مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

برنامه ریزی صحیح و همدلی کارکنان دو رکن اصلی افزایش تولید است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، مدنی در گفتگو با روابط عمومی فولاد هرمزگان؛ رکورد ماهانه تولید بشقاب 150 هزار و 495 تن و رکورد ماهانه تولید اسفنج 165 هزار و 101 تن است.

وی رکورد قبلی در بخش تولید فولاد با 147501 تن در آذرماه سال گذشته و رکورد قبلی در منطقه بازیافت مستقیم با 163523 تن در اردیبهشت ماه گذشته به ثبت رساند. مدنی با ابراز خرسندی از سوابق به دست آمده، تحقق این رکوردها را در درجه اول نتیجه یکپارچگی، همدلی، تلاش و همت کارکنان با انگیزه فولاد هرمزگان و دوم برنامه ریزی مناسب برای افزایش تولید از ابتدای سال دانست.

این مهندس عمران در تشریح سوابق اخیر گفت: همانطور که می دانید فولاد هرمزگان علیرغم مشکلات تامین انرژی به عنوان یک شرکت صنعتی مادر، همواره مصمم به عرضه کارخانه های نورد برای افزایش تولید در صنعت کشور است. بر اساس تولید با تمام ظرفیت اسمی است، اما تولید بالاتر از نیاز اسمی، برنامه ریزی مناسب و فنی در تمامی سطوح شرکت است چرا که تمامی واحدها کوچکترین کاستی در انجام وظایف تعیین شده ندارند. خوشبختانه با مدیریت جناب آقای دکتر معروف خانی کاستی ها و موانع تولید در تمامی قسمت ها به حداقل رسیده و با برنامه ریزی دقیقی که از ابتدای سال انجام شد، موفق به تولید در تولید فولاد و کاهش مستقیم بالاتر از ظرفیت اسمی شدیم. این درخشش و پیروزی ارزشمند برای کارکنان و موفقیتی بزرگ برای شرکت فولاد هرمزگان است.

معاون بهره برداری فولاد هرمزگان با تشریح دلایل فنی کسب رکورد در زمینه تولید فولاد گفت: کاهش توقف های اضطراری و کاهش توان کوره قوس الکتریکی، افزایش سرعت ریخته گری و استفاده بهینه از زمان تولید و آماده سازی تجهیزات کیفیت مواد اولیه و همچنین پشتیبانی و حمل و نقل به موقع و سریع از دلایل فنی کسب این رکورد است که کارهای حرفه ای متعددی برای آن انجام شده است.

بیشتر بخوانید  اسرائیل دارایی های ابومازن / حماس را مسدود می کند: جهان باید مشروعیت مقاومت را به رسمیت بشناسد

مدنی با اشاره به رکورد 165 هزار و 101 تن اسفنج در واحد احیای مستقیم به عنوان واسطه فولاد هرمزگان، گفت: با توجه به اینکه رکورد قبلی ما در کاهش مستقیم تولید 16 هزار و 323 تن اسفنج بود، همکاران ما مصمم به بهبود این رکورد هستند. و مصمم تر به تولید بودند.

وی در تشریح دلایل فنی کسب این رکورد گفت: در زمینه احیای مستقیم، استفاده از زمان با روش افزایش نرخ و افزایش سرعت تولید و تجهیزات آماده بهره برداری، نقش اساسی در دستیابی به آن داشت. رکورد. و تولید را افزایش دهیم.” مدنی ادامه داد: با افزایش تولید در زمینه احیای مستقیم، نیاز ما به آهن اسفنجی تامین شد و خارج از شرکت کمتر خرید کردیم که دو مزیت مهم داشت: اول اینکه به دلیل کیفیت بالای اسفنج تولید شده در فولاد هرمزگان، کیفیت محصول و ثانیاً افزایش تولید اسفنج در شرکت نقش اساسی در کاهش هزینه ها و افزایش سودآوری دارد.

وی در پایان این موفقیت را به تمامی کارکنان و دست اندرکاران فولاد هرمزگان تبریک گفت و اظهار داشت با برنامه ریزی های انجام شده در صورت تامین این انرژی، این میزان تولید را حفظ و انشاالله افزایش خواهیم داد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *