مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آخرین وضعیت جسمانی عبدالله اسدی خارج از محیط مجروح قاینی

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


آخرین وضعیت جسمانی قائنا

سرهنگ جمشید محبکانی گفت: پس از اطلاع از این حادثه بلافاصله با فرماندهی یگان حفاظت محیط زیست اداره کل استان خراسان جنوبی تماس گرفتیم و دو مورد را جویا شدیم. اول بحث در مورد روند درمان و انتقال به بهترین بیمارستان شهر و دوم ادامه دستگیری مهاجمان است و هر دو با دقت زیادی در حال انجام هستند.

وی در خصوص وضعیت جسمانی محیط زیست عبدالله اسدی نیز گفت: تعداد زیادی گلوله وارد بدن وی شده و باعث ایجاد مشکل در کبد و ریه وی شده است. اما مهم ترین نگرانی ما گلوله ای است که از گوشه چشمش وارد مغز شده و به همین دلیل پزشکان اجازه حرکت به او ندادند.

به محض امکان انتقال، وی به یکی از مجهزترین بیمارستان های تهران منتقل می شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست همچنین با بیان اینکه محیط بانان باید اجازه مصاحبه با رسانه ها را داشته باشند، گفت: محیط بانان باید فعالیت های اجتماعی خود را گسترش دهند.

به گفته رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در روز حفاظت از محیط زیست، «اکولوژیست ها معلمان فرهنگی سازمان محیط زیست هستند» و این خواسته رهبر این سازمان است.

از سوی دیگر، از آنجایی که محیط زیست یک فعالیت شبه نظامی است، بخشنامه ای ارسال شد که محیط بانان در محدوده مشخصی با رسانه ها تعامل داشته باشند و از قبل با فرمانده یگان هماهنگی داشته باشند، اما هیچ مانعی برای گفتگو وجود ندارد، زیرا آنها شعار می خواهند. «۸۰ میلیون محیط بان» در ایران به دست آمد و فعالیت اجتماعی محیط بانان پیش نیاز تحقق این شعار است.

بیشتر بخوانید  یک ابتکار آزمایشی هیجان انگیز برای عروسی او

محبت خانی همچنین با اشاره به حضور افراد غیر از مسئولان سازمان محیط زیست در پاسگاه ها خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پاسگاه ها پاسگاه نظامی است و در برخی ساختمان ها سلاح و مهمات وجود دارد، بخشنامه ای ارسال شد تا افرادی که وارد این ساختمان ها می شوند باید قبلا شناسایی شده باشند، زیرا برخی افراد با نفوذ افراد با مراجعه به ایست های بازرسی، از صداقت و امانتداری محیط بانان سوء استفاده می کنند، اطلاعات را از آنها استخراج می کنند و برخلاف سیاست های کلی نظام فعالیت می کنند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در پایان از بوم شناسان خواست که اطلاعات و مکاتبه ای را در اختیار افراد ناشناس که در حال حاضر در سازمان حفاظت محیط زیست ندارند، در اختیار سازمان قرار ندهند.

برای شما آرزوی سلامتی و شفای عاجل دارم…


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *