نکاتی در مورد ویولن و تنبور در جشنواره موسیقی ایلام


نکاتی در مورد ویولن و تنبور در جشنواره موسیقی ایلام

ایسنا / ایلام در چهارمین روز از ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام ، رضا اسماعیل نژاد ویولن نواخت و بنیامین زمیا به تنهایی تنبور را اجرا کرد.

همچنین گروه موسیقی صبا به سرپرستی علی اکبر رادپور از شهر مهران اثری را با آهنگسازی مرتضی نی داوود اجرا کرد.
مهتاب اکبری نوازنده نی ، حمزه عبدوزاده نوازنده سانتور ، اکبر اکبرزاده ستر ، مسعود ناصری نوازنده ویولن و حمزه اسماعیلی نوازنده دف در این گروه حضور داشتند.
ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام با محورهای موسیقی دستگاهی ایران (گروهی ، تکنوازی) ، موسیقی محلی و محلی استان ایلام (گروهی ، تکنوازی) ، موسیقی کلاسیک جهان (تکنوازی) و در بخشهای گروهی (رقابتی) ، خلاقانه ایجاد در انفرادی (غیر رقابتی) و نمایش ها و جشن های پیشکسوتان (طرف) شما برگزار می شود.

با توجه به تداوم وضعیت تاج قرمز در ایلام و محدودیت های حضور مخاطبان در سالن های موسیقی و به منظور انطباق با مصوبات استان تاج مرکزی ، با تصمیم شورای سیاسی ششمین جشنواره موسیقی ، اجراها به صورت مجازی پخش می شود.

این جشنواره به مدت 9 روز از دوشنبه 25 آگوست آغاز می شود و تا سه شنبه 12 آگوست ادامه دارد.

به همین ترتیب ، صفحات مجازی انجمن موسیقی ایلام ، جشنواره موسیقی ایلام و ایلام هنری به عنوان سکوهای پخش مجازی معرفی شده اند و عموم مردم می توانند با توجه به برنامه مشخص شده در جدول ، اجراها را به صورت رایگان تماشا کنند.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۳ چقدر افزایش می‌یابد؟ | افزایش حقوق کارگران چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید