مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

واکنش‌ها به سامانه ثبت اعتراض یارانه جدید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: روزهای گذشته یارانه جدید به حساب برخی افراد واریز شد. این در حالی است که برخی مشمول یارانه نمی شوند.حجت الله عبدالملکی وزیر کار نیز اعتراض کرد. یارانه او جدید را به دو دسته تقسیم کرد که باید برای ادامه اعتراض به دو سازمان جداگانه مراجعه کنند.

دسته اول کسانی هستند که از ابتدا در لیست دریافت کنندگان نبودند و این گروه باید به سازمان هدف نظارت بر یارانه ها مراجعه کنند. در همین راستا در روابط عمومی این سازمان اعلام شد که سازوکار ثبت نام و نظارت بر اعتراضات را طی روزهای آینده به اطلاع عموم خواهد رساند.

دسته دوم کسانی هستند که با کاهش یا کاهش یارانه خود مخالف هستند. این گروه می بایست از سامانه اینترنتی Hemaiat.mcls.gov.ir و شماره تماس 6369-021 که سازمان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای گزارش اعتراض در نظر گرفته است استفاده کند.

آیا امکان گزارش اعتراض وجود دارد؟

یکی از مخاطبان تجارت نیوز اعلام کرد که گزینه ای برای ثبت اعتراض در این سامانه ها وجود ندارد و نمی تواند اعتراض خود را ثبت کند. در زیر می توانید نظرات برخی از مخاطبان تجارت نیوز را بخوانید.

«شما حق دارید آن را در سایت دریافت کنید، اما من ودیعه را دریافت نکردم. این یارانه جدید ریخته نشده است. مشکل چیه؟”

ما یک خانواده چهار نفره هستیم و نفر چهارم در بهمن ماه به دنیا آمد. مبلغ واریزی 1165000 تومان بوده است. برای خانواده 3 یا 4 نفره حساب میشه؟ در قسمت اعتراض که شماره ملی نفر چهارم خانواده انتخاب می شود. «پیام سامانه این است که کد ملی اشتباه است؟

بیشتر بخوانید  روسیه و ایالات متحده توافق کردند مذاکرات درباره ثبات استراتژیک را در ماه سپتامبر از سر بگیرند

«من با سه فرزند شاغل هستم. از سال 94 یارانه ام لغو شده و معیشت نگرفتم. «در سایت هم امکان ثبت اعتراض وجود ندارد.

«به هیچ وجه نمی توان اعتراضی را ثبت کرد.

چه کسانی یارانه جدید دریافت نکردند؟

برخی می گویند دارایی و حقوق بالایی ندارند اما یارانه جدیدی پرداخت نشده است.

«خوشحالم که با 5 میلیون حقوق سه نفر دهم شدم.

«من یک خانواده تحت مدیریت زنان هستم. چرا ما را در دهک های بالا قرار می دهند؟ «دادن سایت برای اعتراض در هنگام ورود به هیچ وجه امکان ثبت اعتراض را ندارد.

«تا الان برای خودم و خانواده ام امرار معاش می کردم. بیکارم و بیماری های ریوی و فشار خون دارم و ماهی 2 میلیون هم خانه اجاره می کنم که این پول را از من نخواهند.

«من کارگری هستم که در معدن کار می کنم. 10 روز پیش به عنوان کارگر نمونه جایزه گرفتم. یارانه های کوتاهی مو امروز. رفتم تو سایت و نوشته هام رو نگاه کردم ماهیانه 31 میلیون درآمد داشتم. در حالی که حقوق من 7 تومان است. من خانه و حساب بانکی ندارم. “من یک ماشین قدیمی دارم.”


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *