نگهبان: کسانی که در هفته های اخیر سابقه تیم سازی دارند / کمیته اخلاق برای ورود به داوری – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیممجید مور قطر ، مربی تیم فوتبال ذوب آهن که در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی مقابل سایپا حضور داشت گفت: “کنفرانس مطبوعاتی باید به گونه ای باشد که هر مربی در مورد مسائل فنی صحبت کند ، اما متأسفانه آخرین تحولات در فوتبال”. حذف سیدمیتبا حسینی. حدس می زنیم این موضوع باعث می شود در مورد مسائل غیر فوتبالی صحبت کنیم ، حتی اگر این کار را دوست نداریم.

وی افزود: کیفیت هر دو تیم مشخص است و کیفیت فولاد را در این چند هفته دیده اید. مشخص است که کدام تیم شایسته ماندن در لیگ برتر است و کدام تیم باید سقوط کند. علی رغم اینکه ما از ابتدای بازی 10 بازیکن بودیم ، اما کل جریان بازی را داشتیم و مطمئن بودیم که 10 نفر ضرر نخواهیم کرد ، زیرا بازیکنان ذوب آهن بازیکنان غیوری هستند و آنها تا آخر همه کارهای ممکن را انجام دادند از بازی تیم حریف نیز با شانس و یک توپ گل زد که مشخص نیست چگونه وارد در ما شد. من می گویم اگر ریشه و قدمت داشته باشید ، نمی توانند به شما ضربه بزنند. خیلی ها پشت کرده اند و می خواهند این تیم را شکست دهند اما ذوب آهن ریشه دارد و ما اجازه نمی دهیم این تیم را بزنند.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به پنالتی هفته گذشته تراکتورسازی علیه آن تیم گفت: هفته گذشته آنها یک بسته پنالتی علیه ما گرفتند و همه کارشناسان گفتند پنالتی نیست اما این اظهارنظرها چه دردی برای ما دوا کرد؟ “آقایان ، لطفا توجه داشته باشید ، این لیگ برتر است. این تیم برای بسیاری از افراد ریشه دار و خوشحال است. با این حال ، شما نمی توانید به این تیم آسیب برسانید. من هفته گذشته در مورد این تحریم گفتم که اگر اشتباه کنم ، رسماً عذرخواهی می کنم. شما در برنامه تلویزیونی دید که من اشتباه نکرده ام و قاضی اشتباه کرده است.

بیشتر بخوانید  با این ترفند گیاهتو داخل آب سرحال و زنده نگه دار | روش نگهداری گیاه آپارتمانی داخل آب +ویدئو

بادیگارد اضافه کرد: این هفته همچنین خواهید دید که شهاب گردان اشتباه کرده است یا نه. این پسر این همه تجربه و بازیکن اخلاقی را دارد تا ببیند چه اتفاقی افتاده است که گریه کرده و گفته است که اصلاً بازیکن سایپا را نزده است. شهاب گردان قبل از برخورد به بازیکن سایپا ، پای خود را عقب کشید ، در حالی که بازیکن سایپا نیز بیرون دریبل زد. جالب اینجاست که داور مسابقه را به درستی در وسط زمین مشاهده نکرد و داور چهارم تصمیم گرفت که گردان اخراج شود.

وی با اشاره به بیانیه صبح امروز باشگاه سایپا در مورد تصمیم کمیته استیناف و همچنین س theالات داوران اظهار داشت: وقتی دوستان صبح اظهارات می کنند و تیم داوری را تحت فشار قرار می دهند و می گویند قاضی چهارم آنها را محکوم کرده است ، مشخص می کند که آنها به دنبال چه چیزی هستند. “مشکلاتی وجود دارد. لطفاً بگویید امروز با هدیه قاضی از اصفهان یک امتیاز دریافت کرده اید و قاضی چهارم شما را جبران می کند.

مربی فوتبال ذوب آهن گفت: امروز می بینید که نیمکت سایپا زمین و هوا را خراب کرده است اما داور چهارم هرگز یک بار از داور درخواست تذکر به نیمکت سایپا را نکرد اما در قضاوت داور برای اخراج بازیکن ما دخالت کرد. اگر به دنبال این هستید که یکی از نمایندگان اصفهان کم شود و سهمیه خود را به شهر دیگری بدهد ، پس بگویید. چرا کارمند چهارم باید از خارج به داور بگوید که شما باید بازیکن را اخراج کنید؟ از چه زاویه ای گفتید که این صحنه شلیک شده است؟ این تیم بسیار قدیمی است. زاینده رود را خشک کردی ، این افراد هزاران مشکل دارند و ای کاش این خوشبختی را از آنها نمی گرفتی. مردم آب و شادی ندارند و هزاران مشکل وجود دارد. اگر آن رای (رای مسابقه سایپا و پیکان) که به درستی رد شده بود دیشب رد نشود ، آیا اکنون این اتفاقات در بازی ما رخ می دهد؟ ما از آنچه اتفاق افتاده فیلم تهیه می کنیم و برای همه ارسال می کنیم تا ببینند ، اگر آنها بگویند آهن می ریزد ، از همه عذرخواهی می کنیم.

بیشتر بخوانید  برنامه ریزی صحیح و همدلی کارکنان دو رکن اصلی افزایش تولید است

“گفته می شود که داوران به عنوان مربی و بازیکن اشتباه می کنند ، اما اگر اشتباه کنیم ، علیه خود اشتباه می کنیم و مسئولیت آن بر عهده ماست. مربی در صورت خطا از کار اخراج می شود و داور در صورت اشتباه و قانون به مدت سه هفته برکنار می شود.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به مصوبه کمیته استیناف و درخواست رئیس فدراسیون فوتبال گفت: آقای عزیزی خادم در رای کمیته استیناف فدراسیون نشان داد که بی طرف است ، اما آقای عزیزی خادم ، س theالات قضات را دنبال کنید. من از آقای اسدیمانس ، رئیس کمیته اخلاق می خواهم که درگیر مسائل داوری شود تا بسیاری از موارد روشن شود. چگونه افراد با سابقه این فوتبال در هفته های اخیر به لیگ برتر و برخی تیم ها اضافه شده اند؟ ما نگران این مسائل هستیم. آقای عزیزی هادم ، ذوب آهن تحت تأثیر موارد داوری قرار دارد و لطفاً این موارد را پیگیری کنید. یک روز همه ما تمام می شود و باید تسلیم شویم و برویم اما باید طوری کار کنیم که بتوانیم روزی مسئولیت پذیر باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت ذوب آهن نگران کننده است و آیا او قول می دهد این تیم را در لیگ برتر حفظ کند یا خیر ، دوباره تاکید کرد که کیفیت بازی بین دو تیم نشان می دهد که کدام تیم شایسته حضور در لیگ برتر است و کدام تیم باید سقوط کند. وی گفت: “نگرانی شما کاملا درست است ، اما مطمئن باشید ذوب آهن در لیگ برتر قدرتمند خواهد ماند.” قدرت تیم ما همه چیز را می گوید ، اما وقتی همه جزئیات تیم را توضیح می دهیم و تیم حریف از هر لحاظ تجزیه و تحلیل می شود و آن را با جزئیات به بازیکنان منتقل می کنیم ، اما اتفاقاتی می افتد که از سیزدهم ده بازیکن می شویم دقیقه ، چگونه می توانیم مطمئن هستیم آیا باید بگوییم که در مسابقه بعدی این اتفاق دیگر رخ نخواهد داد؟ در این شرایط چه قولی باید بدهیم؟ ما فقط می توانیم به زور به بازی ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید  در حادثه مینی بوس در تهران 10 مصدوم وجود داشت

“آیا قوانین فوتبال برای همه یکسان نیست؟” سایپا و فولاد چند هفته پیش با اخراج سرمربی سایپا از بازی قبلی بازی کردند ، اما او 90 دقیقه پشت نیمکت ایستاد و تیم خود را آزار داد. در این بازی ، سرمربی حریف 90 دقیقه زیر گوش آقای جلال مرادی به آنچه معیتبا حسینی در آنجا (روی سکوها) انجام می داد اشاره کرد. سرمربی تیم حریف انکادی به ناظر بازی گفت که سرانجام سرمربی را از جایگاه ویژه برکنار کرده اند. با این حال مربی ما اجازه نیمکت نشینی نداشت و حضور در استادیوم منع نشد. این مشکلات را می بینیم که فکر می کنید باید ردیابی شوند و اگر این اتفاق بیفتد ، فوتبال ما کم کم بهتر می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید