واریز سود میلیونی برای سهام عدالتی ها



آنچه دیگران می خوانند:

عدالت تقسیم می کند در دولت احمدی نژاد تأسیس شد. عدالت تقسیم می کند به عنوان یارانه به کاربران پرداخت می شود. عدالت تقسیم می کند برای کاهش فقر برنامه ریزی شد که تاثیر چندانی در حل این مشکل نداشت. همکاران عدالت تقسیم می کند افراد ضعیف تر و کم درآمد در جامعه بیشتر هستند عدالت تقسیم می کند شما خواهید خواند

رشد 100 درصدی سهام

پیش بینی می شود سود پولی امسال از سهام عدالت با رشد بیش از 100 درصدی از مرز 60 هزار میلیارد تومان عبور کند و به همین دلیل امسال به هر نفر دو برابر سال گذشته سود تعلق می گیرد.

با توجه به کاهش ناگهانی تعداد سهام از جمله سهام عدالت به دلیل افزایش تورم و افزایش قیمت کالاها و خدمات، سود سهام پرداختی شرکت های بورسی افزایش یافته است.

پژمان حدادی دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان در امور حقوق صاحبان سهام در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر اینکه سود نقدی پرداخت شده به سهامداران در سال گذشته حدود 30 هزار میلیارد بوده است. تومان، نوشت: با توجه به برگزاری مجمع شرکت های فولاد و سا فارس، جم، حکمتی، شاراز، رمپنا و … پیش بینی می شود سود نقدی امسال سهام عدالت با رشد بیش از 100 درصدی از مرز 60 هزار میلیارد تومان عبور کند.

سود سهامدار چقدر خواهد بود؟

سود سهام عدالت در سال 1398 برای صاحبان سهام 532 هزار تومانی 500 هزار تومان و سود یک میلیون سهم نیز حدود یک میلیون تومان بوده است.

بیشتر بخوانید  فروش فوری تیارا مکث موتور با تحویل ۹۰ روزه آغاز شد + قیمت

حالا اگر 100 درصد رشد کند، سود سهام عدالت باید یک میلیون و دو میلیون تومان باشد. یعنی یک خانواده چهار نفره با سهم سرمایه باید امسال انتظار سود 4 و 8 میلیون تومانی داشته باشد.

دولت قبل در بحث سهام غیرقانونی عمل کرد

مهدی سعادتی، رئیس فراکسیون عدالت مجلس گفت: یکی از اقدامات غیرقانونی دولت قبل از لحاظ انصاف، تشویق مردم به انتخاب روش مدیریت مستقیم بود تا استان ها سهم کمتری در مالکیت شرکت سرمایه گذاری داشته باشند. و سرمایه داران می توانند با خرید بخشی از سهام شرکت ها در صدای این شرکت ها قوت بگیرند.

ارزش سرمایه چقدر است؟

سبد سهام شامل طیفی از سهام ارزشی و نمادهای عمده بازار سرمایه است که در هفته های اخیر شاهد نوسانات ارزشی بوده است. این سهام در بهمن ماه با کاهش ارزش مواجه شدند و در اسفندماه نیز روندی نوسانی داشتند.

ارزش این سهام در هفته اول فروردین بر خلاف رشد شاخص های عملکرد بازار سرمایه کاهش یافت، اما در هفته دوم فروردین ماه و با رشد شاخص کل، ارزش سهام عدالت نیز افزایش یافت. به طور قابل ملاحظه. البته ارزش این سهام در هفته سوم فروردین کاهش یافت. ارزش این سهم در هفته چهارم فروردین با رشد 4 درصدی افزایش چشمگیری داشت.

ارزش سهام در تمام هفته های ماه می افزایش یافت. ارزش سهام عدالت در هفته اول اردیبهشت 0.85 درصد افزایش یافت. ارزش این سهام در هفته دوم اردیبهشت ۰.۴۲ درصد کاهش یافت. ارزش این سبد دارایی در هفته سوم اردیبهشت 0.68 درصد افزایش یافت. ارزش سهام در هفته پایانی اردیبهشت 1.7 درصد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید  آستان قدس رضوی در کنار مردم خوزستان؛ از آب‌رسانی و اشتغال‌زایی تا حمایت‌های معیشتی

ارزش سهام در هفته اول خرداد 1.29 درصد کاهش یافت. این روند نزولی در هفته دوم خرداد نیز ادامه یافت و ارزش سهام در هفته گذشته 2.13 درصد کاهش یافت.

در هفته سوم خرداد ماه مجددا ارزش سهام با کاهش 1.55 درصدی مواجه شد که این امر به دلیل افت نماگرهای بورس اتفاق افتاد. پرتفوی سهام عدالت در هفته چهارم خرداد 2 درصد رشد کرد. ارزش این سهم در هفته پایانی خرداد نیز 2.15 درصد کاهش یافت.

البته پرتفوی سهام به دلیل اینکه متشکل از سهام شرکت های بزرگ است، به شدت تحت تاثیر شاخص کل بورس است. در هفته اول تیرماه، سهم با افت 2.86 درصدی مواجه شد. این سهم دومین هفته تیرماه را با افت 1.39 درصدی پشت سر گذاشت. در حال حاضر در هفته سوم تیرماه ارزش این سهم 1.37 درصد کاهش یافته است. ارزش این سهام در هفته چهارم و آخر تیرماه 2 درصد کاهش یافت.

در هفته های گذشته بازار سهام در وضعیت نوسانی قرار داشت که تاثیر زیادی بر ارزش سهام داشت. در هفته اول آگوست، سهام با افت 2.65 درصدی مواجه شد. اما در هفته گذشته این میزان کاهش ارزش سهام به شدت کاهش یافته و در هفته دوم مردادماه ارزش سهام 46 درصد کاهش یافت و بورس نیز 1.39 درصد کاهش یافت.


بیشتر بخوانید  طالبان در مورد احتمال سقوط مرز با دوگار به ایران هشدار داده بودند - مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید