مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هشدار تهرانی؛ هوای پایتخت سرطان زا بود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، هوای استان تهران در پنج روز آینده کمی ابری تا متغیر ابری در برخی نقاط همراه با وزش باد شدید به ویژه در بعدازظهر و عصر و رگبار گرد و غبار از سمت غرب کشور امروز و فردا (۲۸ و ۲۹ اردیبهشت) با کاهش دید و کاهش کیفیت هوا همراه است.

در این مدت در برخی ساعات افزایش ابر و در برخی نقاط بارش باران و رعد و برق با احتمال بارش تگرگ در مناطق حساس به ویژه امروز و سه شنبه (28 و 20 اردیبهشت) در نیمه شمالی و ارتفاعات پیش بینی می شود.

طی دو روز آینده کاهش نسبی دما به ویژه در نیمه شمالی استان پیش بینی می شود و یخبندان شبانه در سطح زمین در ارتفاعات دور از دسترس نیست.

به گزارش سازمان هواشناسی تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 33 درجه سانتی گراد یکی از گرم ترین نقاط تهران در 24 ساعت گذشته است.

آسمان تهران فردا (19 اردیبهشت) صاف تا متغیر ابری و گاهی غبارآلود وزش باد گاهی شدید با حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد و طی روز سه شنبه (20 اردیبهشت) نیمه ابری با وزش باد شدید در ساعاتی دیگر و سپس از ظهر ابری متغیر با احتمال بارش باران با حداقل دمای 18 و حداکثر 25 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید  امام جمعه اردبیل: مسئولان برای خیر و مصلحت مردم تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشند- اخبار اردبیل - اخبار استانها تسنیم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *