مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

واریز یارانه 500 هزار تومانی به مناسبت مصائب حضرت علی / این یارانه به چه کسانی پرداخت شد؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



شب های لیالی قدر فرصت بسیار خوبی برای خیرین و نیکوکاران است تا از ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی حمایت کنند و این افراد می توانند به صورت حضوری یا غیرحضوری در آن شرکت کنند.

کمیته امداد و بهزیستی در نظر دارد همزمان با شب های احیا، تعداد حامیان حمایتی خود را برای حمایت از ایتام افزایش دهد. در نتیجه خیرین و نیکوکاران برای حمایت از ایتام تحت پوشش کمک می توانند با ورود به سایت کمیته امداد و بخش طرح اکرام و محسنین در این طرح شرکت کنند.

طرح تکریم ایتام و نیکوکاران طرح هایی است که کمیته امداد با هدف ترویج و احیای فرهنگ انفاق و نیکوکاری، تکریم ایتام و گسترش سنت های حسنه اسلامی تدوین کرده است. طرح اکرام یتیمان و طرح محسنین از جمله طرح هایی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) برای اهرم مشارکت مردمی در رسیدگی به نیازمندان اجرا می کند.

طرح “اکرام یتیمان” ویژه کودکانی است که پدران خود را از دست داده اند، در این طرح خیرین برای رفع مشکلات مادی و معنوی آنها در قالب کمک به یک یتیم خاص در طول سال از یک یا چند یتیم حمایت مالی می پذیرند و می پذیرند. ، کمک به دانش آموز خاص، کمک به دانش آموز خاص و غیره. اشخاص حقیقی یا حقوقی که در این طرح تحت عنوان «حامی» نامیده می شوند، با تماس با کمیته معاونت امام و یا درگاه های الکترونیکی و پرکردن فرم اعلام همکاری، آمادگی خود را برای حمایت از یک یا چند کودک بی سرپرست اعلام می کنند. در طول دوره اسپانسری، سپرده مستقیم اسپانسر به حساب فرزندان معنوی تحت حمایت واریز می شود.

بیشتر بخوانید  ستاره خط میانی استقلال در رادار محرم

طرح «محسنین» برای کودکانی در نظر گرفته شده است که پدر و مادرشان جدا از هم و تحت سرپرستی مادرشان هستند و یا پدرشان در قید حیات است اما به دلیل بیماری قادر به تامین مخارج خانواده نیست. نیاز این خانواده ها توسط کارشناسان کمیته امداد تعیین می شود.

همچنین به گفته حبیب آسوده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته کمک به هموطنان، نیکوکاران و نیکوکاران می توانند با حضور در این پایگاه ها و همچنین دفاتر امدادی سراسر کشور نسبت به انتخاب ایتام و همچنین واریز وجه به حساب آنها اقدام کنند.

بر همین اساس سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد گفت: به مناسبت شهادت امام علی (ع) و به همت بنیاد مستضعفان مبلغ 500 هزار تومان به حساب ایتام واریز شد. کمیته امداد

وی با بیان اینکه 145 هزار و 357 یتیم نیازمند حمایت کمیته امداد هستند، گفت: همه این ایتام روزانه 500 هزار تومان کمک هزینه دریافت می کنند.

رئیس کمیته امداد با قدردانی از کمک های بنیاد مستضعفان به مددجویان این نهاد خاطرنشان کرد: برای پرداخت این مبلغ به ایتام کمیته امداد به دستور رئیس بنیاد مستضعفان بیش از 726 نفر. میلیارد تومان تخصیص یافت.

همچنین سید محمد جواد حسینی مشاور رئیس جمهور در توسعه و نظارت بر برنامه های اجتماعی کشور از زمان پویش «حضور ولی فقیه» عصر پنجشنبه 25 فروردین ماه با حضور رئیس این سازمان در شهرستان بروجر با هدف استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های مردمی و جهادی در راستای خدمت به سعادت جامعه.

خیرین و خیرین حمایت از ایتام تحت پوشش مددکاری اجتماعی نیز می توانند با مراجعه به سایت این سازمان و همچنین حضوری در ادارات بهزیستی از ایتام حمایت کنند.

بیشتر بخوانید  فال حافظ | فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین! | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *