وزارت بهداشت می خواهد افراد در سیستم واکسیناسیون تاج ثبت نام کنند



رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اشاره به توانایی شبکه بهداشت در تزریق واکسن تاج از مردم خواست که به موقع در salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

به گزارش ایسنا ، کیانوش جهانپور با تأکید بر اینکه ظرفیت شبکه بهداشت کشور بیش از 500000 تا 600000 دوز در روز است ، می گوید: آنچه مانع تحقق این هدف می شود بحث ثبت و چرخش است که در روزهای اخیر شاهد آن هستیم . “گروه های سنی اعلام شده در بیشتر شهرها و استان ها به موقع ثبت نام نکردند و ظرفیت بالقوه شبکه بهداشت برای واکسیناسیون در بسیاری از مراکز ، به ویژه خارج از پایتخت ، به حداکثر ظرفیت خود نرسید ، در حالی که هر روز شاهد هستیم در بسیاری از کشورها قبل از اینکه واکسیناسیون برنامه ریزی شود ، افراد در ظهر در حالی که واکسن و تجهیزات در دسترس هستند به پایان می رسند.

وی افزود: بر همین اساس در ارتباطات مختلف از گروه های سنی مختلف خواسته ایم که در اسرع وقت در سایت salamat.gov.ir ثبت نام کنند. امیدواریم این امر در روزهای آینده میزان واکسیناسیون را افزایش دهد.

جهانپور در ادامه گفت: در حال حاضر سابقه تزریق 424000 دوز واکسن در روز داریم ، اما امیدواریم با پذیرش عمومی و ثبت نام گروه های تازه گزارش شده ، به ظرفیت اسمی و واقعی تزریق واکسن برسیم. خوشبختانه دسترسی فعلی به واکسن در دسترس است و حتی دوز دوم واکسن برای گروه های اعلام شده هم اکنون در دسترس است.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  عمرا می‌دونستی تا الان اشتباه چای دم میکردی! | نحوه صحیح دم کردن چای +ویدئو

دیدگاهتان را بنویسید