مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رضا بهرام و بهنام بانی، خواننده‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

رضا بهرام خواننده جوان موسیقی پاپ در 29 آذر 1370 در جزد متولد شد. رضا بهرام این خواننده جوان موسیقی پاپ در خانواده ای پنج نفره به دنیا آمد و دو خواهر دارد که یکی بزرگتر و دیگری کوچکتر است. رضا بهرام او تنها پسر خانواده رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام یکی از خوانندگان جوانی است که در مدت کوتاهی توانست نظر مثبت مخاطبان را جلب کند. واکنش رضا بهرام به شعار جام جهانی را در ادامه مشاهده می کنید:

رضا بهرام

در سال های پایانی جام جهانی رسم بر این بود که بعد از صعود تیم ملی یکی از خوانندگان آهنگ ویژه این مسابقات را می خواند و به نظر می رسد برای جام جهانی 2022 قطر هم همین طور باشد.

به گفته یکی از خبرنگاران پیشکسوت موسیقی، رضا بهرام و بهنام بانی باید خوانندگان سرود رسمی تیم فوتبال ایران در جام جهانی قطر باشند. البته فدراسیون فوتبال هنوز شرایط خاصی ندارد و انتخابات این انجمن در 17 شهریورماه برگزار می شود، اما خبرهای مربوط به آن از گوشه و کنار به گوش می رسد و به نظر می رسد این دو خواننده از سوی برخی فعالان هنری پیشنهاد شده است. وزارتخانه های ورزش و ارشاد و اگر اتفاق خاصی بیفتد به زودی انتخاب خواهند شد.

این دو یکی از محبوب ترین خوانندگان پاپ داخلی هستند و آهنگ ها و کنسرت هایشان همیشه با استقبال خوبی مواجه می شود. در سال های گذشته خوانندگانی چون علیرضا قربانی و سالار عقیلی برای سرود تیم ملی در جام جهانی انتخاب شده اند.

بیشتر بخوانید  تعطیلی دفاتر استانی در روز پنجشنبه

رضا بهرام و خانواده اش

رضا بهرام خانواده اش را بسیار دوست دارد و در سال 1393 پس از از دست دادن پدرش مدتی دچار افسردگی شد و از همه فعالیت هایش فاصله گرفت.

رضا بهرام و خانواده اش

تحصیلات رضا بهرام در رشته مدیریت مالی است و در سال 1368 وارد دانشگاه علم و فرهنگ یزد شد و در رشته مدیریت مالی از این دانشگاه فارغ التحصیل شد.

سوژه مورد علاقه رضا بهرام قبل از خوانندگی

رضا بهرام قبل از اینکه به موسیقی روی بیاورد به فوتبال علاقه زیادی داشت و در تیم فوتبال باشگاه فوتبال یزد و سپس خوزستان بازی می کرد.

خواننده جوان دنیای موسیقی پاپ امروز هنگام بازی در تیم فوتبال خوزستان مصدوم شد و سه سال مصدومیت و جراحی او را مجبور به دوری از دنیای فوتبال کرد.

پس از کنار گذاشتن فوتبال با تشویق پدرش به موسیقی روی آورد و به طور جدی وارد دنیای موسیقی شد.

آغاز حضور جدی رضا بهرام در دنیای موسیقیمن

رضا بهرام از سال 1367 حضور خود را در دنیای موسیقی به صورت جدی آغاز کرد اما قبل از این حضور جدید، از 14 سالگی با تشویق پدرش جذب موسیقی شد و اولین آهنگ رسمی او در 8 تیر 1396 منتشر شد. ، با عنوان از اشک بگو.

سبک موسیقی بهرام

اولین تجربه جدی رضا بهرام در دنیای موسیقی قبل از انتشار اولین آهنگ مستقلش همخوانی با مسیح و آرش در آهنگ گلی در سال 1375 بود.

اولین کنسرت رضا بهرام

رضا بهرام پس از چندین سال فعالیت حرفه ای در دنیای موسیقی ابتدا در 22 تیرماه در کیش روی صحنه رفت و سپس در 25 تیر 1377 در سالن میلاد در نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه رفت و پس از آن اجراهای زیادی را در شهرهای مختلف ایران . .

بیشتر بخوانید  شیخ زازاکی و همسرش آزاد شدند

محمدحسین توتونچیان مدیر موسسه هنری ققنوس، تهیه کننده ترانه های رضا بهرام است و از ابتدای کار رضا بهرام در کنار او بوده است.

اولین حضور رضا بهرام در تلویزیون

اولین حضور رضا بهرام در تلویزیون مربوط به حضور او در برنامه یک و یک نوروز 97 با اجرای علی ضیا و سپس برنامه عید احسان علیخانی در نوروز 98 بود.

این خواننده پاپ که برای اولین بار در این برنامه با احسان علیهانی آشنا شد به درخواست مجری این برنامه به صورت زنده این آهنگ را در برنامه اجرا کرد و پیش از آن نیز تجربه اجرای زنده در برنامه یک و یک را داشت. که مورد توجه طرفدارانش قرار گرفت

اولین حضور رضا بهرام در جشنواره موسیقی فجر

رضا بهرام خواننده مطرح موسیقی پاپ روز جمعه 4 بهمن 98 در دو سانس در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت و اجرای او با استقبال خوبی روبرو شد.

این خواننده ما علاوه بر اجرای آهنگ های پرمخاطب، قطعاتی از آهنگ مو به مو را نیز در جشنواره موسیقی سرگرمی به صورت زنده اجرا کرد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *