزات خوبی در اردوی وزنه برداری لاهیجان وجود دارد. “بردارها تهیه شده اند و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی گفت: اردوگاه لاهیجان تجربه بسیار خوبی برای وزنه برداران بود تا به دلیل گرما و گرم بودن هوا با شرایط آب و هوایی توکیو سازگار شوند ، بنابراین در این اردو علاوه بر آموزش های بدنی و فنی ، سعی در آمادگی هوا نیز داشتیم. “برای بازیهای پارالمپیک توکیو آماده شوید.

رستمی گفت: در آخرین رکوردی که در اردوی لاهیجان داشتم ، توانستم رکوردم را نسبت به جام جهانی تایلند یک کیلوگرم ارتقا دهم ، بنابراین در تایلند رکوردی که در رده 80 کیلوگرم ثبت کردم 241 کیلوگرم بود.

وی در پاسخ به این سال که آیا تا زمان اعزام به توکیو آموزش خود را در اردوگاه لاهیجان ادامه می دهد ، افزود: این اردو پنجشنبه 22 ژوئیه به پایان می رسد و آخرین اردوی وی در رابطه با اعزام به احتمال زیاد از شنبه دوم آغاز می شود. “در ماه اوت ، ما در سالن وزنه برداری فدراسیون ادامه خواهیم داد.

وزنه بردار پارالمپیک سرانجام گفت: در شرایط مناسب برای شکستن رکورد تلاش می کنم در توکیو در وزن 80 کیلوگرم مدال طلا بگیرم.

بیشتر بخوانید  رضا بهرام و بهنام بانی، خواننده‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید