مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بایدن به رئیس جمهور فیلیپین تبریک گفت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، کاخ سفید روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در تماس با مارکوس تمایل خود را برای تقویت اتحاد بین دو کشور ابراز کرد.

فردیناند مارکوس جونیور پسر و داماد دیکتاتور سابق این کشور و معروف به “بونگ بونگ” در این انتخابات ریاست جمهوری رقیب خود “لنی روبرد” معاون رئیس جمهور این کشور را شکست داد.

جنجالی ترین انتخابات ریاست جمهوری فیلیپین صبح روز دوشنبه آغاز شد و انتظار می رود نتایج رسمی تا پایان ماه می اعلام شود. با این حال، با 96 درصد شمارش آرا به درستی در شمارش غیر رسمی، پیروزی مارکوس در انتخابات روز دوشنبه قطعی است. این عدد نشان می دهد که مارکوس بیش از 30 میلیون رای و تقریباً دو برابر رقیب خود دریافت کرده است.

مارکوس، 64 ساله، که قبلاً در رقابت برای معاونت ریاست جمهوری فیلیپین در سال 2016 با اختلاف کمی با رابرد شکست خورد، گفته می شود که تنها بر روی یک موضوع تمرکز کرده است. “اتحاد.”

وی پس از انتشار خبر پیروزی، پیامی تصویری در فیس بوک منتشر کرد که در آن دلیل پیروزی خود را «اعتقاد مردم به وحدت» عنوان کرد.

پدر مارکوس (فردیناند امانوئل آدارلین مارکوس) در سال 1986 در نتیجه “انقلاب قدرت مردمی” در فیلیپین سرنگون شد. پیروزی مارکوس در این انتخابات می تواند بار دیگر نام خانوادگی او را در صحنه تاریخ سیاسی فیلیپین ثبت کند.

بیشتر بخوانید  نیمی از افراد مسن بالای 70 سال در آذربایجان غربی دو دوز واکسن تاج دریافت کرده اند
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *