مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نکاتی که قبل از کاشت مژه باید بدانید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


خانم هایی که به زیبایی خود اهمیت می دهند معمولا به مژه های بلند و پرپشت علاقه دارند. ریمل یکی از لوازم آرایشی است که خانم ها برای داشتن مژه های زیباتر از آن استفاده می کنند که تاثیر زیادی در ظاهر کلی آرایش صورت دارد اما برخی دوست دارند از روش بهتری برای زیباتر شدن مژه ها استفاده کنند. اکستنشن مژه راهی عالی برای بهبود سبک زندگی شماست، پس از آن لذت ببرید و خودتان را درمان کنید.

آرایش چشم تاثیر بسزایی در زیبایی چهره دارد; اما این آرایش زمانی به بهترین شکل انجام می شود که لوازم آرایشی مژه با کیفیتی داشته باشید. مهم ترین نکته در خرید کاشت مژه توجه به کیفیت و برند آن است. زیرا این محصولات در تماس مستقیم با چشم ها هستند که از اعضای حساس بدن محسوب می شوند. در واقع استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت مژه می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

در مورد اکستنشن مژه تحقیق کنید

پیشنهاد می کنیم قبل از کاشت مژه در مورد نحوه انجام این کار کمی تحقیق کنید تا بدانید کاشت مژه دقیقا چیست؟ کاشت مژه که به آن اکستنشن دائمی مژه نیز گفته می شود، به گونه ای ساخته می شود که فر مژه، مژه ها را با چسب مخصوص و با دست روی مژه های طبیعی شما تکه تکه می کند. این نوع کاشت مژه بین 6 تا 8 هفته با احتیاط دوام خواهد داشت و تا زمانی که مژه های طبیعی شما بریزند روی چشم می ماند.

بهتر است با انواع کاشت مژه آشنا شوید، در این مقاله تنها به نام انواع کاشت مژه اشاره می کنیم:

  • مژه های کاشته شده
  • اکستنشن مژه کلاسیک
  • کاشت مژه پر زرق و برق و نوک تیز
  • اکستنشن طبیعی مژه
  • کاشت مژه برای عروسک
  • کاشت مژه هایدن (کاشت نامرئی)
  • کاشت مژه سه بعدی
  • کاشت مژه ابریشمی
  • لوازم جانبی چند بعدی (Valium – Megavalium)
  • لوازم جانبی هیبریدی (هیبرید یا مخلوط)

برای خرید لوازم لیفت و لمینت مژه، کاشت مژه دائمی و موقت و ابزار کاشت مژه می توانید با فروشگاه لوازم آرایشی نگین استور که لینک آن در انتهای همین صفحه قرار دارد، تماس بگیرید.

قبل از اینکه به سراغ مژه بروید، انتخاب خود را انجام دهید

بهتر است قبل از مراجعه به آرایشگاه مژه انتخاب خود را انجام دهید و بدانید که می خواهید چه نوع کاشت مژه ای داشته باشید.

بیشتر بخوانید  آموزش آرایش چشم ترکیبی ملایم دخترانه

قبل از کاشت، می توانید موارد زیر را انتخاب کنید:

  • جنس مژه: آیا می خواهید اکستنشنی که استفاده می کنید از موی حیوانات (راسو) یا ابریشم یا سایر الیاف مصنوعی باشد؟
  • تراکم مژه: تراکم به این معنی است که مژه ها پرتر به نظر می رسند.
  • فر مژه: معمولا فرهای بیشتر مژه ها را بهتر نشان می دهد.
  • طول مژه: بسته به سلیقه شما می تواند بلند یا کوتاه باشد. اکستنشن های بزرگتر به مژه های بیشتری نیاز دارند، زیرا اگر تعداد مژه ها کم باشد، مژه ها پراکنده و خالی به نظر می رسند.

نکاتی که قبل از کاشت مژه باید بدانید

قیمت کاشت مژه

تصور نکنید که هزینه های شما کاهش می یابد زیرا دیگر از ریمل بعد از اکستنشن مژه استفاده نمی کنید. پیدا کردن یک فر مژه حرفه ای و نوع مژه ای که انتخاب می کنید گاهی اوقات می تواند گران باشد. از طرفی با از بین رفتن مژه های طبیعی که مژه روی آن نصب می شود، پس از مدتی نیاز به ترمیم مژه ها خواهید داشت که بسته به میزان کاهش مژه ها می تواند متفاوت باشد.

کشیدن خط چشم دشوار خواهد بود

اگر از طرفداران خط چشم هستید، باید بگوییم که کشیدن خط چشم بعد از کاشت مژه کمی سخت خواهد بود، زیرا تراکم و فر بالای مژه های کاشته شده می تواند دید شما را مسدود کند و در نتیجه دیده شدن پشت مژه را دشوار می کند. پلک

همچنین ممکن است در تمیز کردن خط چشم خود مشکل داشته باشید، زیرا مالیدن چشم ها می تواند باعث شل شدن و ریزش مژه های شما شود. هنگام پاک کردن آرایش از روی چشم، از یک پاک کننده بدون چربی و بدون چربی استفاده کنید و پد را به آرامی بالا و پایین بکشید.

مژه ها پس از کاشت نیاز به مراقبت روزانه دارند

نکته ای که قبل از کاشت مژه باید بدانید این است که مژه های کاشته شده معمولاً بعد از خواب یا شستن صورت می ریزند و باید کوتاه شوند. برای کوتاه کردن مژه ها از برس مخصوص استفاده کنید. مژه ها نیز باید تمیز شوند.برای تمیز کردن مژه های کاشته شده می توانید از شامپو بچه رقیق شده شب قبل از خواب استفاده کنید.

نکاتی که قبل از کاشت مژه باید بدانید

در صورت وجود مشکل چشم چه باید کرد؟

در برخی موارد، اکستنشن مژه می تواند باعث قرمزی، خارش چشم و ترشح از چشم شود. در صورت مشاهده چنین علائمی، فوراً با چشم پزشک مشورت کنید، ممکن است لازم باشد مژه های کاشته شده را کاملاً بردارید.

بیشتر بخوانید  آموزش مدل موی باز به همراه گیس ساده

مشکلات چشمی گاهی اوقات به دلیل محرک های چسب مژه مانند فرمالدئید ایجاد می شود، بنابراین سعی کنید به سالن هایی بروید که از مواد استاندارد استفاده می کنند، همچنین می توانید در مورد چسب مژه که از فر کننده مژه استفاده می کند پرس و جو کنید.

برای داشتن مژه های بلند، پرپشت و شاد، باید لوازم آرایشی مورد نیاز خود را از بهترین ها تهیه کنید. اگر به دنبال این ابزارها هستید، همه آنها را در این صفحه برای شما جمع آوری کرده ایم. با کیفیت ترین لوازم آرایشی مژه را با بهترین قیمت در فروشگاه نگین خواهید یافت. با خرید اینترنتی لوازم آرایشی مژه در اسرع وقت به شما تحویل می دهیم.

نوار چسب پلک مورد استفاده در کاشت مژه نیز خطر آسیب به غشای چشم را به همراه دارد. بیماری های چشمی نیز می تواند ناشی از عفونت های باکتریایی باشد. فر مژه باید برخی از اکستنشن مژه ها را با دست و بدون دستکش انجام دهد (دستکش از انجام صحیح کار جلوگیری می کند) و این امر احتمال انتقال عفونت به چشم را افزایش می دهد و از طرفی اکستنشن مژه یا موچین می تواند آلوده و باعث شود عفونت

مژه ها با رعایت این نکات ساده می توانند تا حد زیادی از انتقال عفونت به چشم جلوگیری کنند:

  • قبل از شروع کار دست های خود را بشویید و ضد عفونی کنید
  • هنگام کار از ماسک استفاده کنید
  • استفاده از بالش های بهداشتی و یکبار مصرف
  • اکستنشن مژه مخصوصا انبر را ضد عفونی کنید
  • از برس های مژه یکبار مصرف استفاده کنید

عوارض کاشت مژه

عوارض جانبی اکستنشن مژه هنوز به طور کامل شناخته نشده است، اما بسیاری بر این باورند که اکستنشن مژه مکرر می تواند منجر به از بین رفتن مژه های طبیعی شود.

چگونه مژه های کاشته شده را برداریم؟

اکستنشن مژه یک محلول پاک کننده به نام پاک کننده دارد. اگر تصمیم به برداشتن مژه های کاشته شده دارید، بهتر است با مژه هایی که نصب کرده اید با او تماس بگیرید تا با توجه به چسب استفاده شده از محلول مناسب استفاده کنید. سعی نکنید مژه ها را در خانه با استفاده از ابزار و مواد مختلف از بین ببرید.

بیشتر بخوانید  چروک چشم + ماسک ویژه

چه کسانی نباید کاشت مژه انجام دهند؟

اکستنشن مژه فقط برای افرادی که مشکلات چشمی دارند خطرناک است، اما افراد دیگر می توانند اکستنشن مژه را در سالن های مژه حرفه ای معروف انجام دهند و از مژه های زیبا لذت ببرند.

نکاتی که قبل از کاشت مژه باید بدانید

نکات اضافی که باید قبل از کاشت مژه رعایت کنید

  • قبل از مراجعه به فر مژه، آرایش چشم خود را به خوبی تمیز کنید، صورت خود را به خوبی بشویید و خوب خشک کنید.
  • 2 تا 3 روز قبل از زدن مژه از ریمل ضد آب استفاده نکنید، زیرا ممکن است بخشی روی مژه ها باقی بماند و باعث شود چسب به خوبی به مژه ها نچسبد.
  • در نظر داشته باشید که حداقل 24 ساعت پس از اکستنشن مژه باید مراقب بود که رطوبت مژه ها وارد نشود، یعنی علاوه بر شستشو، از تعریق زیاد و ریزش مژه نیز خودداری شود.
  • ریزش برخی مژه ها در 24 ساعت اول پس از کاشت طبیعی است.
  • به یاد داشته باشید که مژه ها نیز مانند مو می ریزند، برای حفظ ظاهر و زیبایی مژه ها، معمولاً هر 3 تا 4 هفته یک بار میزان ریزش مژه را بررسی کنید، اما طول عمر مژه های کاشته شده معادل چرخه کامل رشد طبیعی مژه است، یعنی . تقریباً بین 6 تا 8 هفته است.
  • در دوران بارداری از کاشت مژه خودداری کنید.
  • اگر به نوزاد خود شیر می دهید و هر قرص هورمونی مصرف می کنید، با متخصص کاشت مژه مشورت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوازم آرایشی مژه، کاشت مژه دائمی، کاشت مژه موقت، لوازم جانبی لیفت و لمینت مژه، ابزار و تجهیزات کاشت مژه می توانید به وب سایت فروشگاه نگین که یکی از قدیمی ترین فروشگاه های لوازم آرایشی در ایران است مراجعه کنید. (neginstore1.com)

همچنین جشنواره ما از اواسط بهمن ماه به مدت یک ماه و نیم شروع می شود و شما می توانید از تخفیف های بی نظیر ما بهره مند شوید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با بخش خدمات مشتریان ما با شماره 01332135501 یا 01332135502 تماس بگیرید و برای تماس مستقیم با تیم پشتیبانی با info@neginstore1.com تماس بگیرید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *