مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خانه در تهران با اجاره ماهانه 80 میلیون + تصاویر

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


خانه ای با اجاره ماهانه 80 میلیون تومان در تهران

مشوق: فرمانیه 1100 متر، ویلای تازه بازسازی شده، فوق لوکس با استخر، سونا، جکوزی; اجاره ماهیانه 80 میلیون تومان. شهرک غرب 700 متر ویلای لوکس، پنج اتاق خواب، اتاق خواب مستر، تراس بزرگ، استخر; ماهانه 65 میلیون تومان.

این روزها در گرم ترین فصل کوچ به تهران و در شرایطی که در خرداد ماه افزایش ۲۳ درصدی اجاره بها اعلام شد و اجاره بهای معمولی ترین آپارتمان ها یک میلیون تا دو میلیون تومان است، نرخ های عجیب اجاره آپارتمان های لوکس در شمال پایتخت را می توان در آگهی های بازرگانی دید.


خانه در تهران با اجاره ماهانه 80 میلیون + تصاویر

در آکداسیه یک آپارتمان 350 متری با امکانات کامل چهار خواب با روف گاردن سالن بدنسازی و تراس بزرگ متریال روزانه اروپایی به مبلغ یک میلیارد تن پیش پرداخت و 50 میلیون تن در ماه ارائه می گردد.

پنت هاوس 400 متری چهار خوابه الهیجه در طبقه 27 با تراس بزرگ و چهار پارکینگ و آشپزخانه فول با مبلغ 300 میلیون تومان ودیعه ماهیانه 35 میلیون تومان اجاره داده می شود.


خانه در تهران با اجاره ماهانه 80 میلیون + تصاویر

اینها نمونه صدها آگهی اجاره آپارتمان لوکس در تهران در فضای مجازی است و هر لحظه یک فایل جدید در این بازه قیمتی نمایش داده می شود.

مشاوران املاک می گویند که تجار ایرانی مقیم اروپا و آمریکا، دو تابعیتی و خارجی ها از این خانه های اجاره ای برای اقامت موقت استفاده می کنند. بیشتر روزهای سال خالی هستند. اما مالکان این واحدها مرتباً به آنها اطلاع می دهند که در صورت تصویب قوانین مالیاتی در مجلس، با توجه به اینکه خانه آگهی شده و صادر نشده است، می توانند از پرداخت مالیات خودداری کنند.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی و زندگی شخصی پسر مطلبی همسر فرناز قاضی زاده

مشاور یک املاک منطقه تهران با اشاره به اینکه به ندرت از آپارتمان های لوکس استفاده می شود، گفت: بیش از 90 درصد این خانه ها خالی است و حتی خانواده های ثروتمند نیز تمایلی به اجاره آنها ندارند.

بیشتر ویلاها و آپارتمان های لوکس ذکر شده به دو دلیل خالی هستند. گروه اول خانه هایی هستند که صاحبان آنها برای فرار از مالیات های آتی آنها را گزارش می دهند. دسته دوم کسانی هستند که مشتریان خاصی از خارج از کشور دارند. دو تابعیتی ایرانی معمولا در این خانه ها با شرکای اروپایی و آمریکایی مهمانی ها و جلسات برگزار می کنند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *