مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

واریز یارانه ها به تاخیر افتاد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

تا پایان امروز یارعنا مبلغ این مبلغ در بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود یارانه زمان واریز وجه صد و سی و دوم تغییر نکرده است یارانه پول نقد در فوریه آزاد شد. یک سازمان روابط عمومی که زمان آخرین سپرده گذاری را هدف قرار می دهد یارانه سقوط بهمن اعلام شد. بر این اساس، مرحله صد و سی و دوم یارانه وجه نقد روز چهارشنبه مورخ 20 بهمن 92 به صورت 24 ساعته به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

به گفته مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها، میزان این مرحله از یارانه های پولی مانند سال های گذشته برای هر نفر 45 هزار و 500 تن است.

در این ماه نیز مانند ماه های گذشته یارانه به سرپرستان محترم خانوار با افزایش حداقل مستمری خانواده مددجویان با حمایت کمیته مددکاری و سازمان بهزیستی کل کشور تعلق می گیرد.

همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی تاج، قسط وام تاج از یارانه کسر می شود. بیش از 21 میلیون خانوار یارانه ای در بهار گذشته وام کرونا گرفتند. در ماه جاری بیستمین قسط فاز اول وام میلیونی رد می شود، یارانه ها از طریق بانک های عملیاتی واریز می شود. یارانه ها در واقع از طریق بانکی که سرپرست خانوار شماره حساب را اعلام می کند، پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید  خودت توی خونه نان شیرمال درست کن، عالی میشه | طرزتهیه نان شیرمال خانگی به روش سنتی

طی دو سال گذشته، برخی بانک‌ها در پرداخت یارانه‌ها کند بوده‌اند، مانند اکثر بانک‌های ادغام شده. این بدان معناست که در حالی که یارانه ها باید امشب در ساعت 24 پرداخت شود، ممکن است به دلیل حجم کار با اختلال مواجه شود که در این صورت معمولاً یارانه ها تا روز بعد تمام یارانه خود را دریافت می کنند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *