مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هشدار مهم سازمان هواشناسی برای ۳ استان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از جهان صنعت نویس، بر اساس تحلیل نقشه های سینوپتیک و آینده پژوهی سازمان هواشناسی امروز در استان های لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، زنجان، نیمه جنوبی استان های آذربایجان شرقی، غربی. آذربایجان، اردبیل، شمال و شرق خوزستان چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، قزوین، البرز، گیلان و تهران، بارش، وزش باد موقتی شدید با احتمال رعد و برق در جنوب استان پیش بینی می شود. در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برفی خواهد بود.

فردا چهارشنبه در بیشتر نقاط کشور جوی پایدار پیش بینی می شود و تنها در مناطقی از غرب و ارتفاعات البرز مرکزی گاهی بارش باران پیش بینی می شود.

همانطور که در بیانیه آمده است سازمان هواشناسی روز پنجشنبه با ورود بارش های جدید در شمال غرب، غرب و ارتفاعات آلبورگ مرکزی بارش برف و باران پیش بینی می شود.

روز جمعه در بیشتر مناطق غربی کشور بارش باران، برف و وزش باد شدید گذرا است و شدت بارش برای استان های کردستان، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، جنوب غرب آذربایجان، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی است.

شنبه هفته آینده در بیشتر مناطق کشور به جز برخی نقاط شمال غرب و جنوب شرق بارش برف و باران پیش بینی می شود که در شمال شرق و جنوب کشور بارش شدید باران پیش بینی می شود.

در روزهای جمعه و شنبه هفته آینده دمای هوا در شمال غرب، غرب و استان های ساحلی دریای خزر از 6 تا 10 درجه کاهش می یابد.

آسمان تهران امروز ابری و سرعت وزش باد در جنوب 6 تا 13 کیلومتر خواهد بود. احتمال بارش در پایتخت 3 درصد پیش بینی شده است. بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که احتمال بارندگی روز جمعه تهران 78 درصد است. همچنین بارش حدود 12 میلی متر در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

توضیحات سیستم: پایداری و آرامش نسبی هوا

نوع خطر: افزایش غلظت آلاینده های هوا و کاهش کیفیت هوا

حوزه فعالیت:

سه شنبه 30 مهر 1393: تهران، کرج و اصفهان.

چهارشنبه 22/10/1400: اصفهان.

پنجشنبه 23/10/1400: اصفهان.

اثر خطر: در صورت عدم کنترل منابع آلاینده (ثابت و متحرک)، آلودگی هوا را تا حد ناسالم برای گروه های آسیب پذیر و در مناطق پرتردد و صنعتی، امکان افزایش آلودگی هوا تا سطوح ناسالم را افزایش دهید. برای همه گروه ها

توصیه: از ترددهای غیرضروری در سطح شهر به ویژه برای سالمندان، کودکان و افراد دارای سابقه بیماری، پرهیز از فعالیت بدنی و ورزش در فضای باز، مدیریت مصرف سوخت فسیلی و ساعات کار واحدهای صنعتی در کلان شهر و اطراف خودداری شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *