مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نگاه کنید/ جنجال در هواپیما با حضور دو بازیگر مشهور ایرانی!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سید جواد هاشمی و کمبیس مدت ها پیش برای بردن حیوان خانگی به هواپیما ریش سفیدی داشتند.

سید جواد هاشمی و کمبیس اخیراً به دلیل وجود حیوان خانگی در پرواز میانجیگری می کنند، اما خلبان و خدمه پرواز موافقت نمی کنند!

سید جواد هاشمی در پاسخ به خبرنگار رکنا که در توضیح این حادثه بود، گفت: در هواپیما بودیم که فردی قصد داشت با سگش سوار هواپیما شود و پرواز کند که با مخالفت شدید خدمه و کارکنان پرواز مواجه شد. قفس این سگ برای اقامت طولانی مدت وی در قسمت بار هواپیما نامناسب بوده، اگرچه حضور این سگ در قسمت مسافر ممنوع بوده است، اما همچنان این حیوان موجود زنده ای است و توانایی حضور در آن را ندارد. قسمت بار هواپیما از خدمه پرواز خواستم که اجازه دهند این سگ در بین مسافران بماند تا آسیبی نبیند، خدمه موافقت کردند، اما کاپیتان این پرواز ایرانی نبود و او موافقت نکرد تا اینکه خدمه از کاپیتان خواست که من را نگذارد. پایین. درخواست کردند و به ناخدا گفتند گفتند من یک هنرمند ایرانی هستم و از او هم خواستم که این سگ را بین ما نگه دارد. کاپیتان نیز لبخندی زد و با حضور این سگ در پرواز موافقت کرد.

سید جواد هاشمی در ادامه گفت: اگر در جامعه ما به حیوانات احترام گذاشته شود اتفاقات خوبی می افتد. ما باید سعی کنیم از حیوانات مراقبت کنیم، مدتی در کشور این حیوانات مورد آزار و اذیت قرار می گرفتند، اما اکنون باید برای محافظت از آنها تلاش کنیم.


بیشتر بخوانید  فوت پدر مایکل داگلاس در 103 سالگی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *