مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خبر خوب برای دریافت کنندگان کمک هزینه

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو، دولت در سال جدید با حذف ارز مورد نظر برای یارانه جدید وجود دارد به تازگی پرداخت یارانه گوشت به عنوان یارانه جدید این توسط دولت پیشنهاد شد یارانه جدید طبق گمانه زنی ها به 300 هزار تومان هم می رسد. یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت نقدی پرداخت می شود آخرین اخبار را از یارانه جدید ما پرداخت خواهیم کرد.

همراه اول به مناسبت عید سعید فطر برای کلیه مشترکین عادی، اعتباری و انارستان بسته ای ترکیبی با تخفیف ویژه در نظر گرفت. این بسته ترکیبی برای مشترکین دائمی و اعتباری شامل «3 گیگابایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه آنلاین در 3 روز» است که متقاضیان می توانند با سفارش کد «ستاره 100 ستاره مربع 67» آن را با قیمت ویژه 10 خریداری کنند. هزار تومان .

مشترکین انارستان نیز می توانند همین بسته را با تماس با کد سفارشی «ستاره 100 ستاره مربع 6671» با قیمت ویژه 5000 تومان خریداری کنند.

مدت زمان فعال سازی این بسته های ترکیبی ویژه عید سعید فطر از امروز شنبه 13 اردیبهشت تا 13 اردیبهشت ماه است که از طریق اپلیکیشن «همراه من» نیز قابل فعال سازی است.

مشترکینی که حجم اینترنت و مکالمه آنها در زمان مقرر تکمیل شود، می توانند بسته مشخص شده را خریداری کنند.

ایرانسل هدیه ویژه خود را به مناسبت عید سعید فطر اعلام کرد. این هدیه بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسل با تخفیف می باشد.

یارانه جدید

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت عید سعید فطر، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه ایرانیان عزیز، هدیه ترکیبی اینترنت ایرانسل و بسته دعوتنامه را با قیمتی نازل به مشترکین خود تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید  خبر بد برای دارندگان گوشی های شیائومی؛ با تلگرام خداحافظی کنید!

همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، تمامی مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند بسته ترکیبی شامل دو ساعت مکالمه ایرانسلی (داخلی شبکه) و دو گیگابایت اینترنت بین المللی را تنها با قیمت 8000 تومان دریافت کنند.

لازم به ذکر است این بسته تخفیفی فقط در روزهای دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت ماه 1401 موجود بوده و از لحظه فعال سازی به مدت دو روز معتبر خواهد بود.

برای خرید و فعال سازی این بسته هدیه دو راه وجود دارد. مشترکین سیم‌کارت دائمی و اعتباری ایرانسل تنها در روزهای دوشنبه یا سه‌شنبه هفته جاری با انتخاب کد سفارشی 5* می‌توانند این بسته را فعال کنند. بنابراین شماره گیری این کد تا آن تاریخ بی نتیجه خواهد بود.

یکی دیگر از راه های دریافت هدیه ایرانسلی برای عید سعید فطر، تماس با بخش خرید آنلاین بسته ارائه شده در برنامه فوق العاده ایرانسل من است. فعال سازی از این طریق تنها در روزهای 12 و 13 اردیبهشت ماه امکان پذیر است.

مشترکین ایرانسل در صورت نیاز به اینترنت بیشتر برای تعطیلات عید سعید فطر می توانند از روش دیگری برای دریافت بسته اینترنت رایگان و استفاده از آن استفاده کنند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور در آخرین روزهای آذرماه 1400 از پرداخت یارانه جدید در اوایل دی ماه خبر داد. محسن رضایی گفت: با این یارانه مبلغ پرداختی برای خانوارها تا 800 هزار تومان هم می رسد. نگاهی دقیق به این طرح نشان می‌دهد که دولت قصد دارد پرداخت‌ها را به 60 میلیون معیشت دریافت کند. بنابراین برای 30 میلیون نفر 90 هزار تومان و 30 میلیون نفر دیگر تا 126 هزار تومان. اما چند ماه گذشت و در حالی که دولت وعده داده بود، این انتظار وجود داشت که استفاده کنندگان از یارانه ها یارانه خود را افزایش دهند که این اتفاق نیفتاد.

بیشتر بخوانید  تیراندازی حامد آهنگی به شرکت کنندگان سریال جوکر

این در حالی است که پرداخت یارانه جدید مستلزم تامین منابعی است که دولت اعلام کرده با حذف ارز 4200 تومانی و ایجاد منابع جدید تامین می شود. مشکل اینجاست که سال گذشته 4200 تومان برای ایجاد منبع و پرداخت یارانه جدید از آن حذف نشد و اعلام نشد.

از اواخر سال گذشته در مناسبت هایی مانند پیروزی انقلاب، نوروز و ماه مبارک رمضان، هر ماه سه مرحله یارانه مازاد بر یارانه متعارف بین 100 تا 150 هزار تن برای حدودا پرداخت شده است. 32 میلیون یارانه مادام العمر برای این بخش از مشمولان یارانه.

بر اساس این گزارش، یارانه معیشتی که دولت در 20 اردیبهشت ماه امسال به حساب بیش از 60 میلیون خانوار دریافت کننده یارانه معیشتی واریز می کند، یارانه جدیدی ندارد و همان مبلغ قبلی 553 برای یک خانوار است. و برای یک خانوار انفرادی 103 هزار و 3 هزار و 138 هزار، چهار نفره 172 هزار و 5 نفر و بیش از 205 هزار تومان این یارانه از آبان ماه 93 و از محل مابه التفاوت افزایش قیمت بنزین پرداخت می شود.

یک مقام آگاه به فارسو گفت: متأسفانه از سال 1399 تاکنون اطلاعات پایگاه جامع بهزیستی ایران به روز نشده و این در حالی است که در وضعیت معیشتی و اجتماعی بسیاری از خانواده ها تغییراتی ایجاد شده است، به عنوان مثال خانواده های زیادی از دست داده اند. سرها در این دوره بسیاری از سرپرستان خانوار در دوران کرونا شغل خود را از دست دادند، بنابراین وضعیت رفاهی آنها تغییر کرد، اما اطلاعات بانک اطلاعاتی بهزیستی ایران از سال 1999 به روز نشده است.

بیشتر بخوانید  واکنش‌ها به سامانه ثبت اعتراض یارانه جدید

این مقام آگاه همچنین با اشاره به تکلیف قانون بودجه برای شناسایی افراد با درآمد بالا و حذف آنها از یارانه، گفت: مهمترین پیش شرط شناسایی افراد نیازمند، به روز رسانی اطلاعات پایگاه اجتماعی ایران است. اگرچه این اطلاعات به روز نشده است، اما برخی از مقامات دولتی می گویند که می خواهند تا دو تا سه ماه آینده برخی از افراد پردرآمد را از یارانه حذف کنند.

وی گفت: طبق تبصره 14 قانون بودجه افراد با درآمد بالا باید از یارانه خارج شوند اما به روز نبودن این امر این امر را غیرممکن کرد.

این مقام آگاه گفت: اگر فردی از دریافت یارانه ماهانه محروم شود، دیگر نمی تواند یارانه مادام العمر و سایر یارانه های دولتی دریافت کند.

وی گفت: زمانی که در سال 92 اعلام شد کسانی که نیاز به یارانه دارند باید ثبت نام کنند، متأسفانه در آن زمان سامانه ها خوب کار نکردند و حدود 2.5 میلیون نفر از یارانه ماهانه باقی ماندند که بیشتر آنها مشمول هستند. یارانه معیشتی دریافت نمی کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *