مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هشدار مهم؛ این افراد نباید برای واکسن کرونا بیایند!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افرادی که علائم سرماخوردگی، گلودرد و آبریزش بینی دارند، خواست برای دریافت واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.

دکتر محمد حسین سرمست دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی گفت: در شرایط فعلی فقط افرادی که علائم سرماخوردگی را ندارند باید واکسینه شوند تا پس از 2 هفته از واکسیناسیون ایمنی لازم را ایجاد کنند. “

وی افزود: روند تزریق نوبت سوم واکسن در استان بیشتر از دوز اول و دوم است و کسانی که نخواستند واکسن بزنند بازنمی گردند اما افرادی که مراقب سلامتی خود هستند واکسن را دریافت می کنند. دوز سوم.” که تا کنون حدود 20 نفر است.«درصدی از جمعیت بالای 12 سال خوزستان دوز سوم را تزریق کردند.

مدیر دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تعداد مبتلایان به بیماری عروق کرونر قلب در خوزستان رو به افزایش است به طوری که امروز (دوشنبه) تعداد بیماران نسبت به روز گذشته دو برابر شده است.

وی افزود: از آنجایی که اکثر بیماران علائم خفیف دارند و به پزشک مراجعه نمی کنند، آمار دقیقی از تعداد بیماران نداریم، اما در مجموع تعداد مراجعات به مراکز بهداشتی رو به رشد است.

سرمست در خصوص ذخیره واکسن در استان گفت: انواع واکسن ها در مراکز واکسیناسیون خوزستان موجود است اما مردم توجه داشته باشند که بهترین واکسن موجودترین واکسن است.

در حال حاضر تمامی شهرهای خوزستان در ایالت کورونا قرار دارند.

بیشتر بخوانید  مجازات قاتل اهوازی چیست؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *