وام فوری 50 میلیونی رئیس جمهور



آنچه دیگران می خوانند:

شرایط گرفتن و جاری در هر قسمت متفاوت است از جمله این وام ها می توان به وام فوری مسکن، ازدواج، درمان و … اشاره کرد. متقاضیان هر یک از این وام ها می توانند با ارائه مدارک ویژه به بانک ها و مراکز معرفی شده مراجعه و بلافاصله وام دریافت کنند. بنکدار برای دریافت این وام اضطراری که سقف آن تا سقف 15 میلیون تومان و بازپرداخت 36 ماهه است، تنها یک ضامن معتبر کافی است. البته ناگفته نماند که گاهی به تشخیص مدیر شعبه می توان تعداد ضامن ها را به دو نفر افزایش داد. میزان سود دریافتی از متقاضی برای این تسهیلات متفاوت است به این معنا که این میزان کارمزد در شهرهای مختلف می تواند کم و زیاد شود و مستقیماً با تعرفه بانک ملی تعیین می شود. وام جاری ایستگاه ها

بانک اول – بانک شهر در راستای ارائه خدمات متنوع مالی به مشتریان خود، پروژه ای به نام «نشان شهر» را تدارک دیده است. افراد برای برخورداری از این مطالب باید شرایط لازم را داشته باشند.

به گزارش پروا بانک، اگر بخواهد تسهیلات طرح تابلوی شهر را دریافت کند باید در یکی از شعب بانک شهر سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کند و حساب متوسط ​​افتتاح کند. حداقل میانگین قبض مورد نیاز برای این تسهیلات سه ماه است.

همچنین متقاضیان باید حداقل 2 میلیون تومان در سپرده خود داشته باشند تا بتوانند برای این تسهیلات اقدام کنند.

بیشتر بخوانید  نسبت نعیم و ساحل سریال پوست شیر در واقعیت

نرخ سود این تسهیلات از 4 تا 12 درصد است. مدت بازپرداخت حداکثر 60 ماه است که البته با توجه به مبلغ سپرده و مبلغ وام تعیین می شود.


دیدگاهتان را بنویسید