همه چی درباره الناز شاکردوست



آنچه دیگران می خوانند:

الناز شاکردوست او در سال 1363 در یکی از محله های تهران به دنیا آمد. او در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. او دانشجوی تئاتر در دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران است. آدم عجیبی است، عاشق فوتبال است، مثل یک بازیگر است! او مادرش را خیلی دوست دارد. و عجیب ترین چیز در زندگی او بهترین دوستش است.

گوهر خیرخواه دوست صمیمی الناز شاکردوست حداقل 30 سال از او بزرگتر است

خانواده

پدر الناز شاکردوست او تاجر ابزار آلات صنعتی است و مادرش خانم فاطمه محتشمی خانه دار است و یک برادر بزرگتر به نام علی و یک خواهر کوچکتر به نام علیکا دارد.

بازیگری را شروع کنید

الناز شاکردوست او از دوران کودکی عاشق نواختن و نواختن پیانو بود، بنابراین همه اطرافیانش متوجه استعداد ذاتی او شدند که در نهایت باعث شد تا در کالج تئاتر بخواند.

پس از ورود به دانشگاه در تئاتر دانشجویی شروع به کار کرد تا اینکه در سال 1381 در 19 سالگی به دعوت کیومرث پوراحمد (کارگردان) برای بازی در فیلم «گل یخ» دعوت شد.

به این ترتیب نفر اول این فیلم با محمدرضا گلزار و گوهر خیراندیش جلوی دوربین رفت.

روز حامی قدیس

الناز شاکردوست او پس از اولین تجربه موفق شد در سال 1392 در 4 فیلم متوالی بازی کند

چهره او با فیلم «عروس فراری» در سال 1363 به شهرت رسید، سپس با حضور در فیلم های «قوانین بازی»، «اتوبوس شب»، «کیش و مت» و «دو خواهر» به اوج شهرت رسید.

بیشتر بخوانید  بازدید شبانه وزیر کشور از روند تخریب متروپل / فیلم

بدون تجربه تلویزیونی

خانم الناز شاکردوست او تا به حال در هیچ سریال تلویزیونی بازی نکرده است اما سابقه حضور در دو سریال داخلی به نام های «قلب یخ زده» ۱ و ۲ و «رالی ایران» را دارد.

الناز شاکردوست ورزش مورد علاقه

بدنسازی و تی آر ایکس (تمرینات کششی عضلانی) و اسکی در فصل خود از مهم ترین ورزش هایی هستند که معمولا در برنامه ورزشی من قرار می گیرند و یوگا نیز برای سلامت جسم و روح مهم است.

سفر به دنیا

از 23 سالگی سعی کردم تمام دنیا را شهر به شهر بگردم و از آن لذت ببرم

جاهایی که با عنوان می روم الناز شاکردوست آنها من را به عنوان یک بازیگر نمی شناسند، اما با من به عنوان یک فرد عادی رفتار می کنند که بیشتر به من علاقه مند است

الناز شاکردوست و همسرش!

خانم الناز شاکردوست او هنوز مجرد و آزاد است، البته مدتی است که از علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس به عنوان همسرش یاد می شود که صحت نداشت.

پس از چند مسابقه مشترک با «هوتون شکیب»، خبر ازدواج این دو منتشر شد که هنوز صحت ندارد.

در یک قدمی مرگ

یک بار در سال 1372 در سکانسی از فیلم «تابو» در ساحل توسط گرداب به دریا کشیده شد و در آخرین لحظه غرق شدن توسط اهالی از کشتی فرسوده نجات یافت.

اولین تئاتر حرفه ای

بااینکه الناز شاکردوست او تجربه بازیگری در تئاترهای دانشجویی را دارد اما در دوران شهرت برای اولین بار در آبان ماه سال 96 با نمایش «گام و گور» روی صحنه رفت.

بیشتر بخوانید  توضیحات مدیر گل گهر درباره شرایط کالای نووی - اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

هنرمندان مورد علاقه الناز شاکردوست

از بین بازیگران زن گلشیفته فراهانی و دوست صمیمی اش گواهر حجرندیس را می پسندد و در میان مردان نقش دوستش و مرحوم منوچهر نوذری شهرام هچت را می پسندد.

رضا صادقی و کرت کوبین آمریکایی از خوانندگان مورد علاقه او در ایران و خارج از کشور هستند

داستان فروش خط تلفن

او تلفن همراه را دوست ندارد و به ندرت به تماس ها پاسخ می دهد و در اردیبهشت 1394 خط تلفن همراه خود را به یک تاجر فرش تبریزی به قیمت 240 میلیون تومان فروخت.

مهربون و دوست داشتنی

فرزاد موتمن (کارگردان) ا الناز شاکر دوست او می گوید: سینمای ما همچنان پر از پتانسیل است الناز شاکردوست بی بهره، بسیار با استعداد و عاشق کارش است و تسلط و تکنیک زیادی دارد

عمل بینی نیست

الناز شاکردوست او هرگز بینی خود را عمل نکرده است و آنچه در سال های اخیر قبل و بعد از عمل از او منتشر شده مربوط به گریم فیلم چراغ قرمز است.

سیمرغ بلورین

الناز شاکردوست او در سال 2014 در جشنواره فیلم فرانسیسکو آمریکا به عنوان بهترین بازیگر زن جشنواره برای بازی در فیلم «تابلو» برنده جایزه اول بازیگری شد.

او برای دومین بار در سال ۱۳۹۳ موفق شد تندیس بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ را از آن خود کند تا اینکه در سال ۱۳۷۶ سیمرگ برای بازی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد.

تحصیل در لندن

خانم الناز شاکردوست در سال 1394 برای ادامه تحصیل به لندن رفت تا پس از یک سال غیبت در 21 فروردین 1395 به کشور بازگشت.

بیشتر بخوانید  خبر خوب برای دریافت کنندگان کمک هزینه

از قیمتش ناراحتم

شاید من نگران مسائلی مثل مشکلات اقتصادی نباشم اما قطعا بی تفاوت نیستم وقتی می بینم همه چیز روز به روز گران می شود ناراحت می شوم.

رویا دیدن الناز شاکردوست

یکی از آرزوهای من این است که به راحتی در میدان تیریش قدم بزنم بدون اینکه سنگینی یک نگاه را احساس کنم.

من رویاهایی دارم که برای بسیاری از مردم اتفاقات روزمره زندگی است و ممکن است اصلاً به آنها فکر نکنند


دیدگاهتان را بنویسید