مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هاشم زاده: همه تیم های ملی ما شانس کسب مدال دارند / رقبای ما شرایط بهتری از نظر مسابقات داشتند – اخبار کشتی و وزنه برداری – اخبار ورزشی تسنیم

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مسعود هاشم زاده در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آژانس تسنیموی درباره تیمش که در آینده نزدیک در جام جهانی مجارستان شرکت خواهد کرد ، گفت: “ما مرحله ششم اردو خود را پشت سر می گذاریم.” به دلیل نزدیک بودن مسابقه ، فاصله اردوگاه های ما کم بود و در نهایت شش اردو در شیراز ، تبریز ، بندر کیاسر ، انزلی و تهران برگزار کردیم.

وی با تأکید بر شانس کسب مدال توسط شاگردانش خاطرنشان کرد: کودکان تمام شانس های کسب مدال را دارند اما در برخی اوزان ما به مدال طلا اعتماد می کنیم.

این کشتی گیر سابق گفت تیمش در مسابقات تدارکاتی شرکت نکرده است ، آنها توانستند در تورنمنت ها شرکت کنند اما ما دیگر وقت و فرصت این کار را نداشتیم. به همین دلیل ، تمام افرادی که در اولین مرحله مقدماتی پیروز شده اند ، به جام جهانی مجارستان می روند.

سرمربی تیم کشتی جوانان کشورمان با بیان اینکه تیمش از عنوان قهرمانی جام جهانی دفاع می کند ، توضیح داد: این تیم دو سال پیش قهرمان شد و سپس کشتی اصلی ما تقریباً دو سال تعطیل شد. ما سعی خواهیم کرد که خود را در نبردهای جهانی معرفی کنیم.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  ۲۲ مدل شومیز خامه دوزی زنانه | شومیز محبوب و جذاب برای خاص پسندان
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *