مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هشدار هواشناسی درباره احتمال فرود بهمن در ارتفاعات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت مخاطرات جوی در بحران از احتمال ریزش بهمن، برف، باران و کولاک در مناطق کوهستانی خبر داد.

صادق ضیاییان درباره بارش در ارتفاعات: امروز (12 بهمن) در زاگرس و فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، شرق لرستان و غرب اصفهان و همچنین غرب اصفهان بارش برف و بارش برف پیش‌بینی می‌شود. و بادهای شدید

وی افزود: در رشته کوه البرز و ارتفاعات استان های تهران، آلبورگ و قزوین بارش برف همراه با کولاک و وزش باد دور از انتظار نیست و در این شرایط آب و هوایی تنها به کوهنوردان ماهر و با تجربه با تجهیزات کامل کوهنوردی و افراد دیگر توصیه می شود. از این کار اجتناب کنید.

رئیس مرکز ملی پیش بینی بحران و مدیریت مخاطرات جوی درباره وضعیت جوی روز چهارشنبه (13 بهمن) در مناطق کوهستانی گفت: پدیده غالب ارتفاعات در روز چهارشنبه (13 بهمن) وزش باد شدید و کولاک ناشی از برف قدیمی و باقیمانده خواهد بود. .

وی ادامه داد: برای روز پنجشنبه (14 بهمن) بارش باران و برف پیش بینی نمی شود و تنها مورد انتظار وزش باد شدید و ریزش بهمن به دلیل افزایش دما خواهد بود.

به گفته ضیائیان، بارش برف همراه با وزش باد شدید و کولاک روز جمعه (15 بهمن) در رشته کوه البرز و ارتفاعات استان های تهران، آلبورگ و قزوین و ارتفاعات استان های گیلان و مازندران پیش بینی می شود.

ضیائیان در پایان تاکید کرد: کوهنوردان در روزهای پنجشنبه و جمعه (14 و 16 بهمن) از صعود خودداری کنند.

بیشتر بخوانید  3 میلیون زوج نابارور در کشور وجود دارد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *