مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هشدار؛ تاج هنوز زنده است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، حدود 53 درصد از کل جمعیت هدف 2 میلیون و 700 هزار نفری، نوبت سوم واکسن را نادیده گرفتند و 75 درصد از مردم در رعایت نکات بهداشتی، نگرانی و هشدار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران را به دنبال داشت. . در تاج از مردگان برمی خیزد.

این روزها ویروس کرونا در بدترین وضعیت دو سال اخیر به سر می‌برد و زندگی به روال عادی بازگشته است، اما کارشناسان بهداشت معتقدند که علامت هشدار شیوع این بیماری همچنان وجود دارد و نباید با عادی‌سازی و بی‌احترامی دوباره احیا شود. اقدامات بهداشتی. نادیده گرفته شود.

اگرچه آخرین نقشه رنگی تاج مازندران نشان می دهد که تعداد مناطق آبی مازندران به پنج شهر رسیده است و در حال حاضر 17 شهر زرد و پنج شهر استان در آب هستند، کارشناسان بهداشت به دلیل عادی شدن روند و نقض دستورالعمل ها. با توجه به دوزهای واکسن کرونا توسط انسان، آنها معتقدند این بیماری می تواند باعث احیای تاج و خروج از حالت غم و اندوه شود، به گفته معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران این ویروس تا تبدیل شدن به یک طبیعی راه زیادی در پیش دارد. یا بیماری بومی از خاکستر ایجاد می کند و جامعه را با مشکلات جدی مواجه می کند.

از سوی دیگر با وجود کاهش بستری شدن و مرگ ناشی از بیماری عروق کرونر در مازندران، اما تحلیل داده های دانشگاه علوم پزشکی مازندران در روزهای اخیر حاکی از دو برابر شدن مراجعات سرپایی مشکوک به بیماری عروق کرونر در روز شنبه اردیبهشت است. 7.

بیشتر بخوانید  کشته شدن فجیع یکی از جانبازان و جانبازان + عکس

تعداد مراجعه کنندگان مشکوک به بیماری عروق کرونر قلب در هشت روز گذشته روزانه 150 نفر و دیروز به 300 نفر افزایش یافت که این سوالی است که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران را نگران کرده است.

چراغ هشدار تاج

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس برآوردهای بهداشتی، 2 میلیون و 700 هزار نفر از واجدین شرایط در استان باید پس از سه ماه نوبت دوم واکسن کرونا تزریق کنند. در فروردین ماه امسال سومین نوبت واکسن کرونا را تزریق کردند که تاکنون 47 درصد از جمعیت هدف اقدام کرده اند.

دکتر عباس علیپور افزود: تاثیر واکسن بر روی بدن انسان برای محافظت از تاج به طور قطع 6 تا 8 ماه است و با قطع واکسن قطعا با بحران عود تاج در استان مواجه خواهیم شد. آینده ی نزدیک.”

وی افزود: حداقل اگر تعداد تزریق نوبت سوم واکسن کرونا در جمعیت هدف مازندران به حدود 75 درصد می رسید می توانستیم از ایجاد امنیت جمعی در برابر کرونا مطمئن باشیم اما در عمل این اتفاق نیفتاد و سایر افراد نگران گسترش تاج هستند.” “آنها هیچ راه دیگری برای مقابله با این ویروس خطرناک با استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ندارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک در معابر و اماکن عمومی استان به کمترین حد خود در 6 ماه گذشته رسیده است، ادامه داد: در حال حاضر از 175 استان و شهرستان. خدمات دولتی و 750 کارمند در قوه مجریه، تنها 30 درصد هنوز آن را طبق دستورالعمل کرون اجباری می دانند.

بیشتر بخوانید  چقدر طول می کشد تا هر فرد در هر استان کشور صاحب خانه شود؟ + عکس

وی افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بین حدود 350 هزار نفر از مدیران اتحادیه و 520 هزار دانش آموز مازندرانی چندان رضایت بخش نیست و اکنون تنها 20 درصد از این افراد در محل کار و کلاس درس از ماسک استفاده نمی کنند.

علیپور گفت: با ادامه پرهیز از واکسیناسیون و زیر پا گذاشتن دستورالعمل های بهداشتی، مطمئنا در آینده نزدیک شاهد روند ابتلا به بیماری عروق کرونر در استان خواهیم بود و ماه های بسیار حساسی از نظر افزایش ابتلا مازندران را در پیش خواهد داشت.

بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، مجموع بیماران بستری در استان با 9 بیمار جدید در شب گذشته به 107 نفر رسید که خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی گزارش نشده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *