مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هالک ایرانی مارتین فورد را تهدید کرد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: قرار است دیدار رسمی این دو در 2 آوریل در سالن O2 برگزار شود اما این دو که در دبی به سر می برند روز پنجشنبه برای اولین بار با هم دیدار کردند. در این مسابقه هر دو آماده مخالفت بودند اما این هالک ایرانی بود که توانست فورد را به زمین بزند.

ویدیوی عجیب هالک ایرانی! خارج از کشور و قبل از ملاقات با مارتین فورد!

پس از یک درگیری کوتاه روی زمین، برای دومین بار دست به کار شدند و این بار فورد با مرد غریبه ای به زمین برخورد کرد.

نبود تدابیر امنیتی کافی در رینگ باعث شد تا افرادی که از درگیری فیلمبرداری کرده بودند وارد رینگ شده و در نهایت مسابقه را متوقف کنند.

نکته عجیب این درگیری اختلاف قد قابل توجه سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این ورزشکار علیرغم داشتن عنوان هالک ایرانی، مشخصاً از رقیب خود پایین تر است و به نظر می رسد در مسابقات فروردین ماه برای او دردسرساز شود.

انتشار این تصاویر باعث شده تا بسیاری از کاربران به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار قبلا در فتوشاپ بوده و یا با تکنیک های خاصی گرفته شده و عکس گرفته شده است.

بیشتر بخوانید  اوباش بهشت ​​زهرا دستگیر شد

بیوگرافی هالک ایرانی:

سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی در آذرماه 1370 در اهواز به دنیا آمد. اما او در بوشهر بزرگ شده و در این شهر زندگی می کند. او که لیسانس بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر است، ناگهان به دلیل اندام عجیب و غریب و شباهتش به هالک، ابرقهرمان کتاب های مصور آمریکایی، شهرت پیدا کرد. سجاد غریبی 188 سانتی متر قد و در سنگین ترین حالت 180 کیلوگرم وزن داشت.

سلام ایرانی

هالک ایرانی کیست؟

هالک ایرانی یا هرکول ایرانی لقب سجاد گریبی ورزشکار 28 ساله ایرانی است. او وزنه بردار و بدنساز است و گفته می شود که کشتی می گرفته است. او در اهواز به دنیا آمد و در بوشهر بزرگ شد.

هیکل فیزیکی غیرمعمول صیاد گریبی و شباهت او به هالک، قهرمان بزرگ کمیک های آمریکایی، ناگهان او را در سراسر جهان به شهرت رساند. ارتفاع فرش عجیب 1.88 سانتی متر است. سجاد غریبی در صفحه اینستاگرام خود از آمادگی کامل برای مبارزه با قوی ترین افراد جهان خبر داد.

سجاد گریبی چندین بار اعلام کرده که در مسابقات جهانی کشتی آزاد با قوی ترین مردان جهان مبارزه کرده است اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

خبر درگیری احتمالی او با ورزشکار غول پیکر انگلیسی مارتین فورد که «ترسناک ترین مرد جهان» نامیده می شد نیز جنجالی بود. برخی از هواداران سجاد گریبی و فورد مبارزه این دو ورزشکار فوق سنگین را «نبرد قرن» نامیدند.

ثبت نام او برای شرکت در جنگ سوریه در سال 1995 به صفحه اول رسید. وی در این باره به خبرگزاری فارس گفت: من همیشه مدافع خانواده و کشورم خواهم بود. «برای مدافعان حرم نامه نوشتم و به سوریه فرستادم و اگر لیاقت داشته باشم حتما تا جایی که بتوانم برای دفاع از حرم و کشورم خواهم رفت.

بیشتر بخوانید  تبریک روز پاسدار + عکس نوشته پروفایل و متن تبریک روز پاسدار و پاسداری

سلام ایرانی

دعوای سجاد غریبی و مارتین فورد در لندن

به گزارش ایسنا، به نقل از راشاتودی، صیاد گریبی معروف به “هالک ایرانی” و مارتین فورد معروف به “ترسناک ترین مرد روی زمین” روز دوم آوریل در لندن با هم مبارزه می کنند. این مسابقه بزرگ بوکس بین سجاد گریبی و مارتین فورد باید در ورزشگاه O2 لندن با ظرفیت 20 هزار نفر برگزار شود.

پیش از این قرار بود این مسابقه در سال 2018 برگزار شود و حالا اعلام شده که این مبارزه در نهایت در 2 آوریل برگزار می شود که یکی از بزرگترین سالن های لندن میزبان مسابقه بوکس خواهد بود.

غریبی در گذشته به دلیل مبارزه با داعش مورد انتقاد قرار گرفته بود و فورد که بیش از 3.1 میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارد، یکی از معدود افرادی است که می تواند با این هرکول مبارزه کند.

هیچ یک از آنها در هیچ مسابقه رسمی شرکت نکردند و گفته می شود فورد سال ها مربی MMA بوده است و هالک تماس های زیادی برای مبارزه دریافت کرده است.

فورد که مرتباً با گروه فیلمبرداری صحبت می کند، ادعا می کند که غریبه همه چیز را “بیش از حد شخصی” ساخته است.

منبع: ورزش سه / خبرآنلاین


بیشتر بخوانید  رفتار غیرشرعی خانم بازیگر کار دستش داد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *