مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

واکنش صنعت فیلم به طرح حفاظت

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سه طبقه انجمن کارگردانان فیلم ایران ، انجمن تهیه کنندگان کارگردانان فیلم و انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران در بیانیه ای مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی را محدود کننده اعلام کردند.

واکنش صنعت فیلم به طرح حفاظت

MeetNews در متن بیانیه آمده است: “طرح حمایت از حقوق مصرف کنندگان و خدمات اساسی فضای مجازی” که اخیراً در مجلس شورای اسلامی مورد بحث قرار گرفت و سرانجام با اصل 85 قانون اساسی منطبق شد ، حقوق اساسی مردم ایران را زیر پا می گذارد و اصل آزادی را محدود می کند. این طرح که در صورت تصویب نهایی ، با هدف محروم کردن مردم ایران از جریان آزاد اطلاعات و ارتباطات انجام می شود ، از ابتدا محکوم به شکست است. سیر تاریخی این طرح یادآور اشتباهات محافظه کاران خشک در مواجهه با پدیده های مدرن مانند رادیو ، تلویزیون ، سینما ، ویدئو و ماهواره است و در مجلس ارائه می شود که نمایندگان آن از حمایت اکثریت برخوردار نیستند ، به جز برنامه های نامناسب. مکانی غیر از چنین گردهمایی هایی؟!

به همین دلیل ، مردم ایران ، به ویژه اهالی فرهنگ و هنر ، باید خیالشان راحت باشد که هیچ جریان متعصبی نمی تواند سونامی تمدن مدرن بشری را متوقف کند ، سبو را شکست می دهد و این اقدام را نقض می کند!

انجمن کارگردانان فیلم ایران ، انجمن تهیه کنندگان – کارگردانان سینما ، انجمن تهیه کنندگان مستقل فیلم ایران

بیشتر بخوانید  سقوط بیت‌کوین به پایین‌ترین نرخ در ۶ ماه گذشته
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *