مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

“همه چیز آنجاست” در شبکه iFilm

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



گزارش های ایرنا به نقل از روابط عمومی شبکه iFilm ، سریال است همه چیز آنجاست کارگردانی شده توسط شهرام شاه حسینی ، از روز دوشنبه چهارم مرداد ماه از آی فیلم ایرانی پخش می شود و جایگزین “خانه امن” می شود.

همه چیز آنجاست این یک ملودرام اجتماعی خانوادگی است که به مشکل ورود کالای قاچاق به بازار ایران می پردازد. این داستان در متن یک داستان خانوادگی روایت می شود و ثمرات آتش کینه و ریا را در بین اعضای خانواده به تصویر می کشد. در این خانواده ، مهنترابی مهران به عنوان اکرم (مادر) ، محمد عمرانی در نقش محسن ، پدر خانواده ، آمین زندگانی به عنوان مهدی ، حسین مهری در نقش مهران و صبح بخیر آنها نقش مهرنوش را بازی می کنند. الهام حمیدی همسر مهدی نیز نقش پرستو را بازی می کند.
کارگاه تولیدی خانواده فرهمند به دلیل واردات کالاهای خارجی تعطیل است. مهدی ، پسر بزرگ خانواده ، هنگامی که مشکلات را حل می کند و داستان “همه چیز آنجاست” شکل می گیرد ، بسیاری از اسرار خانواده اش را فاش می کند.

همه چیز آنجاست در سال 2014 توسط شبکه سه سیما تولید شده است داوود هاشمی او زنده است جمشید مشایکی ، بهناز جعفری ، آشا محرابی و فرحناز منافی ساهر آنها نیز در آن نقش داشتند.

سریال همه چیز آنجاست، از دوشنبه هفته آینده از آی فیلم ایرانی پخش می شود. بینندگان آی فیلم می توانند این سریال را هر شب به جز پنجشنبه از ساعت 22:00 تماشا کنند. تکرار آن در ساعت 06:00 و 14:00 روز بعد خواهد بود.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *