مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هتل 5 ستاره لاله در مرکز تهران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


در میان تمام هتل های قدیمی و اصیل تهران، نام هتل لاله می درخشد. هتلی که سال هاست میزبان مسافران ایرانی و خارجی از سراسر ایران و جهان است. یک هتل پنج ستاره بسیار مدرن که به تازگی بازسازی شده است تا راحتی کامل را به مهمانان خود ارائه دهد. اگر هتل لاله تهران اگر نمی دانید، بهتر است با ما بمانید. زیرا می خواهیم این هتل 5 ستاره را در مرکز شهر ارائه دهیم.

درباره هتل لاله تهران

هتل لاله جزوم هتل های لوکس تهران قدمت آن به سال 1350 برگشت. این هتل بزرگ بخشی از مجموعه هتل لاله در ایران است دو بار در سال در سال 1376 من در سال 1396 بازسازی و برای پذیرایی از مهمانان بیشتر از قبل بهبود یافته است. در کل باید بدانید که هتل لاله تهران یک هتل 13 طبقه است. در این 13 طبقه 370 مکان اقامتی وجود دارد. میهمانان می توانند هر کدام از این اتاق ها را با توجه به سلیقه و تعداد افراد انتخاب کنند.

موقعیت جغرافیایی هتل لاله تهران

در واقع چیزی که باعث محبوبیت هتل لاله تهران شد، قرار گرفتن آن در مرکز شهر بود. این هتل زیبا در نقطه ای خوش آب و هوای تهران و در کنار باغ لاله واقع شده است. از طرفی دید بسیار خوبی به رشته کوه البرز و قله دماوند دارد. مهمتر از همه اینها دسترسی بسیار آسان هتل لاله به دیدنی های پایتخت است.

جاده دسترسی به هتل لاله تهران

برای رسیدن به هتل لاله تهران ابتدا باید وارد خیابان دکتر شوید. فاطمی و سپس هتل لاله را در نزدیکی بستان لاله و خیابان فلسطین خواهید دید. البته ناگفته نماند که هتل لاله دقیقا نبش خیابان حجاب واقع شده و از سمت بلوار کشاورز نیز در مسیر جاده قرار دارد. از طرفی با اقامت در این هتل دسترسی بسیار خوبی به خیابان زیبای ولیعصر تهران و ستارخان خواهید داشت.

بیشتر بخوانید  گزارش سخنگوی هیئت امنا از جلسه روز گذشته

واحدهای اقامتی هتل لاله تهران

فضای داخل سوئیت لوکس هتل لاله تهران

فضای داخل سوئیت لوکس هتل لاله تهران

از آنجایی که هتل لاله تهران دارای تنوع زیادی در اقامتگاه های خود است، انتخاب برای شما راحت تر خواهد بود. حتی اگر مستعد مشکلات هستید، مطمئنا یکی از اتاق های هتل لاله تهران را دوست خواهید داشت. از بین این واحدهای اقامتی یک اتاق یک نفره با متراژ 17 متر مربع را مشخص می کنیم. از جمله محتویات داخلی این اتاق ها می توان به گاوصندوق، آباژور، توالت، حمام، توالت، یخچال، حوله، آب معدنی رایگان، تلفن، مبلمان، دمپایی، تلویزیون، گرمایش و سرمایش مرکزی، سشوار اشاره کرد.

اتاق های دو تخته هتل لاله تهران نیز بسیار پرطرفدار است یک گزینه خوب برای ماه عسل. این اتاق ها 24 متر مربع مساحت دارند و یک تخت دونفره دارند. اتاق های دو تخته هتل لاله تهران نیز از محبوبیت بالایی در بین مهمانان برخوردار است. این اتاق ها 24 متر مربع مساحت دارند و می توانند یک نفر دیگر را در خود جای دهند. اتاق های دو نفره بسیار جادار و زیبا هستند و دارای آباژور، حمام، توالت، یخچال، تلفن، تلویزیون، مبلمان، سشوار، کارت هوشمند اتاق و … می باشند.

از دیگر اتاق های زیبا و جذاب هتل لاله تهران می توان به سوئیت جونیور اشاره کرد. این آپارتمان ها بسیار شیک و مدرن هستند و با لوازم مدرن طراحی شده اند. هماهنگی رنگ های به کار رفته در مبلمان اتاق مطمئنا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این آپارتمان ها دارای امکانات خوبی مانند تلفن، یخچال، آباژور، مبلمان، تلویزیون، سشوار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز و صندلی و تخت راحت هستند.

از دیگر واحدهای اقامتی هتل لاله تهران، سوئیت پنج نفره امپریال را مشخص می کنیم. این آپارتمان ها نیز مانند خانه شما بسیار شیک و مدرن و راحت هستند. دارای تخت خواب راحت، یخچال، تلفن، میز تحریر، آباژور، سشوار، گاوصندوق، تلویزیون، حمام، آشپزخانه با وسایل آشپزی، وان، کلید برق، مبلمان، آب معدنی رایگان و غیره.

رستوران ها و کافه های هتل لاله تهران

رستوران هتل لاله تهران

رستوران هتل لاله تهران

این خبر خوب است هتل لاله تهران دارای تالارهای پذیرایی بزرگ و مجلل برای سرو غذا و نوشیدنی می باشد. به عنوان مثال یکی از معروف ترین رستوران های این هتل، رستوران روتیسری فرانسوی انواع غذاهای فرانسوی را ارائه می دهد. برای رسیدن به این رستوران باید در طبقه سیزدهم باشید. از دیگر رستوران های زیبای هتل لاله تهران، رستوران سنتی نمکدون است. این رستوران فضایی بسیار دلنشین و آرام با رنگ های زیبا، دیوارهای رنگ شده، سقف طراحی شده، آینه های ظریف و میز و صندلی های بسیار زیبا است. رستوران سنتی نمکدون در طبقه همکف واقع شده و 40 نفر ظرفیت دارد.

این رستوران انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند و برای نهار و شام مناسب است. اگر به فرهنگ شرق کشور علاقه دارید و می خواهید غذاهای چینی را امتحان کنید، به رستوران تهران هتل لاله تهران مراجعه کنید. این رستوران با ظرفیت 110 نفر در طبقه 13 واقع شده و انواع غذاهای خوشمزه شرقی را برای نهار و شام ارائه می دهد. ناگفته نماند که هتل لاله تهران در طبقه همکف یک کافه بسیار زیبا با ظرفیت 90 نفر دارد. ساعات کاری این کافه 24 ساعته است و فضای آن بسیار مدرن و مد روز است.

امکانات و خدمات هتل لاله تهران

با ورود به هتل لاله تهران نگران تفریح ​​خود نباشید! این هتل بزرگ و زیبا دارای سالن بدنسازی، فضای سبز، سالن های پذیرایی، استخر روباز، سونای خشک و بخار، سالن بیلیارد و … می باشد. همچنین هتل لاله تهران دارای امکانات خوبی از قبیل خودپرداز، آسانسور، نمازخانه، روزنامه، صندوق امانات، اتاق کنفرانس، سالن اجتماعات، سالن چند منظوره، اتاق مهمان و اتاق جلسات تجاری و پارکینگ بدون سرپوش رایگان با ظرفیت 120 خودرو می باشد. .

قوانین هتل لاله تهران

قبل از رزرو هتل لاله تهران پیشنهاد می کنیم قوانین را بدانید! مثلاً زن و مرد نمی توانند با اتباع خارجی نامحرم در یک اتاق بمانند. ضمناً در صورت داشتن تابعیت ایرانی و ارائه کارت ملی و شناسنامه همراه با عکس زوجین امکان پذیرش سند رسمی ازدواج به صورت کتابی با مهر برجسته وجود دارد. از طرفی در صورت عدم ارائه مدرک شناسایی معتبر در هتل، مسافر تحت هیچ شرایطی پذیرش نخواهد شد. مدارک معتبر شناسایی مسافر شامل کارت ملی، گذرنامه و اصل شناسنامه می باشد.

ساعت تحویل اتاق 14:00 می باشد و اگر مسافر به هر دلیلی بخواهد زودتر از این ساعت تحویل بگیرد، امکان پذیر نخواهد بود. پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با اعتبار و تاریخ انقضا امکان پذیر است. همچنین اگر مسافران به اتاق و اموال هتل آسیب وارد کنند باید جریمه بپردازند. مهمانان بالای 6 سال بزرگسال محسوب می شوند و اگر فرزند شما بین یک تا شش سال سن دارد، هزینه اقامت آنها رایگان محاسبه می شود.

نتیجه

حالا که با هتل لوکس لاله در تهران هنگامی که با یکدیگر آشنا شدید، باید بدانید که چگونه بدون هیچ مشکلی هتل در شهر خود رزرو کنید! به رزرو هتل کافیست ایران هتل آنلاین را در صفحه جستجوی موبایل یا لپ تاپ خود تایپ کنید و در صفحات جستجو بر روی این وب سایت کلیک کنید. سپس می توانید به راحتی هتل لاله تهران را پیدا کنید و این هتل را در تاریخ مورد نظر رزرو کنید. علاوه بر این، شما قادر خواهید بود قیمت هتل لاله در تهران نگاهی بیندازید و یکی از اتاق های آن را با توجه به بودجه خود رزرو کنید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *