مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

همه چیز درباره دکتر پکیج نوروزیانو و رشد مجدد مو

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



دکتر نوروزیان نام داروخانه و کلینیکی در تهران به مدیریت دکتر حامد نوروزیان است که با تولید دکتر حامد نوروزیان شهرت خاصی پیدا کرده است. داروی رشد موی نوروزیان و ارائه این دارو به صورت پکیج رشد مو.

همه چیز درباره دکتر  پکیج نوروزیانو و رشد مجدد مو

برای اولین بار در ایران دکتر نوروزیان داروسازی فرمولی اختراع کرده است که ریزش مو را در اسرع وقت درمان می کند.
فرقی نمی کند ریزش موی شما عصبی باشد یا ارثی یا به دلیل عوامل دیگر
چرا که از هر 10 نفر 8 نفر از استفاده از این پکیج فوق العاده رضایت کامل داشتند تا جایی که پکیج رشد موی دکتر نوروزیان در حال حاضر معروف ترین و بهترین محصول ریزش مو در ایران است که به طرز عجیبی برای کاربران شناخته شده است.دیگران .

به گفته دکتر نوروزیان پکیج رشد موی ایشان هیچ عارضه ای ندارد و درصد بالایی از رضایت مصرف کننده را دارد. با توجه به مجوز وزارت بهداشت برای محلول و مقوی رشد مو، دکتر نوروزیان و تبلیغ گسترده این پکیج توسط افرادی که از این پکیج استفاده کرده اند، می توان ادعای ایشان را در این خصوص بیان کرد.

آدرس: سعادت آباد، بالاتر از میدان کای، بین هشتم و ششم، پ. 121 تلفن: 02166873674 – موبایل: 09384791059

آیا بسته بندی و محلول Dr. اسپری رشد مو نوروزیان مجوز دارد؟

پکیج رشد مو Dr. نوروزیان دارای تمامی مجوزهای لازم برای یک محصول با کیفیت ایرانی بوده و در زمینه رشد مو قابل اعتماد است.

شماره پروانه وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو: 2468 / ض / 56

شماره پروانه بهره برداری: 1726

تاریخچه دکتر. پکیج های رشد موی نوروزیان

حدود 4 سال پیش دکتر حامد نوروزیان متخصص طب ترکیبی در داروخانه خود در تهران به این نتیجه رسید که پس از چند سال این محلول در بسته ای به نام Dr. پکیج رشد موی نوروزیان هم اکنون به بهترین، موثرترین و در نتیجه پرفروش ترین پکیج رشد مو در ایران تبدیل شده است.

همه چیز درباره دکتر  پکیج نوروزیانو و رشد مجدد مو

روزهای اول انجام این کار راه حل و به افرادی که دچار ریزش مو یا بدون موی سر خود بودند پیشنهاد شد با تردید و البته صحبت های دکتر نوروزیان شروع به استفاده از این محلول کردند و پس از مدتی که نتیجه را مشاهده کردند متعجب و خوشحال شدند و ارائه کردند. به دیگران یا چیزی نیازی به گفتن نیست، او اصلاً نباید نماینده می شد.

هر روز مشتریان راضی بیشتری برای پکیج رشد مو Dr. نوروزیان دکتر نوروزیان اکنون می بینید که مردمی از سراسر ایران برای مشاوره و خرید این پکیج به تهران هجوم می آورند تا امید به بازیابی موهای از دست رفته خود را به دست آورند.

بیشتر بخوانید  موارد مصرف و عوارض قرص لوورفانول


آزمون دسته ای رشد سریع موبه دیگران توصیه کنید و دوره را ادامه دهید
اگر تمام روش های درمان رشد و ریزش مو را امتحان کرده اید و نتیجه ای نگرفته اید یا از کاشت مو می ترسید، ممکن است با دیدن این مقاله متوجه شوید و این یکی دیگر از عنوان های تبلیغاتی است که من بارها آن را امتحان کرده ام. و قطعا قابل اعتماد نیست این است که ما می خواهیم دکتر. پکیج رشد سریع موی نوروزیان آخرین راهی خواهد بود که برای رشد سریع موهای خود و بازیابی اعتماد به نفس خود تلاش می کنید.

ما حتی به دلایل ارثی به این ملت نمی گوییم بی حس کردن و پوست اندازی آنها موهای قوی دارند و متأسفانه موهای خود را از دست داده اند و بعد از استفاده از این محصول در یکی دو دوره به این نکته مهم پی بردند که موهایشان با این سرعت رشد می کند و با روش هایی که قبلا امتحان کرده اند و نتیجه آن با این محصول تفاوت دارد. آنها شوکه نمی شوند.

جالب است بدانید که بسیاری از افرادی که پس از 3 تا 4 دوره مصرف این محصول موهای خود را به طور کامل از دست داده اند، اکنون با اطمینان کامل به آرایشگاه، موهای خود را مدلی کرمی می کنند. می دانیم که این سخنرانی ممکن است مانند تبلیغات و تعریف از خود به نظر برسد، اما واقعیت دارد و این واقعیت را باید از زبان افرادی که از پکیج برای رشد سریع مو استفاده می کردند بشنوید و با دیدن موهای پرپشت آنها که زمانی این افراد داشتند شک کنید. ریزش شدید مو یا اصلاً مو نداشت.

برند محصول Dr. نوروزیانا؟

پس از 5 سال تولید، Dr. محلول رشد مو نوروزیان، این محلول در قلب پکیج برند لاناریا قرار دارد لاناریا مطمئناً شهرت و آوازه این معجزه رشد مو به گوش شما رسیده است و در حال خواندن این مقاله هستید، پس کمربندهای خود را محکم ببندید و اعتماد به نفسی به دست آورید که روزی ریزش و کم کم ریزش و طاسی را از شما گرفت. آماده باش.

همه چیز درباره دکتر  پکیج نوروزیانو و رشد مجدد مو

دکتر شامل چه محصولاتی است؟ پکیج نوروزیان؟
دکتر نوروزیان متخصص داروهای ترکیبی شما در نیم دهه اخیر در زمینه رشد مو شگفتی هایی انجام داده اید.
لطفا توجه داشته باشید که این یک تبلیغ با دکتر. پکیج رشد موی نوروزیان موهای از دست رفته خود را خواهید دید و خواهید دید که موهای شما با بیشترین سرعت ممکن رشد می کند.
ما اینجا هستیم تا بهترین روش رشد سریع مو را به شما معرفی کنیم، بله همینطور بسته بندی رشد موی معروف دکتر نوروزیان
بهترین روش رشد سریع مو و درمان ریزش مو از طریق پکیج شامل: 2 محلول دکتر نوروزیان مورد تایید وزارت بهداشت + سازمان غذا و دارو + شماره ثبت و حتی یک مرحله تا ثبت جهانی + ویتامین ها و مکمل های پایه مو + شامپو + صابون تخصصی گیاهی برای از بین بردن چربی پوست سر و متعادل کننده چربی مو، همچنین باعث تقویت مو می شود و به عنوان بهترین روش برای نازک شدن مو و رشد سریع مو شناخته می شود.

بیشتر بخوانید  10 تکنیک برای رفع بی خوابی


تحقیق در مورد داروهای بسته بندی برای رشد مو دکتر نوروزیان
محلول اسپری رشد مو
به گفته پزشکان این محلول مهمترین جزء پکیج رشد مو با قرص هورمونی فیناستراید است.
ترکیبات این محلول اسپری عبارتند از: الکل، عصاره بورداکا (بابا آدم)، آب دیونیزه، روغن درخت چای، عصاره سابال (نخل هندی)، عصاره نعنا، پروپیلن، لیکوپن، گلیسیرین، عصاره دم اسب، غذای برنج، غذای برنج، دی پانتنول. ، روی. سایر ترکیبات که در لیست بسته ذکر نشده اند.
متقاضیان محترم دکتر پکیج رشد موی نوروزیان دکتر. محلول رشد موی نوروزیان برای مو، ابرو و ریش قابل استفاده است و به دلیل احتمال ورود به چشم نمی توان از آن برای مژه استفاده کرد.


نحوه استفاده:
15 نفس 2 بار در روز صبح و عصر بهمن
قبل و بعد از استفاده پوست سر باید به خوبی ماساژ داده شود
بهتر است حداقل 5 ساعت پس از استفاده از محلول موهای خود را نشویید.
نکته: یکی از نکات مهم در افراد دارای پوست سر چرب، ماساژ سفت ۴ تا ۳ بار در روز برای از بین بردن کامل چربی های انباشته شده در زیر سر و افزایش اثربخشی محلول ها و داروها است.


بهترین روش برای ماساژ پوست سر قبل از اسپری این است که پوست سر را با نوک انگشتان خود به مدت سه تا چهار دقیقه خیلی محکم ماساژ دهید و پس از اسپری محلول را با شدت کمتری تکرار کنید.


قرص فیناستراید
دارویی که باعث کاهش ترشح تستوسترون و در نتیجه تسریع رشد مو در مردان می شود
مصرف این دارو عوارضی از جمله کاهش جزئی اعمال جنسی مردانه دارد و با ادامه درمان به تدریج از بین می رود و در صورت قطع درمان در مدت کوتاهی از بین می رود.
هیچ تداخل دارویی یا عوارض جانبی بر روی کبد، مغز استخوان، لیپیدهای خون و تعداد اسپرم با قرص فیناستراید مشاهده نشد.
مصرف قرص فیناستراید در خانم ها توصیه نمی شود، به جز خانم هایی که از طاسی با الگوی مردانه رنج می برند و خانم های باردار نباید تماس پوست به پوست با قرص فیناستراید داشته باشند.

بیشتر بخوانید  تفاوت بین HIV و ایدز و از کجا آمده است؟


کپسول زینک پلاس یا مولتی ویتامین های مربوط به رشد مو
توصیه می شود با محلول قرص یا کپسول روی مولتی ویتامین باشد و روی رشد بهتر مو تاثیر بگذارد.
نمونه های دیگری از مولتی ویتامین ها که در رشد مو موثر هستند ممکن است در زمان های مختلف توصیه شوند
صابون گیاهی هفت گیاه
این صابون کاملاً منشا گیاهی دارد و در کاهش چربی موهای افراد دارای موهای چرب بسیار موثر است و بهتر است کف صابون را به مدت ۲ تا ۳ دقیقه روی سر بگذارید و سپس بشویید.


شامپو برای رشد مو و ضد ریزش مو
بسته به نوع مو متفاوت است. شامپویی که در حال حاضر پیشنهاد می کنید از نوع مورد تایید بسیاری از دوستان است و چربی و ریزش مو را کنترل می کند اما در واقع اصراری برای استفاده ندارد و اگر دوستان شامپوی دیگری دارند که با موهایشان سازگارتر است من می توانم از آن استفاده کنم.
موارد منع مصرف بسته رشد مو
از اسپری یا محلول فقط برای زنانی که قصد باردار شدن، باردار شدن یا شیردهی دارند استفاده نکنید.
برای مردان منع مصرف قرص هورمونی فیناستراید در زمانی است که قصد بچه دار شدن دارند.
این امر در مورد مادران شیرده و زنان باردار یا زنانی که قصد بارداری دارند نیز صدق می کند.

دکتر نوروزیان تا چند هفته پیش در مطب و داروخانه دکتر حامد نوروزیان در خیابان کمیل تهران حضور داشتند، اما به دلیل ترافیک سنگین در کمیل، خدمات فروش پکیج رشد مو دکتر نوروزیان به دو قسمت تقسیم می شود::

1. حضوری مراجعه کنید آدرس جدید و اصلی مطب و داروخانه Dr. نوروزیان برای رشد مو تماس تلفنی: 02166873674 آدرس: سعادت آباد، بالاتر از میدان قای، بین هشتم و ششم، پلاک 121 – موبایل : 09384791059

2. با تماس با واحد مشاوره و فروش پکیج اصلی و محلول های رشد مو دکتر نوروزیان یو مرکز رشد مو دکتر نوروزیان غیبت از طریق سایت http: //rouieshmo.com

از آنجایی که دکتر پکیج رشد مو نوروزیان برای افراد مختلف با شرایط ریزش مو یکسان است بنابراین نیازی به مراجعه به داروخانه و مطب و در صف ایستادن نیست و می توانید این پکیج فوق العاده رشد مو را با خیال راحت انجام دهید (همه نمادها و مجوزها نوروزیان روی بسته بندی هر بسته دکتر نوروزیان درج شده است) در تهران 1 ساعت و در شهرستان یک روز پس از تایید سفارش.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *