مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

همه چیز درمورد شیر خشک ایزومیل و انواع آن + سوالات متداول

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



شیر خشک ایزومیل و انواع آن


ایزومیل محصول شرکت ابوت هلند است. این محصول شیر خشکی بر پایه شیر سویا و حاوی پروتئین های سویا می باشد بنابراین پروتئین گاوی ندارد و می توان برای شیرخوارانی که به پروتئین های گاوی حساس هستند از بدو تولد استفاده کرد همچنین این شیر خشک ها فاقد لاکتوز می باشند.


1. شیر خشک ایزومیل 1


شیر خشک شیر گاو


ویژگی های شیر خشک ایزومیل 1:


خصوصیات: شیرخشک ایزومیل ISOMIL 1 برای مشکلات تغذیه ای ناشی از عدم تحمل پروتئین شیر گاو مورد استفاده قرار می گیرد، فاقد پروتئین شیر گاو، فاقد لاکتوز و حاوی پروتئین سویا می باشد.


سن مصرف: از بدو تولد


کشور سازنده: هلند


قیمت این محصول در تاریخ 28 مهر 1398 25,000 تومان می باشد.


شیر خشک خوب


2. شیر خشک ایزومیل ان جی سوکروز فری


شیر خشک ضد حساسیت و دل درد


ویژگی های شیر خشک ایزومیل ان جی سوکروز فری:


خصوصیات: حاوی پروتئین سویا، فاقد پروتئین گاوی، فاقد لاکتوز، حاوی AA و DHA


سایر ویژگی ها:


  1. تحمل پذیری بالا: از لحاظ بالینی نشان داده شده است، شیر خشک هایی مانند ایزومیل که بر پایه پروتئین سویا طراحی شده اند، به کاهش مشکلات رایج تغذیه ای مانند استفراغ، نفخ و بی قراری کمک می کنند.

  2. رشد قابل توجه ذهنی، بینایی و تکلم: شامل سیستم منحصر به فردی از مواد مغذی به نام Eey-Q، متشکل از AA، DHA، امگا 3 و 6، تائورین، کولین و آهن که مواد مورد نیاز اصلی جهت رشد مغزی می باشند. کودکی که با ایزومیل تغذیه می شود، همانند کودکانی که از شیر مادر تغذیه می کنند از رشد عالی ذهنی، بینایی و تکلم برخوردار خواهد بود.

  3. کمک به رشد سیستم ایمنی: حاوی مخلوط منحصر به فردی از مواد تنظیم کننده سیستم ایمنی شامل آنتی اکسیدان ها و پروبیوتیک ها می باشد که به بهبود سیستم دفاعی بدن کودک کمک می کند.

  4. رشد عالی: حاوی ترکیبات منحصر به فردی از روغن های گیاهی (فاقد روغن پالم اولئین) می باشد که طبق شواهد بالینی، موجب جذب بهینه کلسیم و کمک به داشتن استخوان های سالم می گردد.


کشور سازنده: هلند


قیمت این محصول در تاریخ 28 مهر 1398 27,500 تومان می باشد.


شیر خشک ضد استفراغ


موارد مصرف شیر خشک ایزومیل


شیر خشک مخصوص نوزادان تازه متولد شده تا 12 ماهگی، جهت کمک به رفع اسهال، کاهش استفراغ، بی قراری و نفخ. این نوع شیر خشک ها حاوی شیر سویا بوده و طعم خوبی هم دارد.


بیشتر بخوانید:


دانستنی های طلایی درمورد شیر خشک نان و انواع آن


معرفی بهترین نمونه های شیر خشک اس ام ای


همه چیز درباره شیر خشک ب ب لاک


دانستنی های کاربردی درمورد شیر خشک سیمیلاک و انواع آن ها


شرایط نگهداری شیر خشک ایزومیل


در جای خشک و خنک نگهداری نمایید.


روش تهیه شیر خشک ایزومیل


  1. بطری، سرپستانک و سرپوش بطری را قبل از استفاده به دقت بشویید و خوب بجوشانید.

  2. آب آشامیدنی تمیز را جوشانیده و بگذارید ولرم شود (حدودا 50 درجه سانتیگراد).

  3. حدودا دو سوم آب جوشانده شده مورد نیاز را در داخل بطری تمیز و ضد عفونی شده بریزید.

  4. پیمانه داخل قوطی را از پودر شیر پر کرده و با لبه کند کارد سطح آن را صاف کنید و میزان مورد نیاز را برابر جدول تغذیه در بطری بریزید.

  5. درب بطری را ببندید و حدودا 15 تا 20 ثانیه بطری را خوب تکان دهید و بقیه آب مورد لزوم را به آن اضافه کنید و بطری را مجددا تکان دهید.

  6. پستانک را سر بطری قرار دهید و دقت نمایید شیر آماده شده دارای درجه حرارت مناسب باشد (حدودا 37 درجه سانتیگراد).


توضیحات:


  • بعد از هر بار مصرف باقی مانده شیر داخل شیشه را دور بریزید.

  • درب قوطی را بعد از هربار مصرف محکم ببندید.

  • محتویات قوطی باز شده حداکثر تا 3 هفته قابل مصرف می باشد.


سوال و جواب های رایج درمورد شیر خشک ایزومیل


سوال: دخترم 11 ماهشه از 6 ماهگی شیر ایزومیل میخوره.حتی با وجود خوردن غذای کمکی وزنش خیلی کمه.8 کیلوه.میشه بگین شیر ایزومیل چاق میکنه یا نه؟؟؟حس می کنم این شیر فقط سیرش میکنه ولی وزن بهش نمیده.چون بر پایه پروتئین سویاست.


جواب 1: پسر منم شیر ایزومیل می خوره و همین شیر چاقش کرد. البته شیر ایزومیل مال بچه هائی هست که به پروتئین گاوی و لاکتوز حساسیت دارن . پسر من اوایل سال که گذاشتمش مهد به شدت مریض شد و به لاکتوز حساسیت پیدا کرد و هر شیری که می خورد ببخشید اسهال می شد تا اینکه دکتر این شیر رو داد هم اسهالش قطع شد هم شروع کرد به وزن گیری ماشالا اینقدر تپل شده که همه می گن مگه چه غذائی می خوره؟


جواب 2: پسر منم به پروتئین گاوی حساسیت داشت و دکی براش یه دوره ایزومیل تجویز کرد ولی بعدش که بردم دکتر خودش گفت ایزومیل فقط سیر میکنه و برای وزن گیری خوب نیست البته حساسیتشم برطرف شده بود که شیرش رو عوض کردم


شیر وزن گیری


سوال: من بچم از از این دوماهگی رفلاکس گرفت بهش شیرخشک بیومیل سوی دادم قشنگ ساخت بهش الان چند ماهه به سختی پیدا میکنم الان دو روزه هرچی گشتم نیست رفتم داروخانه بهم ایزومیل داده میخواستم ببینم میتونم بدم بهش شما ها راضی بودین؟


جواب: ایزومیل امریکاییه و طعمش خوشمزه تره البته کمیابه و بد گیرمیاد


شیر خشک خارجی


سوال: از کجا میشه فهمید نوزاد به نوعی شیر خشک حساسیت داره یا نه؟عوارضش چیه؟ بیومیل پلاس شیر خوبیه؟ بیومیل پلاس بهتره یا آپتامیل؟ پسرم هفت ماهشه.خیلی بدخوابه. کلافه شدم دیگه. هم روز هم شب. میخوام شیرشو عوض کنم ببینم تاثیر میذاره یا نه


جواب 1: ما معمولا برای شیرخشک میگیم به نی نی میسازه یا نه. مثلا اس ام ای دختر من نساخت. خیلی دل درد و دل پیچه داشت. گیگوز هم همینطور تازه وقتی که میخورد شدیدا یبوست میگرفت و خیلی گریه میکرد تا یه ذره شکمش کار کنه. اما ببلاک را خوب میخوره بدون این که دل درد دشاته باشه یا اسهال یا یبوست بگیره.


جواب 2: من گیگوز میدم دخترم گفت خوبه راستش اپتامیل خیلی گرونه مخصوصا زمانی که کولیک داشت بسته أی ٣٠ تومن میخریدم ولی اپتامیل میگن عالیه


شیر خشک ضد حساسیت و یبوست


بیشتر بخوانید:


فواید مصرف شیر خشک آپتامیل پپتی


حساسیت به شیر خشک و عوارض آن


میزان شیر خشک مورد نیاز نوزاد در سنین مختلف


علائم آلرژی و حساسیت نوزاد به شیر خشک چیست؟


بیشتر بخوانید  آموزش کامل درس اول فارسی دوم ابتدایی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *