مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ورود سامانه بارشی قوی به کشور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


دلگرم کننده: از روز پنجشنبه سامانه بارشی نسبتاً شدیدی از شمال غرب وارد کشور می شود که ابتدا شمال غرب، غرب، البرز غربی و سواحل دریای خزر را فرا می گیرد و بارش ها در این مناطق آغاز می شود.


ایسنا: کارشناس سازمان هواشناسی وی روز سه شنبه در خصوص وضعیت جوی کشور به خبرنگار علمی ایرنا گفت: امروز 14 اسفندماه برای شمال شرق و شرق گاهی بارش باران همراه است. بادهای قوی پیش بینی می شود شدت بارش ها امروز در شمال خراسان جنوبی، مرکز و جنوب خراسان رضوی باشد.


ˈفریبا گودرزیˈ افزود: فردا در برخی نقاط شمال شرق در ارتفاعات جنوب زاگرس و نواحی غربی کرمان بارش باران و وزش باد موجیک خواهد بود.

به گفته وی، با ورود سامانه جدید بارشی به کشور، بارش در مناطق تپه ماهوری و سردسیر ممکن است به صورت برف باشد. روز پنجشنبه در برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور بارش باران همراه با رعد و برق خواهد بود و در نهایت امروز وزش باد نسبتا شدید برای مرکز و جنوب کشور پیش بینی می شود.


** روزهای پنجشنبه و جمعه در تهران بارندگی خواهد داشت

کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت هوای پایتخت نیز گفت: امروز در تهران صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش بینی می شود، کمیته دمای هوای پایتخت صبح امروز 6 درجه بالای صفر بود و حداکثر دما به 15 درجه می رسد. درجه بالای صفر.و جمعه بارانی خواهد بود.

گودرزی افزود: کاخ قند و نان در سیستان و بلوچستان با دمای 27 و 26 درجه بالای صفر و کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری با منفی 10 و زرینه در کردستان منفی 8 گرمترین و سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته است.

بیشتر بخوانید  احتمال شیوع کرونای انگلیسی در اسفندماه!


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *